Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik weet dat het kan met XP
Maar omdat m'n broer winroute al had geinstalleerd, en instellingen al zo had aangepast om met winroute te werken hoopte ik dat iemand met een oplossing kwam hiervoor. Ook omdat ik telkens als ik iets in die instellingen verander (wat geen effect zou moeten hebben), de gekste dingen gebeuren (internet verbinding weg bijvoorbeeld), en dan als ik *niks* terug verander het na enige tijd opeens wel weer doet op onverklaarbare wijze. Ik heb geen zin om dadelijk *helemaal* geen internet verbinding te hebben als ik iets aan de instellingen verander.. Maar goed ik zal vanavond even kijken of het werkt. Paar vraagjes: De kaart die verbinding maakt met je 'ISP' is dus de kaart die voor de internet verbinding zorgt? :/ - want nu staat waarschijnlijk de foute (interne netwerk) kaart aangevinkt als gedeeld internet (maar toen ik dat dus omwisselde kreeg ik allemaal gekloot en had ik helemaal geen internet meer..) De interne netwerkkaart heeft nu IP 192.168.1.1 - dus daar kan het ook aan liggen dat het niet werkt. En als ik dat netwerk via xp doe, kan m'n provider dan zien dat ik een netwerk heb? want dat is niet helemaal de bedoeling.. ![]()
||
Citaat:
![]() En je provider kan, voor zover ik weet, niet verder kijken dat de 1e netwerkkaart dus ze kunnen niet achterhalen dat je een netwerk draait. Mochten ze het wel kunnen zien, oeps ![]() |
![]() |
||
En tis gelukt hoor
En het ging inderdaad erg makkelijk, sta helemaal versteld dat het ook zo snel en simpel kan ![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Internet Delen Verwijderd | 7 | 22-11-2004 19:17 | |
Software & Hardware |
[XP <-> ME] Bestanden delen Agamemnon | 6 | 27-03-2004 23:13 | |