Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar ik moest het kwijt
||
Citaat:
![]() Het is weer een gevoelsstukje, waarbij de meeste forummers maar niet het achtergrondverhaal kunnen weten...
||
Citaat:
![]() Ze zat met haar hoofd bij hem, en schreef opeens heel even, één zin lang, aan hem persoonlijk. Zo diep zat het dus...
||
Citaat:
ik probeer het relativeren alleen wat makkelijker te maken ![]()
|
Verwijderd
|
Ik weet niet jouw persoonlijke achtergrond erbij Anki, en het is ook niet héél erg goed geschreven, maar ik begrijp zó goed wat je bedoeld, en wat je voelt nu... Dus daarom vind ik het toch mooi, maar dat komt dus meer door mijn persoonlijke situatie op het moment... Kusje.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 07-05-2005 om 21:56. |
![]() |
||
Citaat:
Nu houd ik mijn mond daarover.
||
Citaat:
Hem kennende zou je met zijn duim over mijn hand aaien. 'ik' kan hier niet, want zij kan niet met zijn duim over haar hand gaan. ok, het kan wel, maar is heel onlogisch, en de de woorden 'hem kennende' duiden erop dat het iets is wat hij normaal gesproken doet, niet zij. |
![]() |
|
Ik vind hem best mooi
![]() Over die slaaparm, ik ken een jongen die, toen hij dronken was, op zijn arm in slaap viel en de volgende dag deed zijn arm het niet meer, kon hij hem niet meer bewegen en zo, hij had hem gewoon afgekneld ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Anyway... Gevoelige en goede tekst, herkenbaar (en dat maakt het sterk)... hoewel ik enkele elementjes zelf zou veranderen: twee kleer glimlachen achterelkaar leest zo dubbelop en: "geen fake-one" zou ik eruit laten, je probeerde het misschien hier te benadrukken dat je écht een glimlach kreeg, maar ik vind dit niet écht benadrukkend overkomen, vooral niet in het Engels... (misschien ook vanwege dat dubbelop glimlachen)... Maar goede en duidelijke expressie... Even compliment aan de andere mensen: jullie geven goede kritiek ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik vind het een gevoelig stukje. Het zinnetje over de glimlach loopt wat minder. Het woordje: fake-one haalt het betoverende erachter weg. Past gewoon niet in de tekst
het einde daarintegen, en dan bedoel ik het laatste zinnetje, vind ik prachtig ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Mooi. Omdat ik precies voel wat je met dit stukje wil zeggen. Althans, dat denk ik.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als de liefde voor de maan gaat. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:44 | |
Liefde & Relatie |
Hoe was jouw laatste zoen? Aristidis | 247 | 12-01-2005 08:57 | |
Liefde & Relatie |
Op vakantielefdes moet belasting worden geheven de abt van sion | 50 | 09-06-2002 14:33 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Liefde & Relatie |
omdat ik je lief vind DrFreeman | 14 | 18-04-2002 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
ik hield van jou+liefde is het waar+liefde is blind misspretty | 1 | 09-12-2001 03:04 |