| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Code:
ge·vaar·te (het ~, ~n/~s)
1 kolossaal groot ding => bakbeest, mastodont
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Code:
'Ik ben Sofie,' dacht ik opeens Verder zet je hier een interessante theorie neer, namelijk de 'Zou je anders zijn als je een andere naam had?'-vraag. Er wordt wel gezegd dat je eigenschappen krijgt van je naam, zo zou mijn naam (Wouter) leider van het leger betekenen. Dat werkt bij mij verder doordat ik goed mensen kan leiden en organiseren. Soms heb ik ook bij andere mensen iets als: 'Die zal vast [naam] heten'. Vaak heb ik dan gelijk.Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het stuk roept dan ook geen vragen bij me op, waardoor ik het eigenlijk automatisch slecht vind. Het gebruikte perspectief in combinatie met de verleden tijd zijn niet bepaald uitnodigend omdat ze zwak gebruikt en verwerkt zijn in je verhaal. Het geheel komt nogal standaard over, het standaard verhaaltje dat ik net al noemde. Een enig pluspuntje is de discussie die je dreigt uit te lokken, maar waarschijnlijk was je daar zelf niet eens achter. Citaat:
*** Nou... d0n'T b3 AfRaId To 3Di7 Y0urr St0rYiii.. Grimm |
||||||||||||||||
|
|
||
|
Citaat:
![]() En kraak dat meisje eens niet te hard af, ze is nog maar dertien, hoor ![]() Verder heb ik hier niets te zoeken, want ik heb teveel hoofdpijn om je verhaal te gaan lezen
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
We zullen braaf zijn!
Laatst gewijzigd op 11-06-2005 om 19:39. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar ik vind het nog steeds slecht. Oh, er staan ook veel te veel ... in dat korte stukje tekst. Laatst gewijzigd op 11-06-2005 om 20:33. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Nee, grapje, hoe bedoel je?
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ja, van die kant is dat allemaal wel waar, ja Maar dan nog. Als je op jonge leeftijd begint, train je gewoon vast je fantasie en dan later ook je schrijfvaardigheid en word je dan gewoon beter naarmate je ouder wordt.Je moet gewoon op tijd beginnen
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-06-2005 om 19:53. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Goed, als dit niet hele verhaal is, post dan ook de rest maar zou ik zeggen. Maar waarschijnlijk zullen de reacties op dit verhaal voortaan wat minder lang zijn, omdat het meeste al is gezegd. |
||
|
|
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dit viel me ook op omdat ik zelf waarschijnlijk het syndroom van Asperger heb. Heeft verder niets met dit te maken, maar ik moest het even kwijt. |
||||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ach, je stelt ons altijd weer voor verrassingen
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: de verhalen! flyaway | 80 | 31-10-2009 19:18 | |
| Verhalen & Gedichten |
Stem op het beste verhaal uit de verhalenwedstrijd! Ieke | 176 | 26-08-2005 15:28 | |
| Verhalen & Gedichten |
Vervolgverhaal: Moordzaken Vlooienband | 14 | 31-01-2003 20:15 | |
| ARTistiek |
Nieuw verhaal van mij, iemand commentaar? Anne | 7 | 31-10-2001 15:24 | |