Oud 18-07-2005, 11:56
Judy2
Judy2 is offline
Het is mij al is vaker voorgekomen dat er mensen waren uit een ander klas die ik zegmaar een beetje kon. Vreemd of niet het doet er niet toe.

Nou gebeurde het al izz dat die iemand, ook door bekende van mij, werd gepest in de aula op school bijv.(meerdere personen)

De ene keer neem ik het zowiezz een beetje voor diieee op en kijk of ga naast die of geen zitten. Probeer de pijn van die of geen te verzachten en soms ga ik voorzichtig of dan al niet tegenin, maar ben de ene keer fanatieker als de andere keer, omdat het niet altijd verstandig is vanwege mezelv. Ja, heo moek sommige van mijn vriendinnen vertrouwen die anderzijds zo tegen anderen kunnen doien enzo (dat die vriendinnen anderen pesten bedoel ik)..? Iedereen vindt dat leuk wat er gebeurd. Er staan er soms wel een paar honderd bij te kijken hoe een iemand...Of lopen van die: "hahahahqwaaha "dingen te verkondiogen.

Ik vertrouw nie zoveel mensies.
Als daar alleen al geen een mensie was die een beetje ..
Mejig en ik kan er van uit gaan dat ook hier op het forum van net zulke mensies zijn als overal om me heen. Of zit ik verkeerd?
Advertentie
Oud 18-07-2005, 11:57
Judy2
Judy2 is offline
En lachen wat vele doen, mja?????????
Oud 18-07-2005, 11:58
Judy2
Judy2 is offline
Hoe zit dat nou?

Wat vinden jullie ervan?
Oud 18-07-2005, 12:02
Verwijderd
Misschien zou je het nog een keer op kunnen schrijven in normaal Nederland...ik begrijp er zo niet zo veel van... En misschien dan ook heel duidelijk je vraag er bij zetten en misschien zelfs een andere (duidelijker) topictitel...zo is het erg onduidelijk.
Oud 18-07-2005, 12:04
Verwijderd
volgens mij vraagt ze zich af

of mij mee zouden pesten als er iemand gepest word?
of wat wij dan zouden doen?
Oud 18-07-2005, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Rammetjuh87 schreef op 18-07-2005 @ 13:04 :

Kan, maar dan is het toch verstandig als ze haar stukje herschrijft en de vraag duidelijk stelt, want dit kan ik er op dit moment met geen mogelijkheid uithalen (en dan bedoel ik dus ook echt niet).
Oud 18-07-2005, 12:13
Raven
Raven is offline
Citaat:
Rammetjuh87 schreef op 18-07-2005 @ 13:04 :

hum .. bekend probleem ..
ben zelf lang gepest.. en later toen ik er vanaf was en je ziet dan zoiets tja dan blijf je niet staan toekijken
dat kan ik nieteens
Oud 18-07-2005, 12:13
Verwijderd
haha oke,

ik snap het namelijk wel
Oud 18-07-2005, 12:36
Judy2
Judy2 is offline
Citaat:
Judy2 schreef op 18-07-2005 @ 12:56 :
Het is mij al is vaker voorgekomen dat er mensen waren uit een ander klas die ik zegmaar een beetje kon. Een vreemde of niet: het doet er niet toe.

Nou gebeurde het al izz dat die gepeste, ook door bekende van mij, werd gepest in de aula op school bijv.(meerdere personen)

De ene keer neem ik het een beetje voor de gepeste op en of ga naast die of geen zitten. Probeer de pijn van die of geen te verzachten en soms ga ik voorzichtig of dan al niet tegen de pesters, maar ik ben de ene keer fanatieker als de andere keer, omdat het niet altijd verstandig is vanwege mezelf. Ja, hoe moet ik sommige van mijn vriendinnen vertrouwen die anderzijds zo tegen anderen kunnen doen enzo (dat die vriendinnen anderen pesten bedoel ik)..? Iedere toekijker vindt dat leuk wat er gebeurd. Er staan er soms wel een paar honderd bij te kijken hoe de gepeste...Of lopen van die: "hahahahqwaaha "dingen te verkondiogen.

Ik vertrouw nie zoveel mensies.
Als uit ervaring alleen al blijkt dat er geen een mensie was die een beetje ..
*Mejig* en ik kan er van uit gaan dat ook hier op het forum van net zulke mensies zijn als overal om me heen. Of zit ik verkeerd?
Oud 18-07-2005, 14:23
Verwijderd
Ik snap er geen zak van.
Oud 18-07-2005, 14:43
Verwijderd
@Judy2: Ik weet niet waarom je jezelf quote? Schrijf je post eens in normaal Nederlands over, zodat anderen het ook kunnen begrijpen, dan mag je hem opnieuw posten.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten