Oud 16-06-2002, 10:40
TefnachT
TefnachT is offline
Krijg je daar nu echt arm spieren van?

Ik was er een maand geleden mee begonnen met 30 per dag. Omdat ik weinig armspieren had. Nu een maand later doe ik er 120 per dag in groepen van 30. Weet iemand of dit nu echt resultaat heeft of dat je beter met gewichten kan gaan werken?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 12:10
Balance
Balance is offline
mij lijkt dat als je d'r 120 op een dag kan doen, dat je dan toch al behoorlijke armspieren hebt, toch?
Oud 16-06-2002, 12:12
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
linda85 schreef:
mij lijkt dat als je d'r 120 op een dag kan doen, dat je dan toch al behoorlijke armspieren hebt, toch?
nee juist helemaal niet. Mijn arm coditie zal wel omhoog zijn gegeaan maar je ziet het niet
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 15:30
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
zet je armen ver uit elkaar en je traint je borst spieren, zet ze dicht bij elkaar en je armen worden dikker. gewoon doorgaan, heeft tijd nodig.
Oud 16-06-2002, 15:49
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
the Comebackkid schreef:
zet je armen ver uit elkaar en je traint je borst spieren, zet ze dicht bij elkaar en je armen worden dikker. gewoon doorgaan, heeft tijd nodig.
ok bedankt
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 16:36
Anonymous
Anonymous is offline
armen dichtbij elkaar, daar train je triceps mee...
krijg je dus wel dikkere armen van maar als ik jou was zou ik biceps er ook bij trainen. (met gewichten)
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 21:53
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Kijk 's op fitness-island.com!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 23:56
acid-star
acid-star is offline
Joh, wees blij, spieren zijn lelijk....
Oud 18-06-2002, 00:18
miep
miep is offline
Citaat:
linda85 schreef:
ja.. ?
ik kan er hoog uit 1
maarja ik vind m'n dunne meisjes armpjes wel mooi
Oud 18-06-2002, 12:04
Verwijderd
Citaat:
acid-star schreef:
Joh, wees blij, spieren zijn lelijk....
vetkwabbe dan maar?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 14:29
Slimwizard
Slimwizard is offline
Ik heb gehoord als je vaak opdrukt dat je niet meer groeit in de puberteit?? is dat waar??????????
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 15:28
Verwijderd
Citaat:
linda85 schreef:
Neuh.. ik kan dat ook, ben maar een iel ventje (waarschijnlijk juist daarom)
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Slimwizard schreef:
Ik heb gehoord als je vaak opdrukt dat je niet meer groeit in de puberteit?? is dat waar??????????
Nee.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 15:30
Verwijderd
Regel is: als je al dun bent, heeft krachttraining weinig zichtbaar effect (je word wel iets sterker, maar je ziet er niet veel van). Het is de combinatie van meer eten + trainen .. het moet immers ergens vandaan komen.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 16:08
ettolrahc
ettolrahc is offline
Citaat:
******** schreef:
Regel is: als je al dun bent, heeft krachttraining weinig zichtbaar effect (je word wel iets sterker, maar je ziet er niet veel van). Het is de combinatie van meer eten + trainen .. het moet immers ergens vandaan komen.
vertrouw mij nu maar als ik zeg dat ik veel eet en toch vrij dun blijf
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 17:04
Verwijderd
Citaat:
ettolrahc schreef:
vertrouw mij nu maar als ik zeg dat ik veel eet en toch vrij dun blijf
Maar train je daar ook hard bij?

Overigens is een groot gedeelte ook gewoon voorbepaald. Je bent breed of niet..
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 17:37
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Je traint eigenlijk alleen je triceps, das de achterkant van je bovenarmen. Hoe breder je je armen uit elkaar zet hoe meer je je borst traint.
Oud 20-06-2002, 12:33
Verwijderd
ik doe al sinds een jaar of wat push-ups op verschillende manieren (armen dicht bij elkaar en uit elkaar) en ik moet zeggen dat mn armen en borst tog een stuk gespierder zijn geworden, 't werkt dus wel, alleen het duurt een tijdje voor je het merkt...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 18:01
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
******** schreef:
Dat is niet waar. Ik ben zelf ook dun, maar na een jaar sportopleiding is het resultaat heel erg duidelijk te zien. Je moet gewoon goed vezelrijk eten. En wanneer je veel krachttraining gaat doen kun je extra eiwitten eten, maar daarvan is het effect niet helemaal duidelijk.
Oud 22-06-2002, 19:08
abbas
abbas is offline
Citaat:
TefnachT schreef:
Krijg je daar nu echt arm spieren van?

Ik was er een maand geleden mee begonnen met 30 per dag. Omdat ik weinig armspieren had. Nu een maand later doe ik er 120 per dag in groepen van 30. Weet iemand of dit nu echt resultaat heeft of dat je beter met gewichten kan gaan werken?
hahahaha 120 maar das nix natuurlijk krijg je daar nix van je moet naar MUAY-THAI boxing dan krijg je pas armspieren niet alleen dat maar je hele body gaat veranderen!!!!!!!!!
En je kunt iedereen aan!!!!

En je moet minimaal 350-400 keer kunnen opdrukken in groepen van 50!!!!!!!!!!!!!!
als je echte spiertjes wil!!Geen gewichten je moet je eigen gewicht kunnen dragen en je mopet veel proteinen binnen krijgen!! veel vlees eten dus zoals vis en kip.Geen patat,varkens vlees of hamburges dan kun je je armpjes wel vergeten maatje!!!

Laatst gewijzigd op 22-06-2002 om 19:13.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 20:36
Verwijderd
door herhalingen, dus opdrukken worden je armspieren sterker, vandaag dat je er meer kan doen.
als je spieren wilt kweken moet je het gewicht omhoog gooien, dan kan je dus of meer gaan aten, of met gewichten gaan werken....
kies maar
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 13:11
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Citaat:
abbas schreef:

hahahaha 120 maar das nix natuurlijk krijg je daar nix van je moet naar MUAY-THAI boxing dan krijg je pas armspieren niet alleen dat maar je hele body gaat veranderen!!!!!!!!!

En je moet minimaal 350-400 keer kunnen opdrukken in groepen van 50!!!!!!!!!!!!!!
als je echte spiertjes wil!!Geen gewichten je moet je eigen gewicht kunnen dragen en je mopet veel proteinen binnen krijgen!! veel vlees eten dus zoals vis en kip.Geen patat,varkens vlees of hamburges dan kun je je armpjes wel vergeten maatje!!!
Overdrijf niet man. Muay thai werkt vooral op cardio en uithoudings vermogen...niet echt op spieren.
Ik geloof trouwens niet dat je der 400 doet...dat heeft absoluut geen nut voor je spieren.

Doe jij der maar is op een TRAAG tempo 120 in reeksen van 40 of 30 met je voeten op een hoge stoel, je rug RECHT en tot aan de grond doorbuigen. Neem telkens een korte pauze tussen je reeksen, en tijdens die pauze doe je aan schaduw boxen.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 17:54
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
abbas schreef:

Kerel, je weet geen reet van trainen zo te horen, dus hou je mond nou maar.
Oud 26-06-2002, 18:10
NeuroticA_NL
NeuroticA_NL is offline
als je echt wat wil zien, lijkt het mij dat je er iets langer over doet dan een maandje. al sje echt brede bovenarmen wil hebben lijkt het mij dat je minimaal elke dag een zooitje push-ups doet, en daarbij mischien naar de sportschool gaat......dan krijg je mischien na een paar maanden/halfjaar resultaat. (tsjah, het lijkt makkelijker dan het in werkelijk is)
Oud 26-06-2002, 18:54
mR. DJ
mR. DJ is offline
Wil je echte sportschool-spieren krijgen?? Ga dan naar de sportschool. Wil je gewoon power in je armen hebben zonder dat deze na een maandje trainen voor de helft weg is?? Ga dan echt werk doen. En het duurt trouwens wel wat jaartjes tot dat je zo ver bent dat je krachten niet echt weg vloeien als je niet meer traint.
En natuurlijk zit het ook in je genen. Je hebt het, of je hebt het niet.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 19:29
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
mR. DJ schreef:
En het duurt trouwens wel wat jaartjes tot dat je zo ver bent dat je krachten niet echt weg vloeien als je niet meer traint.
nee dat klopt niet, hoe meer je traint, hoe meer er kan verdwijnen. 10% spiermassa binnen een week, 40% binnen 2 maanden. Hangt wel af van de persoon.
Oud 27-06-2002, 16:17
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
gewoon harde speiren kweken, (vaak weinig gewicht heffen achter elkaar) die spieren blijven het langste!

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten