![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Je zou ook eens Hier kunnen kijken. Al blijft de huisarts toch de aangewezen persoon om je klachten mee te bespreken. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hmm ik weet niet meer wat voor pillen het waren , ik weet nog dat ze roze waren en dat je ze vlak voor het eten moest innemen.Ik ga denk ik ook volgend week naar de huisarts, maar als hij zegt dat het waarschijnlijk niks bijzonders is , wat zal ik zeggen ? "nee , ik wil toch even laten onderzoeken" of ?? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Hmm ok , nou die heb ik allemaal niet , wel heb ik een paar voelbare lymfekliertjes maar die komen nog van een jaar of 2 terug.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar dit onderzoek wordt pas gedaan als eerdere onderzoeken(bloed prikken) niks heeft opgeleverd. Trouwens er worden meestal 2 onderzoeken gedaan. Gastroscopie (maag onderzoek dmv endoscoop) Coloscopie (dikke darm ondrzoek dmv endoscoop) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
No way ![]() P.S : ik had gehoord van mijn huisarts dat darmklachten zoals die van mij vaak voorkomen , wil je zeggen dat bij al die mensen die een maand of 2 last hebben van hun darmen zo'n onderzoek word uitgevoerd (als bloed e.d niks laten zien ) ? ![]() Laatst gewijzigd op 14-05-2007 om 17:25. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dokter kan ook wel advies geven voor een gezond dieet. Bloedtesten heb ik nooit gehad, geen idee of dat zo makkelijk te meten is. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Fase 1: Je moet 3 dagen lang een dieet volgen (geen vast voedsel) en de laatste dag moet je zo'n 2 tot 3 liter..Klean Prep drinken, dit is het smerigste spul wat ze ooit hebben uitgevonden! ![]() Fase 2: Je komt in het ziekenhuis (gebracht door iemand met auto, heeft zijn reden ![]() Fase 3 : Voordat het echte onderzoek begint krijg je een zg..Klysma, dit is een totale darmspoeling mbv een slang en warm water (via je anus) je moet kan gehurkt in en soort douchebak gaan staan waardoor de resten van je darminhoud na een paar minuten oplossen en eruit lopen. ![]() Fase 4: Het echte onderzoek (nu komen de kolenhanden van de internist aan het werk ![]() ![]() Vervolgens krijg je een soort verdoving (roesje, zeer aan te raden) Nadat je een roesje hebt gekregen worden alle geluidsdichte deuren van de onderzoekskamer gesloten en brengt hij de endoscoop (dikte tuinslang ![]() ![]() Fase 5: uitslag, nu blijkt dat ze niks ernstigs hebben gevonden, maar je bent wel 3 dagen ziek en beroerd alsof je door een neger met een XXL lul verkracht bent geworden! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het gaat nu ook wel beter, maar m'n ontlasting is 90% van de tijd nog niet 'normaal'. Het wisselt heel erg, van verstopping tot hele dunne ontlasting. De pijn is gelukkig wel minder geworden nu ik erop let. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Voor mijzelf merk ik dat regelmaat in de maaltijden belangrijk is, weinig suikers en geen stress.. Darmonderzoeken heb ik ook gehad (zoals hierboven ergens beschreven.. Heel vervelend idd)
Laatst gewijzigd op 15-05-2007 om 11:34. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Lees dit maar eens. Darmonderzoeken heb ik ook gehad (zoals hierboven ergens beschreven.. Heel vervelend idd) |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
PDS Greenscarfed | 19 | 11-01-2012 19:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
PDS? Greenscarfed | 3 | 11-10-2011 20:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
PDS/IBS Syzygy | 5 | 22-09-2007 21:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
PDS en menstruatie Thee Muts | 39 | 06-10-2006 11:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pds Snoezuuurrr | 1 | 19-04-2006 20:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
Deelname aan FIBRE onderzoek (PDS via het UMC) Chloe Siere | 3 | 17-04-2005 10:18 |