| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik had het daarvoor een paar x gezien, omdat het op zondag altijd voor Dawson's creek komt; toen vond ik het echt saai, die moeder die steeds boos werdt op die kindjes...echt saai..maar nu ben ik steeds vaker gaan kijken (uit verveling ) en begin het echt steeds leuker te gaan vinden!!
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Maar Francis dacht dus dat ze nog zo dik was als vroeger, hij wees dus eigenlijk een aardig en mooi meisje af, zonder dat te weten...
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ohja, volgende week maandag is de laatste aflevering die doordeweeks wordt uitgezonden. De serie is op zondag nog normaal te zien. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb bijna alle afleveringen gedownload en gezien. Het schijnt dus dat Jane Kaczmarek (= moeder) vanaf 3x16 weinig in de afleveringen voorkomt, omdat ze last heeft van migraine. Boze tongen beweren dat ze gewoon een loonsverhoging wil. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Is Net5 trouwens met de uitzending verder gegaan? Ze hadden de serie na een minuut of 5 afgebroken. Ik ben niet meer gaan wachten. Wel zag ik dat ze rond de klok van 7 Grace under fire aan het uitzenden waren. Hopelijk zendt Net5 die aflevering morgen uit. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind dat hij nogal cute met zijn onderkaak beweegt als hij praat (zal wel aan mij liggen ). Wist je dat hij het broetje was van die ene jongen uit That 70's show? Best wel kewl!Justin Berfield (a.k.a. Reese) is een scheetje Vooral in seizoen 3
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Wat heb je als laatst ontdekt en/of geleerd? Verwijderd | 500 | 26-09-2013 15:47 | |
| De Kantine |
Sann, ik slaap saai! #895 Verwijderd | 500 | 03-03-2010 22:00 | |
| Films, TV & Radio |
The sisterhood of the traveling pants Verwijderd | 14 | 13-07-2005 12:53 | |
| Films, TV & Radio |
Gilmore Girls [3] ikaruz | 500 | 10-02-2004 19:52 | |
| De Kantine |
Beroemdheden Smiley_Knorretje | 53 | 30-06-2002 11:15 | |
| Films, TV & Radio |
Malcolm in the middle Verwijderd | 13 | 25-01-2002 15:30 | |