Oud 11-10-2007, 14:28
|Ruud|
|Ruud| is offline
Iedereen die CKV opdrachten voor me heeft geef ze alsjeblieft
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2007, 15:24
akumabito
akumabito is offline
Iedereen die mijn scriptie wil schrijven en mijn examens wil maken, meld je alsjeblieft!!
Oud 12-10-2007, 06:38
Missy
Missy is offline
Citaat:
Je hebt niks aan de CKV opdrachten, want je hebt toch ook het kaartje nodig?
Er zijn echt zat CKV activiteiten te vinden, gratis. Met kermis/feest een band? Hup, een muziekactiviteit. Voor musea, je hebt vast wel ergens een gratis museum in de buurt?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 12:48
Verwijderd
Je hoeft niet voor alles in je dossier een kaartje te kopen hoor.

Maar ontopic: slotje, daar is het forum niet voor. Ik verwijs u naar school & studie van scholieren.com.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 19:25
Missy
Missy is offline
Citaat:
Je hoeft niet voor alles in je dossier een kaartje te kopen hoor.

Maar ontopic: slotje, daar is het forum niet voor. Ik verwijs u naar school & studie van scholieren.com.
Wij moesten voor iedere CKV activiteit een verslag én kaartje inleveren (of foto als bewijs dat je bent geweest).
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 20:38
Verwijderd
Maar je hoeft toch niet alleen maar naar een activiteit?
Wat als je een schilderij beschrijft?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2007, 16:32
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ik heb wel een opdracht voor je:

Maak een beschrijving van alle significaten kunststromingen van het jaar nul tot aan nu, en voeg daarbij een lijst van alle vertegenwoordigers van die verschillende stromingen, en hun voornaamste werken.

Veel plezier.
Oud 14-10-2007, 10:31
Missy
Missy is offline
Citaat:
Maar je hoeft toch niet alleen maar naar een activiteit?
Wat als je een schilderij beschrijft?
Ik denk dat de TS probeert duidelijk te maken dat hij CKV activiteiten wil. Wij moesten zes verschillende CKV activiteiten met verslag en kaartje inleveren. Wat hij dan aan een random opdracht?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 22:43
Rosalie91
Rosalie91 is offline
Voor mensen die nog een leuke CKV activiteit kunnen gebruiken voor hun lijst: Games in Concert! Muziek uit topgames uitgevoerd door het Metropole Orkest. Weer eens wat anders! (muziek & videogame beelden) Was succes november vorig jaar en afgelopen lowlands, dit jaar vast weer! check www.gamesinconcert.nl of gamesinconcert.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 13:13
Poptard
nooh die site hosselt em zwaar ouwess
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 19:27
Corrie.
Corrie. is offline
Ik heb een probleempje met mijn filmverslag voor ckv. Ik ben in de herfstvakantie naar de film 'alles is liefde' geweest, en mijn bedoeling was om hier een ckv-verslag over te schrijven. Maar nu komen ze in mijn ckv-boek 'palet' aanzetten met vragen over hoe de belichting van de verschillende scènes en rol speelt, en vragen over muziek en geluidseffecten. Nou is dat niet bepaald iets waar ik op let als ik een film kijk, en heb dus ook geen idee wat ik hiermee moet doen. Iemand een idee waar ik dit soort dingen kan vinden? Want ik kon nergens iets vinden
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 21:29
PV
PV is offline
Citaat:
Ik heb een probleempje met mijn filmverslag voor ckv. Ik ben in de herfstvakantie naar de film 'alles is liefde' geweest, en mijn bedoeling was om hier een ckv-verslag over te schrijven. Maar nu komen ze in mijn ckv-boek 'palet' aanzetten met vragen over hoe de belichting van de verschillende scènes en rol speelt, en vragen over muziek en geluidseffecten. Nou is dat niet bepaald iets waar ik op let als ik een film kijk, en heb dus ook geen idee wat ik hiermee moet doen. Iemand een idee waar ik dit soort dingen kan vinden? Want ik kon nergens iets vinden
http://www.mininova.org/search/?search=alles+is+liefde

kijken of de link die daar wordt gegeven iets is.
moet je wel een programmaatje a la uTorrent hebben om het bestand mee te downloaden.
dan kun je de film misschien nog een keer kijken en wel op het licht en geluid letten
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 13:23
Corrie.
Corrie. is offline
Hee PV,
Heel erg beankt! Ben net begonnen met downloaden, had toevallig dat programma uTorrent al op pc staan. Nu hopen dat het lukt, want het gaat niet zo heel snel. Maar iig heel erg bedankt
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 16:07
_lariissa_
Ik moet vandaag ook een gebedje schrijven voor morgenvroeg in de klas voor te lezen . Weten jullie wat site's ? jullie zouden mij er echt een pleziertje mee doen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten