Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je hoeft niet voor alles in je dossier een kaartje te kopen hoor.
![]() Maar ontopic: slotje, daar is het forum niet voor. Ik verwijs u naar school & studie van scholieren.com. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maak een beschrijving van alle significaten kunststromingen van het jaar nul tot aan nu, en voeg daarbij een lijst van alle vertegenwoordigers van die verschillende stromingen, en hun voornaamste werken. Veel plezier. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Voor mensen die nog een leuke CKV activiteit kunnen gebruiken voor hun lijst: Games in Concert! Muziek uit topgames uitgevoerd door het Metropole Orkest. Weer eens wat anders! (muziek & videogame beelden) Was succes november vorig jaar en afgelopen lowlands, dit jaar vast weer! check www.gamesinconcert.nl of gamesinconcert.hyves.nl
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb een probleempje met mijn filmverslag voor ckv. Ik ben in de herfstvakantie naar de film 'alles is liefde' geweest, en mijn bedoeling was om hier een ckv-verslag over te schrijven. Maar nu komen ze in mijn ckv-boek 'palet' aanzetten met vragen over hoe de belichting van de verschillende scènes en rol speelt, en vragen over muziek en geluidseffecten. Nou is dat niet bepaald iets waar ik op let als ik een film kijk, en heb dus ook geen idee wat ik hiermee moet doen. Iemand een idee waar ik dit soort dingen kan vinden? Want ik kon nergens iets vinden
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kijken of de link die daar wordt gegeven iets is. moet je wel een programmaatje a la uTorrent hebben om het bestand mee te downloaden. dan kun je de film misschien nog een keer kijken en wel op het licht en geluid letten ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Schoolvak CKV (communistische kapitalistische verzinsels): indoctrinatie. kainie | 12 | 24-07-2003 19:32 | |
Algemene schoolzaken |
profielkeuze 5vwo: ckv 2 en 3 of...??? potverdorie | 24 | 03-03-2003 18:27 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
KCV en CKV | 18 | 06-11-2001 13:51 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
ckv | 0 | 25-10-2001 12:35 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
CKV: Wereldliteratuur; dringend gevraagd (NL boekverslagen & CKV verslagen in ruil) | 4 | 23-05-2001 18:43 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
CKV: Wereldliteratuur; dringend gevraagd (NL boekverslagen & CKV verslagen in ruil) | 0 | 17-05-2001 15:52 |