Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op vrijwel alle feestjes waarop niet gerookt mocht worden die ik heb meegemaakt, zelfs de feestjes waarop maar twee/drie rokers aanwezig waren, verhuisde uiteindelijk bijna iedereen naar buiten. Soms zeggen de niet-rokers dan van 'Hey, waarom zitten we eigenlijk buiten?' en gaan we met z'n allen naar binnen, maar een halfuurtje later begint het verhaal weer opnieuw. En ja, nu je 't over Mario Kart hebt, de mensen die binnen blijven zitten op een gegeven moment inderdaad allemaal achter de PS2 of PS3 of de Wii of whatever. ![]() Zodoende gebeurt het erg vaak dat buiten iedereen zit te lachen en te praten, zowel de rokers als de niet-rokers, terwijl er binnen een klein stil groepje mensen zit. (Doorgaans niet omdat ze kut of ongezellig zijn ofzo, maar omdat ze geconcentreerd bezig zijn met een spel.) Dus ja, dan is het buiten uiteindelijk inderdaad leuker en gezelliger dan binnen. En je mag er nog roken ook. ![]() |
![]() |
|
eigenlijk vind ik het juist altijd wel chill als er groepjes ontstaan op feestjes. 2 weken geleden was ik op een feest bij iemand thuis (waar overigens binnen wel gerookt mocht worden, blowen moest buiten, maar dat terzijde) en er zat een groepje te kingen (drankspel met kaarten) in de keuken, in de gang (want rij bij de wc, en blijven hangen -beetje rook idee dus-) een groep was aan het dansen op youtube liedjes, mensen buiten en mensen op de bank. heerlijk feest
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||