![]() |
|
![]() |
Hallo allemaal,
Ik ben bezig met een onderzoek voor mijn opleiding. Voor dit onderzoek probeer ik verschillen te zoeken tussen de gebruikers van de volgende game-media: XBOX 360 Playstation 3 Nintendo Wii PC Gaming/Games for Windows. Je zou me een groot plezier doen als je een minuutje of 2 de tijd neemt deze enquete in te vullen: http://www.thesistools.com/?qid=54399&ln=ned Alvast vriendelijk bedankt! Bert Hofstede, Student Communicatie aan NHL Leeuwarden |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik kan je zo al vertellen dat pc-gamers over het algemeen slimmer zijn dan console-gamers.
een pc besturen opzich is al ingewikkelder dan een console. Console gamers, zijn meer het arcade-type meestal, actie, snelheid & geweld/glamour. wel zijn nieuwe generatie consoles goed geschikt voor 2player, co-op en makkelijk online gamen (xbox360, ps3) dus consoles gaat vaak ook wel samen met teamwork en samen/tegen elkaar spelen. misschien zijn console gamers dus wel gemiddeld wat socialer. meer extravert?
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Mede-gamers! help mij afstuderen OrItCh | 3 | 03-06-2013 18:49 | |
Games |
Tutorials onderzoek Spikeysan | 12 | 21-05-2013 09:53 | |
Studeren |
Doe mee aan een onderzoek naar cloud gaming en win een FNAC-waardebon! davidds19 | 17 | 12-04-2012 14:32 | |
Games |
mmorpg gamers gezocht! Aquizi | 7 | 25-09-2011 23:14 | |
Games |
Onderzoek game (shooter) Help help help! Kreuz | 8 | 11-08-2008 19:12 | |
Games |
Enquete voor Gamers Chill | 9 | 11-04-2003 15:04 |