Oud 25-01-2009, 05:26
eatdrumseatcym_
eatdrumseatcym_ is offline
Of als je een tijdlang geen sex meer hebt gehad,
wordt je dan minder te genieten, agressief?
Of juist blijer?
Oud 25-01-2009, 08:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik word sneller geil.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 11:18
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik word sneller geil.
verder doet het met m'n humeur niet heel veel geloof ik. Wel afhankelijk van de situatie. Als mijn vriend plotseling geen seks meer wou dan zou ik me knetter veel zorgen maken en me heel onzeker voelen en uiteindelijk misschien boos worden. Maar in een vrijgezelle situatie? Neu dan doet het me niet veel. Wel begin ik dan al te klotsen als een aantrekkelijk manspersoon perongeluk mijn knie aanraakt.
Oud 25-01-2009, 11:53
Delius
Delius is offline
Als vrijgezel: Ik word denk ik wel sneller geil maar merk er in het dagelijks leven vrij weinig van.

In een relatie merk ik soms wel dat mijn humeur er onder lijdt. Alsof het een uitlaatklep is die dan niet wordt gebruikt. Niet echt storend maar dat je dan na de seks dat gevoel hebt van "dat had ik even nodig".
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 13:44
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Wat een wisselende en originele topics maakt de TS toch. Kan hier niet eens iets van gezegd worden?

Anyway, wat Qimm zegt, ongeveer.
Oud 25-01-2009, 14:29
duivelaartje
duivelaartje is offline
Offtopic:
Citaat:
Wat een wisselende en originele topics maakt de TS toch. Kan hier niet eens iets van gezegd worden?
Is gedaan.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 15:02
MusicSmurf
MusicSmurf is offline
Hmmz ik kan best een beetje grumpy worden. Zowel in vrijgezellige status als in bezette status. Alleen zou ik me er meer zorgen om maken als ik bezet zou zijn. En verder ben ik het wel met Qimm eens
Oud 25-01-2009, 16:23
Roosje
Roosje is offline
Ik ga ervan rellen, ik ga iedereen uitdagen. Niet eens per se seksueel, maar ik wil wel reactie. En ik ga ook stuiteren. :teveelenergie: En áls ik dan eenmaal heb gehad, wil ik alleen maar meermeermeer. 't Wekt iets onverzadigbaars op, geen seks. Uiteindelijk word ik er chagrijnig van.
Oud 25-01-2009, 16:57
Verwijderd
Geen idee, het is jaren geleden dat ik langdurig droog heb gestaan.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 18:32
eatdrumseatcym_
Citaat:
Offtopic:
Is gedaan.
Op deze vraag krijg ik iig. wel serieuze reacties das toch goed?
Ik moest allean de juiste vraag zien te vinden dus niet Bitchen!!

Laatst gewijzigd op 25-01-2009 om 18:38.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 18:52
Verwijderd
Ik wordt actiever, want als ik teveel tijd heb om erbij stil te staan wordt ik minder te genieten. Dus hopelijk kan ik veel uren maken op m'n werk als ie weer naar Spanje is.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 19:17
Raymond'
Raymond' is offline
Citaat:
Ik word sneller geil.
en heb meer behoefde aan aandacht, ga sneller aan vrouwen zitten
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 19:57
I C U
I C U is offline
In een relatie zou ik me inderdaad afvragen wat er aan de hand is.

Als vrijgezel doet het me niet zo heel veel.
Oud 25-01-2009, 20:47
Verwijderd
Euh binnen een relatie is het idd zorgwekkend en frustrerend en ga ik na een tijdje denken 'ja flikker dan maar op nu hoef ik jou ook niet meer'. Als vrijgezel maakt het me niet echt uit. Emotioneel gezien helemaal niets, word er niet chagrijnig van ofzo.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 21:47
Nienna*
Nienna* is offline
God ben ik nou de enige die - ook gezien de andere topics van deze TS - dacht te lezen "als je wordt onthouden door seks" , met andere woorden door je seksprestaties?
Ik las de startpost drie keer voordat ik de link snapte met de topictitel.
(en ja, ik weet dat het er goed staat. Volgens mij lees ik gewoon wat ik wil lezen ofzo..)
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 22:17
bladertje
bladertje is offline
Momenteel heb ik al een tijdje geen relatie meer en dus weinig tot geen seks en ik mis het ontzettend, al was het alleen maar knuffelen, en gooi daarom al mijn principes overboord om zomaar met een vreemde het bed in te duiken, waarna ik een fijne nacht heb gehad maar ook veel spijt, omdat ik toch meer verwacht van seks dan eenmalig genitaal contact. Bovendien, het vraagt alleen maar om meer en veroorzaakt zo een neerwaartse spiraal.

Soms zou ik zo graag weer een vriend willen... Al was het maar voor even .
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 13:31
fotj_undercover
fotj_undercover is offline
Binnen een relatie word ik er ook nogal onzeker van, ga me meer vragen stellen en vaker op mijn vriend zijn kap zitten. En ik word er chagrijnig van

Maar als het dan gebeurt, kan mijn humeur de volgende dagen niet meer stuk
Oud 26-01-2009, 14:31
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
God ben ik nou de enige die ...
ja

ot: ik word er heel onzeker van, binnen een relatie.
als vrijgezel kan het me niet boeien, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 16:33
wup
wup is offline
Citaat:

Dit. Ik mis als vrijgezel meer gewoon het knuffelen enzo en krijg daarvan wel de neiging om elk mannelijk persoon om de nek te vliegen. Kan me wel goed inhouden...
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 23:00
goodheart
goodheart is offline
Hmm, ik wordt teleurgesteld, niet zozeer vanwege het gebrek aan seks (al is die natuurlijk leuk) maar meer alles eromheen wat het me het meeste waard is (elkaar opgeilen, het zoenen, samen in slaap vallen).
Daardoor wel wat chagrijnig, maar da's alleen als ik verliefd op iemand ben, en ga me dus onzeker voelen dan.
Als vrijgezel, tja...jammer dan, alleen inderdaad een stukje sneller geil
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 23:38
eatdrumseatcym_
Omdat je buiten een relatie, als vrijgezel, altijd nog kunt scharrelen bedoel je dat?

Citaat:
ja

ot: ik word er heel onzeker van, binnen een relatie.
als vrijgezel kan het me niet boeien, denk ik.
Oud 27-01-2009, 07:05
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Omdat je buiten een relatie, als vrijgezel, altijd nog kunt scharrelen bedoel je dat?
nee niet echt. als vrijgezel heb ik meer behoefte aan genegenheid dan aan seks.

Laatst gewijzigd op 27-01-2009 om 09:44.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 07:24
I C U
I C U is offline
Citaat:
Neuh, ben niet zo'n scharrelaar. Heb gewoon weinig behoefte aan seks, eerder aan een knuffel, of iemand die écht aandacht aan me besteed. Genegenheid, zoals Qimm zegt.
Oud 27-01-2009, 10:30
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
ik bedoel dat het als vrijgezel normaal is dat je geen seks hebt, wegens gebrek aan partner, en het dus debiel is om je daar dan in druk te maken ...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 11:00
Verwijderd
Citaat:

dit ja
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 12:10
Verwijderd
Nee jongens jullie geven niet het goede antwoord, je moet zeggen dat je inderdaad als vrijgezel er op los scharrelt, zodat de TS kan kankeren op het feit dat niemand met hem wil scharrelen en zijn leven is daarom zo kut en oh oh oh drama.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 12:24
Verwijderd
hè ja, lekker clichématig
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 12:27
Verwijderd
Ik heb dit soort topics nooit begrepen. Dat komt ongetwijfeld door dat ik altijd genoeg bitches om mij heen heb die me allemaal (liefst tegelijkertijd) willen doen.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 14:10
Roosje
Roosje is offline
Oh ik word altijd ook al vervelend na een paar dagen waarin ik mn vriendje wel heb kunnen zien maar niet met m naar bed ben geweest, als ik ongesteld ben bv. -_- Als ik alleen ben gaat 't wel.
Oud 27-01-2009, 14:43
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Nee jongens jullie geven niet het goede antwoord, je moet zeggen dat je inderdaad als vrijgezel er op los scharrelt, zodat de TS kan kankeren op het feit dat niemand met hem wil scharrelen en zijn leven is daarom zo kut en oh oh oh drama.

ik wil hem uiteraard niet kwetsen (!) Dat is gewoon gemeen, dus ik lieg een beetje.
Oud 27-01-2009, 17:16
eatdrumseatcym_
Citaat:
Jij bent slim nog grappig, dit is een serieus topic waarin ik de mening vraag van mensen. Jouw bericht zou eigenlijk moeten worden gewist omdat je een serieus topic probeert te verkankeren. Nee ik heb geen geweldige reputatuie hier, maar dat jullie mij dan maar op mij neerkijken en het leuk vinden op mij te kankeren (ik krijg geen serieus antwoord meer, al open ik een serieus topic en stel ik normale vragen). Dat is >

Citaat:
hè ja, lekker clichématig
Oud 27-01-2009, 17:20
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Beetje lief doen. Ik heb eatdrumseatcym_ gevraagd niet teveel wanhopige posts te plaatsen, maar het helpt ook als iedereen niet zo op zijn berichten gereageerd. Dit topic is over het algemeen heel prima.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2009, 15:43
Nebel
Nebel is offline
Als ik een relatie heb dwalen mijn gedachten vaak af naar seks met hem ipv dat ik nuttige dingen doe. En als ikhem dan weer eindelijk zie ben ik sneller geil, denk ik.

Als k geen relatie heb denk ik gewoon niet aan seks ofzo.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten