![]() |
|
![]() |
Als vrijgezel: Ik word denk ik wel sneller geil maar merk er in het dagelijks leven vrij weinig van.
In een relatie merk ik soms wel dat mijn humeur er onder lijdt. Alsof het een uitlaatklep is die dan niet wordt gebruikt. Niet echt storend maar dat je dan na de seks dat gevoel hebt van "dat had ik even nodig". |
![]() |
|
Ik ga ervan rellen, ik ga iedereen uitdagen. Niet eens per se seksueel, maar ik wil wel reactie. En ik ga ook stuiteren. :teveelenergie: En áls ik dan eenmaal heb gehad, wil ik alleen maar meermeermeer. 't Wekt iets onverzadigbaars op, geen seks. Uiteindelijk word ik er chagrijnig van.
||
Citaat:
Ik moest allean de juiste vraag zien te vinden dus niet Bitchen!!
Laatst gewijzigd op 25-01-2009 om 18:38. |
![]() |
|
God ben ik nou de enige die - ook gezien de andere topics van deze TS - dacht te lezen "als je wordt onthouden door seks" , met andere woorden door je seksprestaties?
Ik las de startpost drie keer voordat ik de link snapte met de topictitel. (en ja, ik weet dat het er goed staat. Volgens mij lees ik gewoon wat ik wil lezen ofzo..) |
![]() |
|
Momenteel heb ik al een tijdje geen relatie meer en dus weinig tot geen seks en ik mis het ontzettend, al was het alleen maar knuffelen, en gooi daarom al mijn principes overboord om zomaar met een vreemde het bed in te duiken, waarna ik een fijne nacht heb gehad maar ook veel spijt, omdat ik toch meer verwacht van seks dan eenmalig genitaal contact. Bovendien, het vraagt alleen maar om meer en veroorzaakt zo een neerwaartse spiraal.
Soms zou ik zo graag weer een vriend willen... Al was het maar voor even ![]() |
![]() |
|
Binnen een relatie word ik er ook nogal onzeker van, ga me meer vragen stellen en vaker op mijn vriend zijn kap zitten. En ik word er chagrijnig van
![]() Maar als het dan gebeurt, kan mijn humeur de volgende dagen niet meer stuk ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dit. Ik mis als vrijgezel meer gewoon het knuffelen enzo en krijg daarvan wel de neiging om elk mannelijk persoon om de nek te vliegen. Kan me wel goed inhouden... |
![]() |
|
![]() |
Hmm, ik wordt teleurgesteld, niet zozeer vanwege het gebrek aan seks (al is die natuurlijk leuk) maar meer alles eromheen wat het me het meeste waard is (elkaar opgeilen, het zoenen, samen in slaap vallen).
Daardoor wel wat chagrijnig, maar da's alleen als ik verliefd op iemand ben, en ga me dus onzeker voelen dan. Als vrijgezel, tja...jammer dan, alleen inderdaad een stukje sneller geil |
![]() |
||
Omdat je buiten een relatie, als vrijgezel, altijd nog kunt scharrelen bedoel je dat?
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 27-01-2009 om 09:44. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik wil hem uiteraard niet kwetsen (!) Dat is gewoon gemeen, dus ik lieg een beetje.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Eerste stap Verwijderd | 25 | 30-03-2003 21:22 | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje Pioneer3006 | 39 | 22-11-2002 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |