![]() |
||
Citaat:
![]() http://www.donorregister.nl/uwregistratie/
|
Op m'n achttiende heb ik op m'n donorcodicil ingevuld dat ik op geen enkele wijze donor wilde zijn, alleen omdat ik 't maar 'n eng idee vond en er verder niet over na wilde denken
![]()
||
Citaat:
Naja auto's bezitten onderdelen wij dus ook. in dat geval zijn we precies het zelfde. als de motor kapot gaat dan werkt het niet meer,als het hart kapot gaat dan werk je ook niet meer. maarja das ff offtopic. Ik doe het in ieder geval niet. maar moet eerlijk zeggen meen ik echt het is geweldig wat je doet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zoek die kaart dan gewoon! Daar staat je BSN ook op. ![]()
|
![]() |
Ik ben ook donor, sinds m'n 18e... Toen kreeg ik zo'n formulier in de bus en was het dus 'minder moeite' om me op te geven. Daarvoor wist mijn vader sowieso wel dat ik graag wilde dat ik nog enig nut zou dienen na mijn dood. Ik zit er zelfs aan te denken om mijn lichaam na mijn dood af te staan aan de wetenschap, mits er natuurlijk niemand mijn organen kan gebruiken. Hoewel ik dit eerst graag overleg met m'n pa, m'n zusje en m'n vriend, aangezien zij dan toch degene zijn die achterblijven, en als zij mijn lichaam graag een plekje geven (met een paar organen minder
![]()
||
Citaat:
![]() En ik kan die kaart niet vinden, ik zou niet eens weten waar ie liggen moest. Ik weet wel waar ie gelegen zou hebben als ik anderhalf jaar terug niet verhuisd was, maar sindsdien heb ik 'm nooit meer nodig gehad / ben ik er niet toevallig op gestuit. |
![]() |
|
Ik ben sinds mijn zestiende donor. Ik sta er helemaal achter hoewel mijn familie en vrienden er niet over willen praten.
Het is toch geweldig dat je meerdere levens kunt redden? Ik ben er trots op en als je het niet zeker weet kun je het makkelijk weer omdraaien.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Enquête: Donor zijn Goudviss | 58 | 12-06-2012 11:24 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete: zou jij donor willen zijn? floor&annemarth | 45 | 18-07-2010 13:56 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Stelling: Wie geen donor wil zijn krijgt ook geen donor van een ander..? steef157 | 40 | 04-03-2007 00:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
Donor worden? Registreer nu! Bloem | 150 | 15-05-2005 12:46 | |
De Kantine |
Donor blaatje0000 | 50 | 23-01-2003 15:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Erfelijke ziekte bij donor van sperma... PrackaH | 10 | 27-02-2002 21:30 |