Ik zou me vooral geen zorgen over maken

. In de onderbouw heb je toch vaak drukke weken, met ook veel toetsen. Het enige verschil is nu dat je er 2 of misschien 3 op 1 dag hebt. En je hebt verder helemaal geen lessen.
Probeer van te voren in de lessen goed op te letten wat de leraren allemaal vertellen en samen vatten. Vaak geven ze toch wel tips over waar je goed moet leren. En, opletten in de les is bij mij 75% procent van het werk

.
Zet voor je toetsweek even goed op een rijtje wanneer je welke toetsen hebt, of het een leertoets is of niet (bijvoorbeeld, voor een luistertoets hoef je vrij weinig te leren

). Voor mij helpt het als ik van te voren alle toetsen (op volgorde van de toetsweek) opschrijf, en wát je er precies voor moet leren. Vaak zie je dan onmiddelijk wat de grootste hoeveelheid is, en wat een "kleine" hoeveelheid is. Probeer van te voren ook in te schatten hoeveel werk je ervan hebt. De grootste hoeveelheid werk, daar begin ik vaak mee. Dingen die ik moeilijk vind, of die gewoon veel tijd kosten, zoals woordjes leren.
Let op dat je in je in een eventuele planning ook ontspanning plant. Ik was vaak wel superenthousiast, met ik doe zoveel dingen op een dag, maar uiteindelijk heb je toch ook wat ontspanning nodig. Ga dus niet tegen iedereen die vraagt of je zin hebt om wat te doen NEE, maar plan gewoon van alles eromheen. Dus als iemand voorstelt om een middagje te gaan zwemmen, doe dat dan lekker, want als je allemaal onvoldoendes hebt als je 1 middag niet kan leren

, dan klopt er ook iets niet.
Heel veel succes bij je eerste toetsweek, het komt vast helemaal goed!