Oud 25-03-2011, 18:34
teodosio
teodosio is offline
Ik wil van de week nieuwe schoenen gaan kopen, maar ik weet nog niet zeker welke. Hogere lijken mij opzich wel cool, maar anders maakt mij ook niet uit.

Ik denk dat ik voor zwarte supra skytops ga, weet iemand waar ik die kan kopen?

Of andere tips voor schoenen?

alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2011, 11:38
JustADreamer
JustADreamer is offline
Loop gewoon een winkel binnen (en dan niet de Blokker, maar iets als Sneakers ofzo) en kijk rond? Jij weet wat je qua kleding in je kast hebt hangen en wat daar wel en niet bij staat... Er zijn echt wel genoeg variaties aan zwarte hoge sneakers, dus als de Supra Skytops er niet bij staan dan zijn er vast wel andere naar je smaak en die Supra's zijn nogal hard to get volgens mij... Ze zijn wel mooi though! Misschien Adidas Top Ten High?
Oud 26-03-2011, 12:13
Diamera
Diamera is offline
Schoenentips heb ik niet voor je, ik zou niet weten wat je leuk vindt. Je moet gewoon een dagje naar de stad gaan en dan elke (sport)schoenenwinkel binnengaan die je tegenkomt, misschien vind je wel iets leuks! In de stad rondlopen op zich is nog leuk ook.

Ik woon in Utrecht en je hebt er aardig veel winkels waar ze sneakers verkopen, denk aan winkels als Pro, Front Runner etc. Hoe meer je ziet, hoe meer kans dat je een leuk model tegenkomt waar je van tevoren eigenlijk nog niet eens over na had gedacht!

Als ik ga winkelen heb ik wel een beetje een beeld van welke soort schoenen ik zou willen, maar ik heb nooi van tevoren echt een speciaal model in mijn hoofd waarvan ik er dan op gebrand ben om ze te vinden. En anders zoek je online en bestel je ze, gaat sneller en kost minder moeite. Dus gewoon er op uit en maar zien wat je tegenkomt
Met citaat reageren
Oud 27-03-2011, 21:43
Kacheltje
Kacheltje is offline
Supra's kun je wel bij Britain of in het oosten van het land bij Fahrenheit kopen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten