Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2005, 12:53
.Pure
.Pure is offline
Ik had geen idee waar ik het moest neerzetten, dus zet ik het hier maar neer.

Maar van de week zijn mijn schoenen gestolen, asics van 80 euro. Heel jammer enzo, maar ik denk dus bijna zeker te weten WIE het gedaan heeft. Het zit zo:

ik had een toernooi in de plaatselijke sporthal en toen ik na 2 uur spelen terugkwam in de kleedkamer waren mijn schoenen weg. En die van een ander meisje ook. Er was vrij weinig publiek, omdat het wekelijks is en dr komt nooit veel publiek zeg maar. Ik weet dus toevallig wel wie er zaten, en zo ook 2 meiden die ik ken en bij mij op school zitten. Nu weet ik ook via via dat hun groepje nogal wel eens dingen jat, in winkels enzo. Dat is gezien ook door een vriendin van mij.

Ik zag ook al tijdens het volleyballen dat ze even wegliepen en weer terugkwamen, maar daar denk je niks bij en toen wist ik ook nog niet dat er schoenen gejat waren. Later zag ik dat mn schoentjes wegwaren.

Dus ik zei al voor de grap, als ZIJ dezelfde schoenen aanheeft, heeft ze ze vast gejat van mij. Dat moet gewoon. En jahoor, ik was vandaag op school en ze had ze aan!

Ze weet trouwens ook niet dat ik ze had, omdat ik ze net nieuw had. Maar ik ben er dus 99% van dat zij het is.

Maar nu de vraag, wat moet ik doen? Ik ken haar naam, ik weet waar ze woont, ze was een goede vriendin van mn nichtje.

Zooo frustrend maar ik wil iets doen. Weet iemand iets?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2005, 13:29
tiram
Avatar van tiram
tiram is offline
Hmm, lastig...je kan haar er gewoon mee confronteren. Waarschijnlijk merk je dan wel aan haar gedrag of ze ze echt gestolen heeft (wat dus zeer waarschijnlijk is) Vraag haar gewoon of ze je die schoenen terug wil geven, en dat andere paar ook, en dat je er dan verder geen probleem van zult maken.

Zoiets misschien?
__________________
marit. 18 jaren. 1730 mm. blauwe ogen. "rood". nadenkend. betrouwbaar. dromerig. heus lief. soms ook niet. vaak vrolijk. vaak niet. gewoon, 'n mens.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 13:46
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
tiram schreef op 08-04-2005 @ 14:29 :
Hmm, lastig...je kan haar er gewoon mee confronteren. Waarschijnlijk merk je dan wel aan haar gedrag of ze ze echt gestolen heeft (wat dus zeer waarschijnlijk is) Vraag haar gewoon of ze je die schoenen terug wil geven, en dat andere paar ook, en dat je er dan verder geen probleem van zult maken.

Zoiets misschien?
Ik kan nu al raden wat zij dan gaat zeggen: oh? Heb jij ze ook?
Nee hoor, deze heb ik netjes in de winkel gekocht. Bewijs maar eens dat het niet zo is.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 13:47
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Balance schreef op 08-04-2005 @ 14:46 :
Ik kan nu al raden wat zij dan gaat zeggen: oh? Heb jij ze ook?
Nee hoor, deze heb ik netjes in de winkel gekocht. Bewijs maar eens dat het niet zo is.
Ja precies. Schiet ik nog vrij weinig mee op. Misschien moet ik gewoon gaan bluffen en haar voor de keuze stellen, ze teruggeven of anders haal ik de politie erbij en bel ik haar ouders?

Laatst gewijzigd op 08-04-2005 om 13:51.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 13:51
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
ja dat zou ik doen, laat haar iig maar weten dat je weet dat het jou schoenen zijn!
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 13:53
tiram
Avatar van tiram
tiram is offline
Ik begrijp het al weer, mijn reactie is te lief
Nou ja, dreigen dan maar..
__________________
marit. 18 jaren. 1730 mm. blauwe ogen. "rood". nadenkend. betrouwbaar. dromerig. heus lief. soms ook niet. vaak vrolijk. vaak niet. gewoon, 'n mens.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 13:54
RoxX
Avatar van RoxX
RoxX is offline
ik zou ook naar haar toestappe.. er eerst om vragen.. en als ze moeilijk gaat doen des noods iemand bij halen.. je hebt niet toevallig het bonnetje nog van de schoene?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 13:58
.Pure
.Pure is offline
Jawel, ik heb nog een afschrift enzo ervan. Ik ga wel gewoon naar haar 06 bellen en dr confronteren, gooit ze 'm erop weet ik genoeg.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 14:02
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
> "I admire your fashionable running shoes"
< "Hand over them nike's befor I blast your ass motha' fucka' "

Tot zover The ibonics crew's language lesson.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 14:05
RoxX
Avatar van RoxX
RoxX is offline
ja daar schiet ze dus echt wat mee op
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 14:11
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 08-04-2005 @ 15:02 :
> "I admire your fashionable running shoes"
< "Hand over them nike's befor I blast your ass motha' fucka' "

Tot zover The ibonics crew's language lesson.
help je mee?


ik wil mn schoentjes terug

Laatst gewijzigd op 08-04-2005 om 14:47.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 15:10
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Gewoon echt mee confronteren.

Of schakel de rector in. Lekker kinderachtig, maar wat maakt jou dat nou uit. ZIJ heeft jouw schoenen gejat.
En jij hebt waarschijnlijk een bonnetje, en zij niet?
Kijk, je kunt het nooit 100% bewijzen lijkt me, maar wel heel aannemelijk maken.
De rector kan desnoods haar ouders inschakelen. Dan komt echt wel uit dat die schoenen niet van haar zijn.

En ik denk wel dat zij spijt krijgt
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 08-04-2005 @ 16:10 :
Gewoon echt mee confronteren.

Of schakel de rector in. Lekker kinderachtig, maar wat maakt jou dat nou uit. ZIJ heeft jouw schoenen gejat.
En jij hebt waarschijnlijk een bonnetje, en zij niet?
Kijk, je kunt het nooit 100% bewijzen lijkt me, maar wel heel aannemelijk maken.
De rector kan desnoods haar ouders inschakelen. Dan komt echt wel uit dat die schoenen niet van haar zijn.

En ik denk wel dat zij spijt krijgt
Precies. Wel moet je snel handelen, over 2 weken heeft ze een goed excuus om de doos/ aankoopbon niet meer te hebben.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 15:59
sebastiaan1987
sebastiaan1987 is offline
zijn die schoenen op school gestolen dan?want als dat niet zo is dan heeft de rector er niets mee te maken..

verder heb je gewoon pech want die schoenen krijg je toch niet terug want ze hoeft helemaal geen bonnetje te hebben om te bewijzen dat ze van haar zijn...jij moet zien te bewijzen dat ze van jou zijn en dat kan je niet..
ik zou ze gewoon terugjatten of iets anders van haar terugjatten en dan terugruilen ofzo
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 16:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Roos schreef op 08-04-2005 @ 16:10 :
Gewoon echt mee confronteren.

Of schakel de rector in. Lekker kinderachtig, maar wat maakt jou dat nou uit. ZIJ heeft jouw schoenen gejat.
En jij hebt waarschijnlijk een bonnetje, en zij niet?
Kijk, je kunt het nooit 100% bewijzen lijkt me, maar wel heel aannemelijk maken.
De rector kan desnoods haar ouders inschakelen. Dan komt echt wel uit dat die schoenen niet van haar zijn.

En ik denk wel dat zij spijt krijgt
vooral dreigen met ouders inschakelen idd.
bij een meisje uit mijn vorige klas was haar mobieltje gestolen tijdens het examengala. 'Gewoon' door een ander grietje tijdens het diner!
Zij kwam er viavia achter wie het gedaan had. Door te dreigen met het inlichten van d'r ouders en aangfite doen, kreeg ze uiteindelijk d'r mobieltje terug.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 16:13
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
naar de rector stappen lijkt me geen goed plan. De rector kan niets voor je betekenen omdat het niet op schoolgrond is gebeurd. Dit zijn privézaken waar de school zich niet mee bemoeit.
maar ik zou idd flink dreigen (ouders inlichten)!
zullen we allemaal meegaan
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 17:36
.Pure
.Pure is offline
Nee het was niet op school gebeurd, maar heb het wel aan mn lerares (tevens afdelingsleidster) verteld.


Maaarrr goed nieuws, de confrontatie is geweest en als het goed is heb ik ze over een uurtje terug
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 17:54
Mara
Mara is offline
Citaat:
.Pure schreef op 08-04-2005 @ 18:36 :
Nee het was niet op school gebeurd, maar heb het wel aan mn lerares (tevens afdelingsleidster) verteld.


Maaarrr goed nieuws, de confrontatie is geweest en als het goed is heb ik ze over een uurtje terug


Theoretisch: Als je het had gevraagd en ze had ontkend, had je kunnen vragen waar ze ze had gehaald en dat ze maar moest bewijzen dat ze ze daar gekocht heeft. Een paar dagen erna onthouden verkopers meestal wel, vooral bij wat duurdere sportschoenen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-04-2005, 17:59
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 08-04-2005 @ 18:54 :


Theoretisch: Als je het had gevraagd en ze had ontkend, had je kunnen vragen waar ze ze had gehaald en dat ze maar moest bewijzen dat ze ze daar gekocht heeft. Een paar dagen erna onthouden verkopers meestal wel, vooral bij wat duurdere sportschoenen
Ja maar dat bleef nog steeds moeilijk, want ik weet dus dat er vaker gejat wordt, dus ze zijn vast goed erin. Maar het is gelukkig (bijna) opgelost, ik ga zo naar de sporthal om te kijken of ze er weer zijn. En ik hoop maar voor dr dat ze zo slim is om dat andere paar ook te brengen.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 18:05
Glo0_Ladii
Avatar van Glo0_Ladii
Glo0_Ladii is offline
Citaat:
.Pure schreef op 08-04-2005 @ 18:59 :
Ja maar dat bleef nog steeds moeilijk, want ik weet dus dat er vaker gejat wordt, dus ze zijn vast goed erin. Maar het is gelukkig (bijna) opgelost, ik ga zo naar de sporthal om te kijken of ze er weer zijn. En ik hoop maar voor dr dat ze zo slim is om dat andere paar ook te brengen.
Laat het even weten hoe het is afgelopen
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 18:06
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
jezus wat een verhaal
Wie jat er nou schoenen ... en ook zo opvallend
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 18:09
.Pure
.Pure is offline
Ja sneu he. Maar ze heeft het wel onopvallend gedaan, alleen heeft ze de pech dat ik er achter ben gekomen.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 18:12
aap777
aap777 is offline
Haar ouders opbellen en het verhaal vertellen.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 18:13
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik zou in staat zijn alsnog de politie in te lichten
juist nu ze ze terug geeft
daarmee bekent ze als het ware
gewoon om het principe
volgende keer flikt ze het bij iemand anders
en zo komt ze er wel erg gemakkelijk van af
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 19:01
.Pure
.Pure is offline
Nou ik heb ze terug hoor, en het andere paar is ook terecht.

Ik zit er wel aan te denken om haar ouders in te lichten, de politie doe ik maar niet denk ik. Of wel?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2005, 19:40
Verwijderd
Citaat:
.Pure schreef op 08-04-2005 @ 20:01 :
Nou ik heb ze terug hoor, en het andere paar is ook terecht.

Ik zit er wel aan te denken om haar ouders in te lichten, de politie doe ik maar niet denk ik. Of wel?
Doen! Vuile dief
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 21:31
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
.Pure schreef op 08-04-2005 @ 20:01 :
Nou ik heb ze terug hoor, en het andere paar is ook terecht.

Ik zit er wel aan te denken om haar ouders in te lichten, de politie doe ik maar niet denk ik. Of wel?
ik ben het wel met de anderen eens dat je gewoon aangifte moet doen, maar aan de andere kant: als jij nu nog aangifte gaat doen of d'r ouders inlichten, dan voelt zij zich natuurlijk hartstikke verraden. zij heeft immers jouw schoenen teruggebracht. ik kan me best voor stellen dat dat soort meiden dan uit wraak alsnog dingen van je jat of vernielt en of je daar nu beter van wordt...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 21:35
sebastiaan1987
sebastiaan1987 is offline
neem je genoegen met alleen die schoenen? ze heeft er wel in rond gelopen..ik zou 20 euri erbij eisen
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 23:19
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
.Pure schreef op 08-04-2005 @ 20:01 :
Nou ik heb ze terug hoor, en het andere paar is ook terecht.

Ik zit er wel aan te denken om haar ouders in te lichten, de politie doe ik maar niet denk ik. Of wel?
mooi zo!
ik ben het wel met balance eens.
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 23:35
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
.Pure schreef op 08-04-2005 @ 20:01 :
Nou ik heb ze terug hoor, en het andere paar is ook terecht.

Ik zit er wel aan te denken om haar ouders in te lichten, de politie doe ik maar niet denk ik. Of wel?
Waarom zou je? Jij hebt er geen baat bij dat zij gestraft wordt maar je ondervindt er wel hinder van als zij je besluit terug te naaien.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 08:09
.Pure
.Pure is offline
Politie doe ik sowieso niet. dr Ouders bellen is mn moeder van plan maar ik zei dat dat van mij ook niet hoefde.

Ze heeft ze dan misschien wel teruggegeven maarja, toevallig is ze nu betrapt maar door dat groepje wordt vaker gejat, dat houdt ook heus niet zomaar op denk ik hoor? Dus misschien daarom vind ik dat haar ouders het wel moeten weten..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 09:50
sebastiaan1987
sebastiaan1987 is offline
is jouw taak toch niet...wat kan jou het schelen dat ze af en toe iets jatten...ze doet het nu heus niet meer bij jou..
ze wordt vanzelf wel n keer door iemand anders betrapt

je wist voordat ze jou schoenen jatte toch ook al dat dat groepje steelde en toen heb je dr ouders toch ookniet opgebeld..waarom zou je dat nu dan wel doen?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 10:13
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
uhm eerst confronteren...

je kan haar eerst naar haar scheonmaat vragen, om het nog zekerder te weten, als ze gestolen heeft, heeft ze idd geen bon, en je kan dreigen idd met politie, maar iig laat haar weten dat ze die shit niet moet flikken en snel moet teruggeven..

best triest overigens, schoenen jatten in een gymzaal waar je elke week komt en dan ook nog aantrekken haha, waar gaat het heen met de jeugd
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 10:26
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
sebastiaan1987 schreef op 09-04-2005 @ 10:50 :
is jouw taak toch niet...wat kan jou het schelen dat ze af en toe iets jatten...ze doet het nu heus niet meer bij jou..
ze wordt vanzelf wel n keer door iemand anders betrapt
nee, wel verwachten dat de kleine criminaliteit in nederland teruggebracht wordt
maar dan vooral geen aangifte doen bij diefstal, want die dief laat jou voortaan wel met rust

snap ik wle dat je bang bent voor wraakacties, maar als je daarom niks onderneemt ben jij duidelijke de grote loser hier.
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 11:16
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Citaat:
.Pure schreef op 08-04-2005 @ 20:01 :
Nou ik heb ze terug hoor, en het andere paar is ook terecht.

Ik zit er wel aan te denken om haar ouders in te lichten, de politie doe ik maar niet denk ik. Of wel?
Is niet echt eerlijk als je gedaan hebt wat je hier zei:

Citaat:
Ja precies. Schiet ik nog vrij weinig mee op. Misschien moet ik gewoon gaan bluffen en haar voor de keuze stellen, ze teruggeven of anders haal ik de politie erbij en bel ik haar ouders?
nu heeft ze de schoenen teruggegeven en haal je alsnog haar ouders er bij...

Aan de andere kant is zij natuurlijk zo oneerlijk als de pest en komt ze er anders wel makkelijk vanaf.

Iig mazzel dat je je schoenen terug hebt, had als ze alles had ontkent nog een heel gedoe kunnen worden.

Schoenen uit een kleedkamer stelen en ze vervolgens gewoon aantrekken, dan heb je wel echt lef
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 12:07
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 09-04-2005 @ 11:26 :
nee, wel verwachten dat de kleine criminaliteit in nederland teruggebracht wordt
maar dan vooral geen aangifte doen bij diefstal, want die dief laat jou voortaan wel met rust

snap ik wle dat je bang bent voor wraakacties, maar als je daarom niks onderneemt ben jij duidelijke de grote loser hier.
Als jij aangifte doet van een dief die geen spullen van jou heeft en ook niet meer van jou zal jatten ben jij duidelijk de grote Jan-Peter hier.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-04-2005, 12:11
Verwijderd
Citaat:
sebastiaan1987 schreef op 09-04-2005 @ 10:50 :
is jouw taak toch niet...wat kan jou het schelen dat ze af en toe iets jatten...ze doet het nu heus niet meer bij jou..
Nee, maar misschien wel bij een van je vrienden... of dat oma'tje dat van een aow-tje leeft............
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 17:24
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
ja idd, ik vond het ook wel een egoïstisch antwoord eigenlijk...
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 19:35
sebastiaan1987
sebastiaan1987 is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 09-04-2005 @ 11:26 :
nee, wel verwachten dat de kleine criminaliteit in nederland teruggebracht wordt
maar dan vooral geen aangifte doen bij diefstal, want die dief laat jou voortaan wel met rust

snap ik wle dat je bang bent voor wraakacties, maar als je daarom niks onderneemt ben jij duidelijke de grote loser hier.
bang zijn voor wraakacties heeft er helemaal niets mee te maken..het gaat erom dat je OF meteen aangifte doet OF aangifte doet als er niet met dat meisje te praten valt..
maar wanneer dat meisje die schoenen teruggeeft en dus inziet dat ze fout zat(want anders geeft ze die schoenen niet terug) dan ga je toch niet ook nogis aangifte doen...beetje sociaal gestoord..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 20:02
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
sebastiaan1987 schreef op 09-04-2005 @ 20:35 :
bang zijn voor wraakacties heeft er helemaal niets mee te maken..het gaat erom dat je OF meteen aangifte doet OF aangifte doet als er niet met dat meisje te praten valt..
maar wanneer dat meisje die schoenen teruggeeft en dus inziet dat ze fout zat(want anders geeft ze die schoenen niet terug) dan ga je toch niet ook nogis aangifte doen...beetje sociaal gestoord..
ze heeft je schoenen gejat notabene
is dat tegenwoordig normaal ofzo
men doet net alsof het een heldendaad is dat de schoenen nu terug zijn; goh ze is toch wel aardig. Ze geeft de schoenen terug die ze gejat heeft. En ze geeft nog toe dat ze fout zat ook; wat sympathiek!

ik denk ook niet dat aangifte doen zin heeft
nu is het ook een beetje laat
nu kan zij het hele voorval ontkennen
maar gewoon voor het principe

sociaal gestoord is diegene die schoenen jat uit de kleedkamer

en trouwens voor ts lijkt me wraakacties wel van belang
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 22:14
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
ben ik de enige die dit verhaal echt grappig vind ?
iig lijkt het me overbodig om haar eens lekker terug te pakken, zorg dat je je schoenen terug krijgt, maar ga het ook niet overal rond zitten bazuinen wat zij wel niet gedaan heeft. het kan ook tussen jullie tweeen blijven, en netjes afgerond worden.

veel succes d'rmee .
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 14:26
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 09-04-2005 @ 23:14 :
ben ik de enige die dit verhaal echt grappig vind ?
iig lijkt het me overbodig om haar eens lekker terug te pakken, zorg dat je je schoenen terug krijgt, maar ga het ook niet overal rond zitten bazuinen wat zij wel niet gedaan heeft. het kan ook tussen jullie tweeen blijven, en netjes afgerond worden.

veel succes d'rmee .
hallooo? wat is er grappig aan, leuk zeg als je (nieuwe) schoenen gejat worden! ze weet waarschijnlijk nog niet eens dat het mijn schoenen waren, het ging via de telefoon namelijk, maar dat komt ze vast nog wel te weten en er zijn ook schoenen van een ander meisje gestolen en zij heeft ze nu dus ook terug en ik weet ook niet wat zij of haar ouders er verder mee gaan doen.

En verder ben ik het met freestyler* eens, het is toch niet normaal dat iemand je schoenen jat en er dan ook nog mee gaat lopen. ZIJ zit fout, ik niet, ZIJ jat van mij en ik ga heus niet ineens net doen of er niks gebeurd is en haar 'vergeven' of whatever en leuk doen. Zij en die vriendinnen van haar jatten gewoon en dat moet toch gestopt worden lijkt me?

Ohja en Fleur, dat van dat bluffen, ik ben niet over haar ouders begonnen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 16:22
Verwijderd
Wat een domme koe. Sowieso iemand zijn schoenen jatten maar ze ook nog aan doen naar school.

Maar goed dat je ze terug heb
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 21:26
sebastiaan1987
sebastiaan1987 is offline
als dat andere meisje aangifte zou doen zou ik het nog begrijpen...
maarja..verder kennen jullie mn standpunt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Twee vissen
*nerwen elensar
2 28-06-2008 17:07
Verhalen & Gedichten Stukje
oeski
15 16-08-2004 08:54
Verhalen & Gedichten Wilt u dit even keuren
lestat080
14 29-03-2004 21:30
Verhalen & Gedichten Heb jullie tips voor mijn verhaal?
Selina
7 10-12-2002 22:10
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap eerste bolhoed vader abraham gestolen.
Yellow Angel
14 19-08-2002 13:25
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Wie heeft er nog dringend uittreksels nodig?
smurfin
229 04-06-2001 12:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30.