Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Goed Frank,
1) Mais cela n’a pas d’importance car tant toi que moi nous pouvons faire découvrir des choses à l’autres. Maar dat heeft geen belang want, zowel jij als ik, wij moeten zaken ontdekken [..] à l’autres is geen goed Frans: ofwel à l’autre ofwel à les autres: het klopt niet en ik kan er niet veel van maken. 2) Je sais que je te l’ai dis, mais je trouve que nous devons essayer de nous redécouvrir afin d’être certains tant toi que moi de ne rien regretter dans le futur. Ik weet dat ik het je al gezegd heb maar ik vind dat wij moeten proberen ons te herontdekken om er zeker van te zijn dat zowel jij als ik in de toekomst nergens spijt van hebben. Prima vertaald 3) Je pensais que nous étions bien repartis. Ik dacht dat wij goed herstart (opnieuw vertrokken) waren. Prima vertaald 4) Il me fait chavirer Hij laat me kapseizen [??] 5) J’aurai tant aimé caresser tes jolis pieds comme par le passer Ik zou er van houden om jouw mooie benen te strelen zoals in het verleden. “comme par le passer” kan ik niet plaatsen. 6) Pour l’instant, ne parlons que de tendresse car pour te faire l’amour. Laten wij voor het ogenblik alleen spreken over tederheid {want om jou de liefde te bedrijven}? Het gedeelte na ‘car’ is me compleet onduidelijk. Ik ben heel benieuwd uit wat voor tekst dit komt: is het daadwerkelijk van een Fransman? |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
franse tekst vertalen ditismijnnaam | 9 | 26-03-2006 11:29 | |
Fransen Teksten Siesie | 8 | 26-11-2003 17:11 | |
Wie wil Franse teksten? dingel | 2 | 24-04-2002 16:37 | |
Franse tekst (+450 woorden gezocht) drakootje | 0 | 24-05-2001 21:19 | |
Waar vind ik franse teksten??? SiZZels | 6 | 24-05-2001 12:01 | |
Waar kan ik Duits teksten vinden? En hier kun je Engelse en Franse teksten vinden! morgantcm | 10 | 10-05-2001 15:20 |