Oud 17-02-2012, 21:56
Rockz__
Rockz__ is offline
hallo . ik heb nu byna een maand verkering met een meisje , op msn hebben we vak gesprekken die lopen dan uit op het onderwerp dat ik nogal plannen heb later, ze is een normaal meisje en ik wil later een tattoo maar zij vind dat geen goed idee, ze vind mijn muziek eng ( rock, metal soms screamo ) en ze vind het raar dat ik wil zuipen als ik 16 ben en dat ik een x wil proberen te blowen. en na een lang gesprek zei ze : zo ken ik je helemaal niet en nu denk ik dat ze me raar vind en wie weet maakt ze het wel uit binnenkort. wat kan ik doen om dit te redden . als ik zou zeggen dathet een grapje was lieg ik en ik wil niet tegen haar liegen. HELP ME AUB!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2012, 21:58
Vowel
Vowel is offline
Eh ik denk dat je beter iemand kunt zoeken die niet zo ontzettend bekrompen is. Wil jij nu echt zo'n vriendin?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 22:01
EZBlade
EZBlade is offline
Ach het zijn helemaal geen dingen om je nu druk over te maken. Maar hoezo zou ze jou zo niet kennen?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 22:01
Schrödinger
Schrödinger is offline
Wat is nu eigenlijk precies haar probleem, los van dat je screamo luistert?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 22:03
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Interpunctie, zou ook een tegenvaller voor haar kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2012, 10:19
Diamera
Diamera is offline
Wil je dan niet liever een vriendin die jou ook leuk vindt om wie je bent?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2012, 11:08
Verwijderd
screamo is ook raar.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2012, 13:49
miekmuis
miekmuis is offline
wtf is screamo?
Oud 18-02-2012, 14:21
Verwijderd
Biseksuele knaapjes met makeup op die in de microfoon gillen en denken dat ze zo muziek maken.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2012, 14:47
miekmuis
miekmuis is offline
Bahahahaha okay
Oud 18-02-2012, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Eh ik denk dat je beter iemand kunt zoeken die niet zo ontzettend bekrompen is. Wil jij nu echt zo'n vriendin?
Dat.

Hoe zijn jullie overigens ooit een koppel geworden als jullie zo van mening verschillen?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2012, 20:47
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Blijf jezelf, als zij je interesses niet accepteert, zal de kans op een geslaagde relatie vrij klein zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 00:18
Verwijderd
jezus hee wie wil nou zo vriendin! Ga gewoon lekker blowen en plezier maken. Je komt de goeie nog wel tegen.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 15:09
Lovedrunk
Lovedrunk is offline
Hoe lang ken je haar? Als je haar nog maar een paar maandjes kent, kan het inderdaad zo zijn dat ze je niet (goed) kent. Iemand leren kennen duurt lang, en dat komt beetje bij beetje. Op dit moment is ze jou ook nog aan het "leren kennen". Als dat haar niet bevalt, is het haar probleem. This is you!
Met citaat reageren
Oud 29-02-2012, 18:24
hoihoi5
hoihoi5 is offline
Even serieus. Dat ze er met jouw over praat betekent dat ze zich er zorgen over maakt. Dat ze het anders wil. Ze praat te minsten er met je over.

Maar als je nou eenmaal alles voor een meisje over hebt laat die hele reut van zuipen zitten en ga voor haar. Je kan nu even geen compromissen sluiten. Dat leidt nergens toe. Die relatie loopt dan toch al heel erg snel stuk vrees ik. Maak een keus.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2012, 21:55
EZBlade
EZBlade is offline
Met citaat reageren
Oud 02-03-2012, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Even serieus. Dat ze er met jouw over praat betekent dat ze zich er zorgen over maakt. Dat ze het anders wil. Ze praat te minsten er met je over.

Maar als je nou eenmaal alles voor een meisje over hebt laat die hele reut van zuipen zitten en ga voor haar. Je kan nu even geen compromissen sluiten. Dat leidt nergens toe. Die relatie loopt dan toch al heel erg snel stuk vrees ik. Maak een keus.
want dat is de prioriteit, vooral als je veertien bent, alles laten vallen voor je verkering van een maand oeps sorry, 'relatie' .

TS, jullie hoeven niet dezelfde smaak te hebben, maar ik heb het idee dat jullie elkaar eigenlijk niet zo goed kennen. Maarja, als jij verliefd bent is daar verder niet zo veel aan te doen. Ik denk dat je maar gewoon moet kijken hoe het loopt.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2012, 09:10
Volk
Volk is offline
Citaat:

Als ze het anders wil moet ze een andere vriend zoeken. Ze heeft deze vriend uitgekozen en dan moet ze hem maar accepteren zoals hij is. Ik zou nooit gaan voor iemand die mijn ideeën afkeurt, of problemen heeft met mijn toekomst plannen.

Ik denk dat zij het is die een keus moet maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten