|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je post was sowieso vrouwenretoriek. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Als je 13 bent kun je het zeker al spannend vinden, en Lego al een tijdje niet meer
Maar je gaat ook niet in een klap van tongzoenen naar seks hebben. Hoe gaat dat zoenen nu? Raken jullie elkaar al een beetje aan? Bijvoorbeeld een hand in de nek van de ander? En dan misschien eens een hand op de buik van de ander, onder een shirt? Ik vermoed dat je stapgrootte niet zo handig is.
|
|
|
|
Verwijderd
|
Meestal zeg ik: ga gewoon steeds eem klein stapje verder, bv hand op haar komt met broek aan, dan kort hand over haar borst,dan hand onder haar shirt maar op haar rug, enzovoort, ze houdt je wel tegen als je te ver gaat. Maar omdat ze dertien is denk ik dat het handig is om het eerst te bespreken. Vraag gewoon eens of zij er wel eens aan denkt om iets verder te gaan. Als ze vraagt waarom, zeg je iets als: ik denk daar wel vaak aan, maar ik wil niets doen dat jij niet wil.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ze het op hun 25e nog niet durven, zijn ze gewoon sociaal incompetent. Je vraagt het toch niet aan een willekeurig iemand, je vraagt het aan je vriendin. Als het goed is de persoon bij wie je je vertrouwd voelt en veilig. Als je een onderwerp als seks dan nog niet ter sprake durft te brengen, dan kun je maar beter terug naar je hol gaan. Dan ben je nog niet klaar voor menselijke relaties in het algemeen, blijkbaar. (en dan vraag ik me af hoe je uberhaupt een vriendin hebt gekregen en wat jouw definitie van 'relatie' dan inhoudt).
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Laat haar op haar gemak voelen. |
||
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Studeren |
Ik wil in een andere stad wonen voor studie Mandje123 | 8 | 22-12-2016 08:41 | |
| Seksualiteit |
ik wil hem écht verwennen Rosaaa | 32 | 24-06-2011 13:48 | |
| Liefde & Relatie |
Ik wil hem doodslaan als ik ze samen zie. Forummervan16 | 21 | 01-02-2011 00:11 | |
| Studeren |
'Ik weet niet wat ik wil' Chariot | 2 | 02-04-2009 22:25 | |
| Liefde & Relatie |
ik ben een lul he?? GRRR | 53 | 17-09-2002 20:25 | |
| Psychologie |
Weet niet meer wat ik wil enzow met lang verhaal eraan vast geknoopt. Black Sugar | 2 | 26-04-2002 23:58 | |