Oud 12-06-2002, 11:09
niem
niem is offline
ok mijn vriend zit dus ook meet een probleem, eerst wilde hij het er nooit over hebben, maar na lang praten heeft hij het eindelijk gezegd..

hij komt veelste snel klaar, met enkele secondes is het gedaan en vervolgens blijft zijn ding voor enkele uren op non actief staan...

jah hierdoor is de sex natuurlijk razendsnel voorbij...

weet iemand iets hoe je dat ding kan trainen of hoe je het 'klaarkomen' kan vertragen?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 11:36
jojoba!
jojoba! is offline
Ik denk niet dat dat zomaar gaat hoor, maar je kunt dat met het voorspel een beetje oplossen.
Door bijvoorbeeld zijn penis niet te veel te prikkelen bijvoorbeeld aftrekken. Want dan is ie meestal een heel eind op weg om klaar te komen.

Mischien helpt dat ??

Bij mij wel in ieder geval

Groetjes !!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 11:46
The_Vampire
The_Vampire is offline
Als ie het voelt komen, efkes 10 secondjes ophouden. Of even aan iets heel vervelend denken ofzo. Het is bewezen dat anti depresivia het vervroegd klaarkomen ook voor een stuk oplossen. Er zijn pilletjes te verkrijgen op basis van die ene stof die in die anti depresivia zit. Nadeel hiervan is dat je die pilletjes een uur ofzo voordien moet innemen, wat het vrijheids gevoel wel belemmerd.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 12:14
Verwijderd
Soms gewoon eventjes ophouden met bewegn en het proberen tegen te houden, doe ik ook weleens
Duurt het lekker lang :/

Alleen als je het te vaak doet wil het helemaa niet meer
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 12:27
STAR86
STAR86 is offline
Dat is best wel lastig ja! Heb ik ook wel eens gehad met mijn vriend. Als je nou met je vriend afspreekt dat, als jij hem bv. aftrekt, hij het op tijd aangeeft als hij het eraan voelt komen. Als je dan stopt en gewoon even wat gaat, whatever, dan is hij even wat minder opgewonden en dan kun je daarna weer rustig verder gaan. Op die manier kan de seks best lang duren en als je het vaak genoeg op deze manier doet, misschien leert hij het dan vanzelf wel te onderdrukken. Ik hoop voor jullie dat het lukt. Veel succes ermee.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 13:22
Oen
Oen is offline
Vroeger toen de mens nog een staart had ging het allemaal veeel gemakkelijker, want door het op en neer gaan van de staart (kwispelen) oefen je een spier die je kan gebruiken om het komen te regelen. Deze spier is nu nog steeds te trainen.
Wat en hoe train je deze spier?
Je zit op een stoel (heel gemakkelijk, doe het altijd op school), en dan ga je een spier spannen die vanuit je lul naar je anus loopt deze probeer je zo'n 2 seconden in te houden (te spannen) en dan weer los laten (ontspanne), dit doe je zo'n 20 keer achter elkaar.
Dit is een hele simpele training die je gemakkelijk op school kan doen.
Maar dan moet hij natuurlijk, als deze spier ontwikkeld is hem ook gebruiken tijdens de sex, je kan dmv deze spier ook je orgasme heviger maken.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 13:32
M@TRIX
M@TRIX is offline
gewoon stoppen denk ik...
Oud 12-06-2002, 13:39
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Als je ff volhoud met niet te ontladen, komt er na een tijd een complete sperma waterval!
Oud 12-06-2002, 13:48
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ff stoppen tijdens t neuken...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 18:00
skyscraper
skyscraper is offline
met condoom neuken....
Oud 12-06-2002, 18:39
BlackMystery
BlackMystery is offline
k
erm
als je hem zou zijn zou ik zeggen aan iets anders denken
maar denk niet echt dat jij dat leuk zou vinden

voor de rest heb ik gehoord van mensen dat veel aftrekken er voor zorgt dat je minder snel klaarkomt
maar of dit waar is?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 18:52
Verwijderd
Citaat:
BlackMystery schreef:
k
erm

voor de rest heb ik gehoord van mensen dat veel aftrekken er voor zorgt dat je minder snel klaarkomt
maar of dit waar is?
Ik denk dat een jongen tijdens het trekken wel kan 'leren' om af te houden. Dus ik denk dat het inderdaad wel klopt. Niet door het trekken zelf, maar door het afhouden dat je dan oefent
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 19:14
CryptapiX
CryptapiX is offline
raar..
kan je het niet eers proberen ?
want je schrijft hier alsof hij snel klaarkwam tijdens de sex
maar in andere topic post je dat je geen sex durft vanwege ander probleem
Oud 12-06-2002, 20:27
Mark
Mark is offline
Hij moet zich gewoon voordat hij met jou sex heeft nog ff aftrekken, dan issie al klaargekomen. Niet een paar minuten ervoor ofzo, want dan komt die antenne de komende minuten niet meer omhoog. Als ie het nou 's morgens doet en jullie hebben 's avonds sex, dan gaat het volgens mij wel goed.

Mark.
Oud 16-06-2002, 11:55
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
Oen schreef:
Vroeger toen de mens nog een staart had ging het allemaal veeel gemakkelijker,
mensen hebben nooit een staart gehad...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 12:27
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
BlackMystery schreef:
k
erm

maar of dit waar is?
Ja, ik heb hier ervaring mee. Ik trek redelijk vaak af (hoe vaak staat nog wel ergens op het forum) en vaak met hetzelfde ritme, hierdoor is mn lul volgens mij gewend geraakt aan dat ritme. En seks is op een ander ritme, en daarbij heb ik dus een veel groter uithoudingsvermogen nu.
Oud 20-06-2002, 15:51
Oen
Oen is offline
Kan het zijn dat je in het begin (dat je pas bent begonnen met sex) vrij snel klaarkomt omdat het allemaal nog nieuw is, en dat je later wat langer kan doorgaan?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 18:16
endymion
endymion is offline
moet je van tevoren ff veel trekken dan hoef je ook niet meer zo nodig.
als dat niet wil moet je even naar de sex shop en dan vragen naar een cock ring (ring voor om de eikel die het zaad ophoud.
met zo`n ring kan je makkelijk 3u volhoude

suc6
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 02:57
tortelduif
tortelduif is offline
Citaat:
niem schreef:
ok mijn vriend zit dus ook meet een probleem, eerst wilde hij het er nooit over hebben, maar na lang praten heeft hij het eindelijk gezegd..

hij komt veelste snel klaar, met enkele secondes is het gedaan en vervolgens blijft zijn ding voor enkele uren op non actief staan...

jah hierdoor is de sex natuurlijk razendsnel voorbij...

weet iemand iets hoe je dat ding kan trainen of hoe je het 'klaarkomen' kan vertragen?
- UIT EIGEN ERVARING , OEFENING BAARD KUNST DUS TRAINEN HELPT !!!
- EEN PENIS RING !!!
- SPECIALE ZALFJES ZOUDEN KUNNEN HELPEN !!!
- AAN WAT ANDERS DENKEN !!!
- NIET TEVEEL AANDACHT AAN HEM BESTEDEN MAAR HEM T WERK LATEN DOEN WANT HOE MINDER JIJ HEM OPWIND HOE LANGER T DUURD , BRON : KAMASUTRA !!!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten