Oud 27-10-2002, 20:44
phoebe4000
phoebe4000 is offline
ik zit nu in mijn eerste jaar HBO informatica, ik vind het heel leuk!
het probleem is dat ik ook heel erg graag architectuur wil doen...

vorig jaar dacht ik, ik doe gewoon informatica, ik zie wel. Maar nu vraag ik mij toch af hoe die andere opleiding is...
Ik ben bang dat, als ik het niet probeer, ik nooit zal weten hoe het is..

moeilijk moeilijk moeilijk!!!
zit een beetje in een dipje nu!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2002, 07:24
Verwijderd
Opbellen/langs gaan en vragen of je een dagje mee mag lopen met een eerste klas. Ben je er snel achter.

Ik herken het btw wel (om ook nog even te antwoorden op je vraag ). Ik heb twee jaar terug Duits gestudeerd, vroeg me toen af hoe ik de pabo, sph, de kunstacademie en nog 36 (bij wijze van spreke ) andere opleigen zou vinden. Ik denk dat die twijfel een teken kan zijn van dat het niet goed zit. Ik ben na een half jaar gestopt en ben het jaar daarop met de pabo begonnen. Ik heb de gedachte nu nog wel eens, maar in mindere en minder overheersende mate. Misschien is het een idee om er eens met een decaan oid over te praten?

Laatst gewijzigd op 28-10-2002 om 07:48.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 11:17
phoebe4000
phoebe4000 is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Opbellen/langs gaan en vragen of je een dagje mee mag lopen met een eerste klas. Ben je er snel achter.

Ik herken het btw wel (om ook nog even te antwoorden op je vraag ). Ik heb twee jaar terug Duits gestudeerd, vroeg me toen af hoe ik de pabo, sph, de kunstacademie en nog 36 (bij wijze van spreke ) andere opleigen zou vinden. Ik denk dat die twijfel een teken kan zijn van dat het niet goed zit. Ik ben na een half jaar gestopt en ben het jaar daarop met de pabo begonnen. Ik heb de gedachte nu nog wel eens, maar in mindere en minder overheersende mate. Misschien is het een idee om er eens met een decaan oid over te praten?
ik ga zeker ff met mijn studiebegeleider praten,
en een dagje meelopen is een goed idee!! thanx
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 19:08
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
ik herken het wel maar dan toch weer anders.
ik ben bijna klaar met school en wil van alles gaan studeren maar zal toch maar een ding kunnen kiezen. En nu wil ik heel zeker weten dat ik gelijk goed kies en bezoek ik veel te veel open dagen en meeloopdagen enzo.
Oud 28-10-2002, 19:35
Dwarfie
Dwarfie is offline
Ik heb hetzelfde gehad, ik doe economie, maar ik wilde toch ook wel eens weten hoe econometrie is, dus veel twijfels. Toen ben ik naar een voorlichtingsdag econometrie gegaan en heb ik wat boeken doorgesnuffeld en wat op het intranet van de UvT gekeken. Daardoor ben ik er achter gekomen dat econometrie waarschijnlijk tóch wel wat te wiskundig voor me is... Ben in elk geval blij dat ik nu weet dat ik wél gewoon economie moet doen

Dus: ga gewoon rondkijken, je kunt altijd nog switchen.
Oud 29-10-2002, 19:21
jbtq
jbtq is offline
Ach...herken het ook. Zit nu in de eerste van civiel, maar ja het intreseerd mijn totaal niks. maar goed ik zet effe door zodat ik volgende haar een propedeuse heb en kan overstappen anar een andere school, want dat staat bij mijn al vast.

Enne als ik jou was zou ik nog wat gaan rondsnuffelen hier en daar.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten