Advertentie | |
|
![]() |
|
ik herken het wel maar dan toch weer anders.
![]() ik ben bijna klaar met school en wil van alles gaan studeren maar zal toch maar een ding kunnen kiezen. En nu wil ik heel zeker weten dat ik gelijk goed kies en bezoek ik veel te veel open dagen en meeloopdagen enzo.
|
![]() |
Ik heb hetzelfde gehad, ik doe economie, maar ik wilde toch ook wel eens weten hoe econometrie is, dus veel twijfels. Toen ben ik naar een voorlichtingsdag econometrie gegaan en heb ik wat boeken doorgesnuffeld en wat op het intranet van de UvT gekeken. Daardoor ben ik er achter gekomen dat econometrie waarschijnlijk tóch wel wat te wiskundig voor me is... Ben in elk geval blij dat ik nu weet dat ik wél gewoon economie moet doen
![]() Dus: ga gewoon rondkijken, je kunt altijd nog switchen.
|
Ach...herken het ook. Zit nu in de eerste van civiel, maar ja het intreseerd mijn totaal niks. maar goed ik zet effe door zodat ik volgende haar een propedeuse heb en kan overstappen anar een andere school, want dat staat bij mijn al vast.
Enne als ik jou was zou ik nog wat gaan rondsnuffelen hier en daar.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Problemen met eten: opgebazen gevoel, ontzettende dorst - weet iemand raad? Bibliofiel | 3 | 16-08-2014 14:05 | |
Psychologie |
Herkent iemand dit? HelpMePlease | 32 | 28-08-2006 19:16 | |
Liefde & Relatie |
Herkent iemand dit?? Angeloes | 15 | 15-06-2006 19:05 | |
Liefde & Relatie |
herkent iemand dit?? (afstandelijk/onverschillig zijn) Sangria | 16 | 30-08-2004 18:32 | |
Psychologie |
Herkent iemand dit? BELLEKE | 9 | 12-08-2002 15:40 | |
Psychologie |
Herkent iemand deze situatie of weten jullie wat het is? goossss | 13 | 20-05-2002 19:52 |