Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, in zevenaar mocht het echt... er stonden ook asbakken.
Er mag daar gewoon gerookt worden, behalve als er bijstaat dat er niet gerookt mag worden (harry potter, nederlandse versie, 2 uur 's middags, zulke films...) Naja, ik ga wel ff kijken of ik het mailadres van die bios kan vinden, ga ik lekker ff een klaagmailtje sturen, over het feit dat er gerookt mag worden *evil* willen jullie anders helpen? misschien luisteren ze niet naar 1 mailtje, maar wel naar 100 mailtjes ![]() zevenaar@movieunlimited.nl Laatst gewijzigd op 29-12-2002 om 11:41. |
![]() |
|
![]() |
Er zijn hier in de buurt twee bioscopen waar gerookt mag worden. Er zijn bij films daar ook geen pauzes, als je iets wil drinken druk je op een knopje en komt er iemand je bestelling opnemen. Vooral dat laatste is soms erg irritant omdat mensen met geld aan het rammelen zijn, er de hele tijd mensen heen en weer lopen en er voor je stoel een tafeltje is met een lampje erop dat niet uitgaat.
Van de rook heb ik meestal geen last, er zijn van die speciale afzuigdingen waardoor je er bijna niks van merkt en er ook geen rookwalmen in de lucht hangen. Bij kinderfilms vragen ze van tevoren rekening te houden met de kinderen en zo weinig mogelijk te roken. dit is zo'n bioscoop |
![]() |
||
Citaat:
![]() het is een service bioscoop, je weet dat er meer lawaai is van het inschenken, het afrekenen en dat er gerookt mag worden en daar krijgen we ook best vaak klachten over, maar dat is gewoon stom want als je dat erg irritant vind moet je nie naar die bioscoop gaan.. dan moet je naar een gewone bios gaan waar je nie tijdens de film kunt bestellen, je een pauze hebt en je nie mag roken zo simpel is het... het zijn er binnekort trouwens 3, in de zomer gaan ze in uden een nie beginnen te bouwen/openen i dunno.. iig 4 grote zalen net zo mooi als in malden..
||
Citaat:
Denk wel dat elke bios dat zelf mag beslissen, in de bioscopen waar ik ben geweest mocht dat niet.. (je mag niet eens eten van buiten meenemen. :\)
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 31-12-2002 om 21:32. |
![]() |
||
Citaat:
heb als astma-lijer zijnde bij concerten meer last van die rook dingen dan van tabak rook... al hoewel.... als er iemand voor je staat die constant rook in je gezicht blaast is dat wel zwaar irritant, maar van die rook machines is gelijk zo'n boel in 1x.... nou ja, allebei vrij irritant, maar afschaffen hoeft vij mij niet heel erg. zijn andere gelegenheden waar ik het belangrijker vind, bioscopen, restaurants... das toch anders dan concertzaal of café vind ik (heb geen argumenten waarvoor denk ik ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vind dat roken in de bios verboden moet worden.
ten eerste het levert gevaar op (geen gezeik, dat is gewoon zo) en ten tweede ik houd er niet van om in die afschuwelijke stank te zitten! dan ga je een keertje naar de bios en dan zit je naast een stel rokende mensen! in cafés en disco's tot daar aan toe, maar in de bios absoluut niet! anders kom ik daar nooit meer!! gelukkig mag je in onze bioszalen niet roken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maarja, de rest van de week mag er wel gerookt worden, en de enige keer dat je naar de bios gaat (ik iig) is in de vakantie, of op vrijdagavond en zaterdagavond... |
![]() |
|
In weert is een (bedienings)bios waar ook gerookt mag worden. Er is een speciale niet rokersavond (op dinsdagavond
![]() Nou ben ik zelf een roker dus voor mij is t eigenlijk super relaxed. Maar ik kan me echt heel goed voorstellen dat t voor niet rokers heel vervelend is. (bovendien kunnen rokers zich best 2 uur inhouden) En ik denk ook dat t klanten scheelt bij bioscopen waar t mag. Tis trouwens zo dat bioscopen zelf mogen bepalen of ze t rokers of niet rokers maken. Mits ze aan veiligheidsvoorwaarden van de brandweer voldoen (geloof ik) Laatst gewijzigd op 02-01-2003 om 14:06. |
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij mag je in geen enkele bios roken. Waarschijnlijk mocht het daar ook niet (tenzij het aangegeven werd?), maar deden 'ze' het toch.
|
Ik vind et nix zou dus ook nooit naar zo´n bios gaan. Kan wel zeggen dat ze het geheel moeten verbieden maar dat is weer discriminatie tegenover rokers.
Zowieso ga ik altijd naar Pathe bioscopen en daar mag het gewoon niet. Dus zelf heb ik er geen last van. En ja ik vind ook wel en dat lijkt me ook wel dat mensen zich wel 2 uur ofzo in kunnen houden maar ja. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ga altijd naar Pathé, daar mag geloof ik niet gerookt worden. Ik heb in ieder geval nog nooit iemand gezien die er rookte. Je mag wel drinken en eten, maar de telefoons moeten uit.
Ik vind het wel prima zo, ik zou het niet echt leuk vinden als er wel mocht worden gerookt, door de rook zie je dan nauwelijks het scherm niet meer, en je hebt er last van.......
|
Verwijderd
|
Moeilijk, moeilijk.
Je ziet dat sommige bioscopen dus speciale 'rook' en 'niet-rook'-dagen hebben, maar dat vinden de meeste mensen niets. Waarom niet? Een persoon zegt zelfs dat ze in de bioscoop waar je wél mag roken zodat je nauwelijks last hebt van rookwalmen, maar dat schijnt niet door te dringen. Hoe zit dat? -- Natuurlijk zal dat subjectief zijn, wat de één een rookgordijn vind, zal de ander misschien als 'rokerig' ervaren, maar dan nog. Anyway, ikzelf ben geen voorstander van roken in de bioscoop. En ik rook zelf ook. Treincoupé's bijvoorbeeld ook; zelfs als er niet gerookt wordt stinkt 't als de hel. Evengoed wil ik nog wel zeggen dat ik véél minder moeite heb met een roker in de bioscoop die verder zn smoel dichthoudt, dan een paar vervelende opgeschoten pubers van een jaar of 16 die niet roken maar dan weer wél of boeren lopen te laten, flauwe grappen maken, de slappe lach 'genieten', met mobieltjes zitten te klooien en niet te vergeten lawaai maken met zakjes/blikjes/flesjes e.d. |
![]() |
|
Ik let er normaal nooit op, maar ik was gister in de bios en bij ons mag je dus niet in de zaal roken. Dat vind ik heel normaal.
Maar men mag wel in de foyer roken en daar hangt dan ook echt een sigarettenrooklucht. Beetje jammer, maar goed, zoals het maar niet in de zaal zelf is, heb ik er weinig problemen mee. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding & Gezondheidstopic # 20 Nonaj | 500 | 13-11-2007 08:15 | |
Liefde & Relatie |
De volgende stap? max899 | 8 | 17-10-2007 16:07 | |
De Kantine |
[Enquete] Roken Asperientje | 134 | 13-06-2004 13:06 | |
Software & Hardware |
[Major Fuckups] De geweldige blunders in de Wondere Wereld der Hardware Verwijderd | 53 | 19-08-2003 18:28 | |
Films, TV & Radio |
Final Destination 2 Da wizzZ | 37 | 03-05-2003 21:41 | |
Films, TV & Radio |
The Exorsist vosje16 | 11 | 11-02-2002 21:19 |