Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() veel meer weet ik er ook niet van, misschien dat ze nog een verslagje van de operatie schrijven ofzo, maar ik zou het echt niet weten verder.
|
![]() |
okee, hier ff wat vragen:
-wat weet je over de opleiding: *hoe lang hij duurt * waar de opleiding is * hoe de opleiding is opgebouwd (stages en dergelijk) * wat voor vakken je krijgt - wat weet je over het beroep: *wat moet je doen als operatie-assistent (je werk) (jullie zeggen bijv. chirurg helpen, wat bedoel je met helpen?) *weet je het verschil tussen verplegers en operatie-assistenten? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
-wat weet je over de opleiding: *hoe lang hij duurt * waar de opleiding is * hoe de opleiding is opgebouwd
(stages en dergelijk) * wat voor vakken je krijgt geen idee, klinkt als een mbo studie maar geen id - wat weet je over het beroep: *wat moet je doen als operatie-assistent (je werk) (jullie zeggen bijv. chirurg helpen, wat bedoel je met helpen?) ik denk dat hij/zij dingen moeten aan geven zoals bloedafzuigding en mes. de operatie moet voorbereiden, dus de instrumenten klaar ontsmetten en klaarleggen, desinfectietroep aanvullen ed, ook denk ik dat ze dingen als hechten na operatie enzo mogen doen. En ook zorgen dat de patient onder narcose is enzo.
|
Dan moet je toch de messen aangeven enzo??
volgens mij duurt die opleiding 4 jaar, is opgebouwd uit theoie (hoe heet welk mes) en praktijk (hoe moet je ze in praktijk aangeven, niet dat je die chirurg z'n hand opensnijd ofzo..) nou, je gaat denk ik in een soort van ziekenhuis werken, om daar dus die messen aan te geven.. het verschil tussen verplegers en operatieassistenten is volgens mij dat verplegers alleen dingen doen als bedden opmaken enzo, eten koken... of heb je daar een kok voor? nouwja, eten serveren in elk geval.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
wie kan mij helpen films downloaden en die overzetten naar mobiel? eetjelove | 5 | 11-05-2011 09:37 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Wie kan mij helpen met Duits svenis | 1 | 24-04-2005 15:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
last van allergie?!?! wie kan mij helpen? mariaatje | 25 | 07-03-2005 21:35 | |
Liefde & Relatie |
Wie kan mij helpen?? Vissie | 5 | 27-02-2004 20:30 | |
Algemene schoolzaken |
Wie kan mij helpen? Pucca | 3 | 24-09-2003 17:41 | |
Software & Hardware |
wie kan mij helpen.... met illusion solidheart | 14 | 29-06-2002 00:46 |