Oud 09-02-2003, 21:20
AngelInDisguise
AngelInDisguise is offline
nou ja ik heb dus een jongen in m'n msn lijst staan waar ik heel veel mee chatte en later ook mee camde en we hadden veel dezelfde intresses, vonden dezelfde nummers mooi dachten over veel dingen hetzelfde en hadden dus heel veel om over te praten en omdat ie nou ook niet bepaald lelijk was begon ik langzaam aan ook wat voor hem te voelen....toen kwamen de smsjes de hele dag door en hij zei dat hij mij ook leuk vond...ik begon echt verliefd op hem te worden en door de dingen die hij zei kreeg ik het gevoel dat ie ook gek op mij was..en nou vroeg ie me laatst heo het in de liefde ging hij zei dat het bij hem wel goed ging...hij had bijna verkering...

ik was echt helemaal van slag heb de hele avond zitten huilen...en ik voelde me echt bedrogen...en heb het hem ok verteld...en hij schrok er wel een beetje van hij wist niet dat ik em leuk vond...maar is ie nou blind ofzo ...heeft iemand adviezen, tips??? of hetzelde meegemaakt ...please let me know!!!!
Oud 09-02-2003, 21:52
Bendzj
Bendzj is offline
Citaat:
AngelInDisguise schreef:
nou ja ik heb dus een jongen in m'n msn lijst staan waar ik heel veel mee chatte en later ook mee camde en we hadden veel dezelfde intresses, vonden dezelfde nummers mooi dachten over veel dingen hetzelfde en hadden dus heel veel om over te praten en omdat ie nou ook niet bepaald lelijk was begon ik langzaam aan ook wat voor hem te voelen....toen kwamen de smsjes de hele dag door en hij zei dat hij mij ook leuk vond...ik begon echt verliefd op hem te worden en door de dingen die hij zei kreeg ik het gevoel dat ie ook gek op mij was..en nou vroeg ie me laatst heo het in de liefde ging hij zei dat het bij hem wel goed ging...hij had bijna verkering...

ik was echt helemaal van slag heb de hele avond zitten huilen...en ik voelde me echt bedrogen...en heb het hem ok verteld...en hij schrok er wel een beetje van hij wist niet dat ik em leuk vond...maar is ie nou blind ofzo ...heeft iemand adviezen, tips??? of hetzelde meegemaakt ...please let me know!!!!
Je zegt op een gegeven moment dat hij sms'jes stuurde waarin hij zei dat hij jou ook leuk vond. Betekent dat dat je letterlijk hebt gezegd dat je hem leuk vond? Als dat zo is, ben ik in de war want hij zei later dat ie niet wist dat je hem leuk vond, toch? Hoe zit het nou precies?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 21:55
AngelInDisguise
ik heb heel vaak gezeg dat ik em leuk vind...maar hij zegt nu dat ie dat niet wist... snappie ....nee?!...klopt ik ook niet
Oud 09-02-2003, 21:59
Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Misschien zegt ie dat alleen maar omdat ie je naakt op de cam wil zien.

Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 22:05
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Raphael Kaffiya schreef:
Misschien zegt ie dat alleen maar omdat ie je naakt op de cam wil zien.

Het is niet omdat jij dat wilt dat iedereen zo is

Maar vele hebben dit wel eens meegemaakt. Zeker via het internet. Daar is het zo gemakkelijk om te doen alsof. Jammer, maar hem negeren, en laat hem maar eens merken dat er met jou niet te spelen valt!
Oud 09-02-2003, 22:06
Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Ikzelf geloof nie ech in internet liefde, weet jij veel. Misschien heeft ie zijn dick nu wel in de bek van een ander meissie ligge.

Kan toch?

Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 10:22
kastdeur
kastdeur is offline
kijk hier eens, misschien heb je er wat aan
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 11:59
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef:
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 12:19
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef:

Je komt er trouwens wel overheen meid.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 16:18
Sithan
Sithan is offline
"toen kwamen de smsjes de hele dag door en hij zei dat hij mij ook leuk vond"

Voor t zelfde geld bedoelde hij de 'bijna verkering' met jou...door al die smsjes...
Oud 10-02-2003, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef:

Voor t zelfde geld bedoelde hij de 'bijna verkering' met jou...door al die smsjes...

juist doorvragen naar met wie hij dan bijna verkering heeft...

maar het zal dan toch wel niet jou zijn.. anders zou hij niet zo zijn geschrokke.. 'k denk dat dit valse hoop is.. maargoed.. succes.. komt wel goed
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 19:33
AngelInDisguise
Citaat:
Sithan schreef:

nee heb gevraagd wie het was...
Oud 10-02-2003, 19:36
AngelInDisguise
Citaat:
ikheetfroukje schreef:
oeps bedankt...voel me nu wel *schaapig* dat ik nieuw topic geopend heb maargoed
Oud 11-02-2003, 19:45
casey
casey is offline
Citaat:
Raphael Kaffiya schreef:
Ikzelf geloof nie ech in internet liefde, weet jij veel.
Mja, ze bestaat nochtans.. 't is te zeggen. Uw vriend(in) vinden via internet kan (en je moet er nog niet hard je best voor doen, allé, in mijn geval ging het echt vanzelf, je moet echt toevallig de juiste persoon maar tegen het lijf lopen denk ik dan, maar we zijn nu al bijna 2 jaar samen).
In een lange-afstands-relatie met contact via internet geloof ik ook wat minder. Bij ons chatten we ook bijna elke dag, maar da's gewoon een leuk middel om elkara elke dag te horen, in't weekend en soms in de weke zien we elkaar altijd.
Oud 11-02-2003, 19:49
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
word nooit verliefd op een persoon via internet. dat heb je nou vast wel door.

echt advies heb ik niet. je zult hem moeten vergeten.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 20:54
kastdeur
kastdeur is offline
en komt er al een slotje?

tralalal
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 12:06
~Love Angel~
~Love Angel~ is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
word nooit verliefd op een persoon via internet. dat heb je nou vast wel door.

echt advies heb ik niet. je zult hem moeten vergeten.
Das nou echt grote onzin ik heb ook iemand via het internet en we zijn al wel meer dan een jaar samen en het gaat nog super goed tussen ons.
En ik denk dat die jongen je wel leuk vind maar het gewoon niet probeert om een relatie op een grote afstand aan te gaan
Oud 13-02-2003, 10:22
Luvlybitch
Luvlybitch is offline
Hey Meissie,
Ik Snap Dat Het Allemaal Verwarrend Is,
En Dat Is Het Ook!

Hij Zegt Eerst Dat Hij Je Ook Leuk Vind En Dan Opeens
Is Ie Op Iemand Anders Wazig!

Maar Praat Er Met Hem Over,Vraag Waarom Hij Dat Allemaal
Gezegd Heeft En Ik Denk Dat Je Er Dan Niet Teveel Van Hoeft Te Verw88...

Er Zijn Nog Genoeg Andere Jongens, En Jongens Die Wazig Doen Heb Je Nix Aan!!

Kusjes
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 10:38
rock gek
rock gek is offline
Citaat:
Luvlybitch schreef:
Hey Meissie,
Ik Snap Dat Het Allemaal Verwarrend Is,
En Dat Is Het Ook!

Hij Zegt Eerst Dat Hij Je Ook Leuk Vind En Dan Opeens
Is Ie Op Iemand Anders Wazig!

Maar Praat Er Met Hem Over,Vraag Waarom Hij Dat Allemaal
Gezegd Heeft En Ik Denk Dat Je Er Dan Niet Teveel Van Hoeft Te Verw88...

Er Zijn Nog Genoeg Andere Jongens, En Jongens Die Wazig Doen Heb Je Nix Aan!!

Kusjes
waarom typ je alle 1e letters met hoofdletters?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 16:46
Verwijderd
Citaat:
rock gek schreef:
waarom typ je alle 1e letters met hoofdletters?
Lekker droog
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 14:20
miss_loves_you
miss_loves_you is offline
misschien komt he tomdat hij dacht dat jij het bedoelde als goeie vrienden... misschien is het dan ook maar het beste er komt wel weer een nieuwe leuke jongen ookal lijkt dat misschien even niet maar komt vanzelf weer sterkte
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 14:30
Verwijderd
wat rot zeg...

ik denk dat, ook al is het via internet, dit toch zo'n geval is van 'persoon 1 verliefd op persoon 2, persoon 2 verliefd op persoon 3, persoon 3 verliefd op persoon 2'... en dat er niets anders op zit dan proberen een relatie met hem uit je hoofd te zetten...
wel goed van je dat je er met hem over hebt gepraat, misschien is gemakkelijker om over hem heen te komen als je dat wat vaker doet... en dan uiteindelijk kijken of je vrienden kunt zijn
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 23:19
Verwijderd
Om maar op je topictitel te reply-en, niks mis mee.
ECHT verliefd worden doe je op een totaal beeld IMO, dus IRL/Internet/Cam/Bellen/Sms noem het maar op. Maar ik ben ook verliefd geworden op m'n huidige vriendin via het internet. Het enige nadeel is, is dat de meeste relaties via internet altijd LD relaties zijn
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 12:12
Koffie_kus
Koffie_kus is offline
ik ben twee jaar lang verliefd geweest op iemand van internet.

ik kan er maar een ding over zeggen:
ontmoet die jongen zo snel mogelijk, maak het ECHT.

wat je nu doet is je namelijk een (ideaal) beeld van diegene
vormen, terwijl hij/zij in het echt waarschijnlijk heel anders
is. kijk of je irl nog steeds zo verliefd bent.
Oud 20-02-2003, 12:17
Crimson Death
Crimson Death is offline
Echt maken is wel slim, anders word je verliefd op een beeld in je hoofd *is af te raden, valt altijd tegen*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2003, 14:22
LivingDeadDoll
LivingDeadDoll is offline
Ik heb precies hetzelfde gehad, als ik er nu over denk denkik : damn ik had echt geen leven toen <maar toendertijd was het erg belangrijk voor me>

Honey, you'll get over it .. nu is het alleen erg kut voor je.
p.s. de mijne reageerde PRECIES HETZELFDE !!!
Oud 22-02-2003, 21:36
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
~Love Angel~ schreef:
Das nou echt grote onzin ik heb ook iemand via het internet en we zijn al wel meer dan een jaar samen en het gaat nog super goed tussen ons.
En ik denk dat die jongen je wel leuk vind maar het gewoon niet probeert om een relatie op een grote afstand aan te gaan
wat ik bedoel: je moet nooit met iemand nemen die je nog nooit in het echt gezien hebt. want iemand kan via internet e.d. heel anders over komen dan in real life. je weet nooit wat voor een persoon er achter schuilt.
iemand kan dan via internet nog zo leuk overkomen, je kan ook net zo hard weer afknappen op dezelfde persoon.
je moet proberen (makkelijker gezegd dan gedaan) pas echt op die gene verliefd te worden wanneer je hem ook in het echt gezien hebt.
en verliefd zijn op een cyber persoon, vind ik een beetje vreemd. je valt op het totaal plaatje, niet op een gedeelte ervan.

ik kan me niet voorstellen dat jij die jongen nog nooit in real life gezien hebt, of wel???
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 23:17
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
AngelInDisguise schreef:

Ik heb je foto's gezien, kan me niet voorstellen dat hij jouw laat lopen zeg. Maar heb hetzelfde meegemaakt, maar wist al van haar boyfriend zeg maar. Ze hadden nooit gezoend geneens een relatie, ik wou alles, en toch wilde ze uiteindelijk toch niet. Maf maar waar.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten