Advertentie | |
|
![]() |
|
Era schreef:
tis maar net hoe je tegen liefde aankijkt...ik denk dat je op een gegeven moment met zo'n basis best van iemand gaat houden en liefde voor iemand gaat voelen... Hoe ik tegen liefde aan kijk.. vrij negatief.. weinig hoop, geen verwachtingen.. emotionele barierre opgeworpen. Dankzij hem begint het er wel weer allemaal wat positiever uit te zien. Hoewel ik me realiseer dat het nergens naar toe hoeft te gaan en dat het elk moment over kan zijn. Gaat gewoon rustig en is prettig voor alletwee dus wat mij betreft hoeft er ff niets te veranderen. maar verliefdheid zelf komt niet meer... Waarom niet? Ik mis hem steeds meer en wordt juist steeds verliefder heb ik het idee.. Ik ben het nog neit echt, maar kan nog komen. Hoe minder ik mijn gevoelens af rem hoe groter de kans dat het toch nog gebeurd. Ik ben in andere relaties trouwens ook verschillende keren verliefd geworden weer.. soms is het een tijd alleen houden van, maar verliefdheid kan wel degelijk terug komen. maar ik zou het persoonlijk niet doen, omdat je toch een deel hebt gemist en verliefdheid een belangrijk aspect is zeker in het begin van een relatie. Ik ben het toch aan het doen ![]() Het is niet altijd perfect, heftig etc... Soms is een relatie denk ik best hard werken.. zeker als het langer duurt dan die eerste paar verliefde weekjes. Aan verliefdheid zelf heb je weinig namelijk, daar kan je niet op bouwen. The Senna Fan schreef: Vervelend. Ik ben wel heeel benieuwd wat je doet want ik zit ik exact hetzelfde schuitje alleen ben ik die jongen... Ik heb al follow ups gepost dus daar kan je lezen wat ik doe. Het is nu dus "aan", ik heb een vriendje. We zijn gewoon heel eerlijk tegen elkaar. Zolang het goed voelt dan vind ik dit heel prettig, ben nogal gelukkig ermee. Begin hem soms zelfs al te missen, dus misschien binnekort wel echt verliefd. SounD...is altijd erg laat met het toegeven van verliefdheid....
||
Citaat:
Hoop dat het hier ook zo wordt hehe. ![]()
|
Het is alweer uit...
heeft wel helemaal 9 daagies geduurd.. *zucht* Is nog wel ene goede vriend en ik heb het er steeds minder moeilijk mee.. helaas krijg ik nu geen zoenen meer.. Het is jammer.. Risico zat er in, maar deed toch beetje pijn.. Zal wel weer goed komen met me..ofsow.. SounD...zingt ~I'm a survivor~
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn verstand en gevoel liggen niet bij dezelfde persoon Wizzyisgewopt | 20 | 11-11-2013 19:54 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Gevoel of verstand? lso | 2 | 23-02-2007 22:46 | |
Liefde & Relatie |
Mijn verstand.. Soezen | 12 | 03-07-2005 18:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Verstand/ Gevoel Vogelvrij | 14 | 25-06-2004 21:43 | |
Psychologie |
gevoel of verstand? 20marianne12 | 12 | 15-09-2002 11:47 | |
Psychologie |
Mn verstand en gevoel hebben ruzie. DarkCat | 14 | 02-01-2002 07:39 |