Oud 25-02-2003, 10:20
SounD
SounD is offline
Ik sta binnenkort waarschijnlijk voor een soort van dilemma.

Er is een jongen die zegt dat ie waarschijnlijk gevoelens voor me heeft en we hebben ook gezoend. Het is een hele lieve jongen en ik zie hem als vriend. Ik praat graag met hem, vind hem leuk en zie ook niets verkeerds in zoenen met hem (voor het eerst, meestal vind ik het maar sletterig).

Ik ben niet verliefd op hem. Heb ik hem ook niet gezegd, ik ga niet liegen. Zou kunnen dat dit wel gaat groeien bij me in de komende tijd.

Zou het verstandig zijn om iets met hem te beginnen of kan ik het beter niet doen. Wat denkt men hiervan?

Ik wil zeg maar alle opties bekijken zodat ik weet wat ik moet doen zonder hem of mezelf te kwetsen.
Oud 25-02-2003, 10:24
Verwijderd
hij is al een vriend, dus dat is een goede basis, je voelt je aangetrokken tot hem anders ging je niet zoenen, als je er een verliefde gevoel erbij krijgt dan zou ik er gewoon voor gaan eerlijk gezegt
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 10:24
DJken
DJken is offline
Soms is vriendschap nog beter dan liefde..
Oud 25-02-2003, 10:27
Marcade
Marcade is offline
Waarom zou je iets beginnen dan? Ik zie het dilemmapunt hier nog niet? (Mits hij heeft gezegd dat die verliefd op je is, maar dat zie ik nergens staan)
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 10:47
Verwijderd
Verliefdheid is geen constitutief vereiste om iets met iemand te kunnen beginnen. Ik zou er gewoon voor gaan, dan komt die verliefdheid waarschijnlijk later wel. Of niet. Maar dan heb je gewoon een leuke vriendschapsverhouding met seks.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 10:50
SounD
SounD is offline
Hij weet nog niet zeker wat ie voor me voelt..
Zover ik kan zien is dit niet vriendschap van hem het is anders, dus zal wel meer verliefdheid zijn.
Hij heeft me verteld dat ie me heel leuk vind.

Ik heb verliefde gevoelens , maar die heb ik al vrij snel dus ..

misschien moet ik zeg maar op proefbasis iets beginnen met hem.
Niet dat ik dat woord ga gebruiken want het klinkt zo lullig.

>vriendschap met sex

Als ik niet verliefd wordt dan is echte sex uitgesloten, ik kan me niet zomaar geven.

Laatst gewijzigd op 25-02-2003 om 11:01.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 10:50
Verwijderd
Nou, dan ga je ervoor
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 11:21
Verwijderd
zoals al gezegd, maar dan met argumenten, en ik heb geen zin in argumenten geven: gewoon voor gaan, eerlijk tegen m blijven, en als het niet werkt kun je er altijd nog mee ophouden, 't is geen huwelijk...
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 18:21
Pan Am
Pan Am is offline
Ik snap het niet Wat is het probleem? Zomaar met iemand zoenen is echt allesbehalve sletterig......kom op, een zoen....til er niet te zwaar aan, zou ik zeggen...
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 19:11
poesiefox
poesiefox is offline
En hoe was die zoen? shocking? Dan kan het nog wat worden. Of alsof je je broertje zoent? Misschien blijft het dan wel zo tam.

Maar als je niets probeert, dan weet je ook niets, en jullie zijn geen van tweeen bezet. Ik zie d'r geen kwaad in. En wie zegt daar dat je ook verder MOET dan zoenen?
Oud 27-02-2003, 19:28
SounD
SounD is offline
FF update..

Ik heb nu dus een vriendje...

We praten veel en zoenen weinig.. beetje erg rustig voor een relatie maar op het moment vinden we het alletwee prettig zo.

Ik ben gelukkig en we zien wel wat er verder van komt.

>Zomaar met iemand zoenen is echt allesbehalve sletterig....
Zal wel aan mij liggen. Vind ik dus wel. Ik vind zoenen toch wel intiem, komen gevoelens bij kijken dus dat doe ik niet zomaar met iemand.

Bedankt voor de reacties..
Oud 27-02-2003, 19:30
liesemies
liesemies is offline
ik zeg altijd als je het niet probeert dan weet je het ook niet
ik zou zeggen probeer het alds het niet lukt dan heb je toch geprobeert met de goede bedoelingen!!!!

xxxxxxxxx lindsey
Oud 28-02-2003, 16:16
Era
Era is offline
tis maar net hoe je tegen liefde aankijkt...ik denk dat je op een gegeven moment met zo'n basis best van iemand gaat houden en liefde voor iemand gaat voelen...maar verliefdheid zelf komt niet meer...kriebels en blozen als je aan hem denkt, het elkaar leren kennen en de andere dingetjes die bij verliefdheid komen kijken heb je in principe al overgeslagen dan...Het is waarschijnlijk een goede basis voor een relatie (langdurig wel te verstaan) en misschien zelfs een blijvende en staande relatie...maar ik zou het persoonlijk niet doen, omdat je toch een deel hebt gemist en verliefdheid een belangrijk aspect is zeker in het begin van een relatie.
Oud 28-02-2003, 16:19
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
SounD schreef:
Ik sta binnenkort waarschijnlijk voor een soort van dilemma.

Er is een jongen die zegt dat ie waarschijnlijk gevoelens voor me heeft en we hebben ook gezoend. Het is een hele lieve jongen en ik zie hem als vriend. Ik praat graag met hem, vind hem leuk en zie ook niets verkeerds in zoenen met hem (voor het eerst, meestal vind ik het maar sletterig).

Ik ben niet verliefd op hem. Heb ik hem ook niet gezegd, ik ga niet liegen. Zou kunnen dat dit wel gaat groeien bij me in de komende tijd.

Zou het verstandig zijn om iets met hem te beginnen of kan ik het beter niet doen. Wat denkt men hiervan?

Ik wil zeg maar alle opties bekijken zodat ik weet wat ik moet doen zonder hem of mezelf te kwetsen.
Vervelend.
Ik ben wel heeel benieuwd wat je doet want ik zit ik exact hetzelfde schuitje alleen ben ik die jongen...
Oud 28-02-2003, 16:40
SounD
SounD is offline
Era schreef:
tis maar net hoe je tegen liefde aankijkt...ik denk dat je op een gegeven moment met zo'n basis best van iemand gaat houden en liefde voor iemand gaat voelen...

Hoe ik tegen liefde aan kijk.. vrij negatief.. weinig hoop, geen verwachtingen.. emotionele barierre opgeworpen.

Dankzij hem begint het er wel weer allemaal wat positiever uit te zien. Hoewel ik me realiseer dat het nergens naar toe hoeft te gaan en dat het elk moment over kan zijn. Gaat gewoon rustig en is prettig voor alletwee dus wat mij betreft hoeft er ff niets te veranderen.

maar verliefdheid zelf komt niet meer...
Waarom niet? Ik mis hem steeds meer en wordt juist steeds verliefder heb ik het idee.. Ik ben het nog neit echt, maar kan nog komen. Hoe minder ik mijn gevoelens af rem hoe groter de kans dat het toch nog gebeurd.
Ik ben in andere relaties trouwens ook verschillende keren verliefd geworden weer.. soms is het een tijd alleen houden van, maar verliefdheid kan wel degelijk terug komen.

maar ik zou het persoonlijk niet doen, omdat je toch een deel hebt gemist en verliefdheid een belangrijk aspect is zeker in het begin van een relatie.
Ik ben het toch aan het doen k denk dat veel mensen liefde en relaties TE romantisch zien..
Het is niet altijd perfect, heftig etc...
Soms is een relatie denk ik best hard werken.. zeker als het langer duurt dan die eerste paar verliefde weekjes.
Aan verliefdheid zelf heb je weinig namelijk, daar kan je niet op bouwen.

The Senna Fan schreef:
Vervelend.
Ik ben wel heeel benieuwd wat je doet want ik zit ik exact hetzelfde schuitje alleen ben ik die jongen...

Ik heb al follow ups gepost dus daar kan je lezen wat ik doe.
Het is nu dus "aan", ik heb een vriendje. We zijn gewoon heel eerlijk tegen elkaar. Zolang het goed voelt dan vind ik dit heel prettig, ben nogal gelukkig ermee. Begin hem soms zelfs al te missen, dus misschien binnekort wel echt verliefd.

SounD...is altijd erg laat met het toegeven van verliefdheid....
Oud 28-02-2003, 16:45
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
SounD schreef:
Ik heb al follow ups gepost dus daar kan je lezen wat ik doe.
Het is nu dus "aan", ik heb een vriendje. We zijn gewoon heel eerlijk tegen elkaar. Zolang het goed voelt dan vind ik dit heel prettig, ben nogal gelukkig ermee. Begin hem soms zelfs al te missen, dus misschien binnekort wel echt verliefd.

Leuk.

Hoop dat het hier ook zo wordt hehe.
Oud 13-03-2003, 16:47
SounD
SounD is offline
Het is alweer uit...

heeft wel helemaal 9 daagies geduurd..

*zucht*

Is nog wel ene goede vriend en ik heb het er steeds minder moeilijk mee..

helaas krijg ik nu geen zoenen meer..
Het is jammer..

Risico zat er in, maar deed toch beetje pijn..

Zal wel weer goed komen met me..ofsow..

SounD...zingt ~I'm a survivor~
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten