Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En ik denk dat je wel gelijk hebt, op zich... Al vind ik het toch wel een beetje een aanvulling, een verduidelijking hoor, de tweede zin...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() en het gaat inderdaad niet om de grote, het gaat om het gevoel ![]()
||
Citaat:
Dat verschil in nuance moet je dan maar uitleggen. *geeft zich gewonnen en zwaait met vlaggetje*
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Over het gedicht: ik vind het ritme in de eerste, tweede en vierde strofe geweldig; ik denk dat het één van de sterkere punten van dit gedicht is; het metrum. In de derde strofe raak je het ietwat kwijt vind ik: Want mijn verstand heeft gelijk, naar mijn idee is deze regel net wat te kort: 'heeft' is een woord dat bestaat uit één lettergreep ('neee!' ![]() en mijn gevoelens kan ik niet negeren Ergens is de weg van het midden, maar de wegen zijn zesbaans Verder vind ik dat de tweede regel te veel korte lettergrepen bevat; die vloeit niet zo lekker in het gedicht mijns inziens. De vierde regel is weer wel erg sterk; mooie beeldspraak ook ![]() Ik denk dat de laatste strofe zeker het geschikst is om te gebruiken voor thalia's deur van haar slaapkamer (ik weet het even niet anders te verwoorden ![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn verstand en gevoel liggen niet bij dezelfde persoon Wizzyisgewopt | 20 | 11-11-2013 19:54 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Gevoel of verstand? lso | 2 | 23-02-2007 22:46 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic # 83 Verwijderd | 496 | 30-01-2007 22:20 | |
Liefde & Relatie |
Mijn verstand.. Soezen | 12 | 03-07-2005 18:13 | |
Psychologie |
gevoel of verstand? 20marianne12 | 12 | 15-09-2002 11:47 | |
Psychologie |
Mn verstand en gevoel hebben ruzie. DarkCat | 14 | 02-01-2002 07:39 |