Advertentie | |
|
![]() |
|
Eerst twee jaar gymnasium, toen twee jaar HAVO (diploma gehaald), toen één jaar VWO (diploma gehaald). Nu: cursussen fotografie en electronica en daarbij gitaarbouw, aanstaand schooljaar waarschijnlijk psychologie aan de UvA ofzo.
Drugs: Alcohol, Hasj, Wiet, Paddo's, Aether, Herbal-rotzooi, Salvia. Qua opleidingen gaat het dus aardig voor de wind. Olé!
|
Verwijderd
|
5 havo met 1 recente onvoldoende
![]() in 4 havo blijven zitten doordat ik niks deed (pas eind van dat jaar begonnen met blowen, dus kwam niet door wiet) Haal goede cijfers (vergeleken met mijn klas ![]() en volgende jaar HBO Communicatie Leiden, voor (hopelijk) 1 jaar, P halen -> Sociale Wetenschappen, UV Leiden, Psychologie Hoop ik... ![]() Denk ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en het klopt dat het niet betekend dat je VWO aankunt als je op havo/vwo begint in de brugklas... denk dat ik zoiezo geen VWO had kunnen doen ook al was mijn gezondheid op dat moment wel goed geweest...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
vwo succesvol afgerond in de periode dat ik mijn hoogtijdagen had qua drugsgebruik.
was op een zaterdag naar mysteryland geweest: coke + speed + xtc + mdma poeder + alcohol + wiet (combinatie slaat nergens op, zou het nu ook nooit meer doen) de woensdag erna herexamen en met een 8 geslaagd, terwijl ik me de dagen ervoor toch echt te slecht voelde om te leren |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
ik doe havo en ik gebruik wiet en hasj. geen moeilijk gedoe met waterpijpen en dergelijk dingetjes, ik maak ook nooit hasjmelk (al wil ik dat wel een keer proberen). ik heb ook een aantal keer van dat kruidenspul gedaan, black beauty's, ephedra, enz.
maar ik deed vorig jaar gymnasium en toen ging het al verrot op school voordat ik voor het eerst ging blowen, dus dat houdt geen verband, ik heb gewoon de schurft aan school. |
![]() |
||
Citaat:
wij maken altijd wel allemaal hasjmelk.....
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Verslaving van 15 jaar Dontdodrugs | 10 | 07-05-2014 18:32 | |
Drugs & Alcohol |
schoolonderzoek over jeugd en drugs..heb je even tijd? nono | 24 | 21-03-2007 14:19 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bètastudenten klagen over zichzelf nienie | 230 | 27-01-2006 23:05 | |
Drugs & Alcohol |
Drugs, alcohol en iq, eq etc m3tr01dm1nd3d | 34 | 17-07-2005 11:38 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin aan de drugs DarkCat | 14 | 28-05-2002 15:09 |