Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mn huisarts is de vader van een klasgenoot van me..
En die klasgenoot is nogal een irritant joch. (Heeft me een keer gigantisch gekwetst) Zn vader..ach..Tis zon typisch dokter-type. Je komt binnen, je vertelt, hij vertelt, je mag weer opdonderen en een nieuwe afspraak maken voor over een week.. En hij dokt iedere x (35?) euro.. |
![]() |
|
Een dokter die mij altijd het gevoel geeft dat ik dom ben
![]() Kom ik 'ns een keer bij de dokter (dan heb ik dus ook écht ergens last van): "Dokter, ik heb problemen met m'n ademhaling, er zit wat slijm in de weg, heb soms het gevoel dat ik geen lucht meer kan krijgen". Zegt dokter doodleuk: "Wees maar niet bang meisje, je kunt altijd wel ademhalen, ook door een hele kleine opening." En zo is het élke keer als ik naar haar toe ga! ![]() |
![]() |
|
een kutdokter..
![]() me pa was met zijn hoofd op een ijzeren trap geflikkerd en zwaar ziek.. Was die bij de dokter en daar is die met een parecetamol naar huis gestuurd, toen kwam die een week later in het ziekenhuis blijkt dei dus een schedelbasisfractuur te hebben(zitten dus 4 scheuren in zijn schedel) zijn gehoor is aan 1 kant niet meer 100% en hij heeft een zware hersenschudding gehad en had dus eigenlijk om de paar uur wakker gemaakt moeten worden omdat er bloed ofzo in zijn hersenen had kunnen komen en dan was die dood geweest.. ![]() leuk zo'n dokter.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Voor de eerste keer kwam ik 'n tijdje geleden bij de dokter.. EEENNGG ! gatver das 'n vieze vent joh..! Maarja, hij verwees me dus door naar het ziekenhuis. Daar kwam ik bij 'n dokter, en hij ging op de verwijsbrief kijke wat er mis was, dus hij zegt: "Nou meid, dan gaan we nu eens kijken wat die stoute dokter over jou heeft gezegd, heheh" Dus ik kijk ongeveer zo: ![]() ![]() ![]() Ik haat dokters.. ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Vragenlijst voor mensen met ADHD remy476 | 7 | 22-06-2007 17:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
Beste puistjescreme/middel?? Some | 51 | 31-03-2004 14:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
hooikoorts? steentje | 27 | 05-06-2003 16:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
jeuk en eczeem mystress-darqyr | 11 | 04-01-2003 11:50 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 |