Oud 20-05-2003, 14:33
KiMZz
KiMZz is offline
Iemand ervaringen mee?
Jijzelf, vrienden, vriendinnen, broers, zusjes die zulke dingen doen? Wat dan precies?
Ben benieuwd
Oud 20-05-2003, 14:46
poesiefox
poesiefox is offline
We vergeten in ons enthousiasme de gordijnen nog wel eens dicht te doen, en ergens maakt het dat nog leuker. Maar ik ga niet expres voor de open ramen met mijn hele hebben en houden te koop lopen.
Oud 20-05-2003, 15:10
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 20-05-2003 @ 15:46:
We vergeten in ons enthousiasme de gordijnen nog wel eens dicht te doen, en ergens maakt het dat nog leuker. Maar ik ga niet expres voor de open ramen met mijn hele hebben en houden te koop lopen.
Nou ja! Waarom niet?

Geen ervaring mee. Ik hou daar niet zo van. Mijn vriendin net zo. En ik slaap op zolder, weinig mensen die dan naar binnen kunnen kijken...
Oud 20-05-2003, 15:12
ZHAzha
ZHAzha is offline
Ik neem aan dat dat inhoud dat je wilt dat mensen je zien?

We hebben het welleens een keer gedaan voor het raam terwijl de tuinman bezig was in de tuin
Oud 20-05-2003, 15:29
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
hmm verschillende keren exhibitionisten zich zien aftrekken in het exhibitionistenpartkje (hé laïs? ),
een van m'n achterburen die altijd naakt op z'n dak gaat zitten en dan met de verrekijker naar mij kijkt als ik moet studeren, volgens mij is hij gestoord
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 15:46
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 20-05-2003 @ 15:29:
een van m'n achterburen die altijd naakt op z'n dak gaat zitten en dan met de verrekijker naar mij kijkt als ik moet studeren, volgens mij is hij gestoord
Ach... hoe kom je daar nou bij? doe ik ook altijd Niet naar jou dan, ben niet lesbisch

Mensen doen grappige dingen
Oud 20-05-2003, 16:11
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 20-05-2003 @ 15:33:
Iemand ervaringen mee?
Jijzelf, vrienden, vriendinnen, broers, zusjes die zulke dingen doen? Wat dan precies?
Ben benieuwd

alleen voor het raam in de huiskamer, en haar boeien en vingeren op een schoolplein met spelende kinderen ernaast...
Oud 20-05-2003, 16:19
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef op 20-05-2003 @ 17:11:
alleen voor het raam in de huiskamer, en haar boeien en vingeren op een schoolplein met spelende kinderen ernaast...
Nu weet ik even niet meer wat wel en niet serieus is in dit topic...

Zoja: jullie zijn 1. heel avontuurlijk, 2. progressief , 3. getikt.

Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 17:04
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 20-05-2003 @ 17:19:

Dat is waar wat duiveltje schrijft. Maar we durven meestal niet hoor. En op t schoolplein.. Humz dat was 's avonds maar t was nog wel licht, maar t waren geen schoolkinderen ofzo... En ze stonden helemaal aan de andere kant
Oud 20-05-2003, 17:24
M@niac
M@niac is offline
Citaat:
Huh ? Heb jij een meisje met handboeien om gevingerd opt schoolplein ????
En wat alleen voor het raam ?
Oud 20-05-2003, 17:29
ArieP
ArieP is offline
nou mijn riek en ik hebben een keer heel erg zin gekregen, dat was 20 jaar geleden, in een dierentuin! toen gingen we het proberen in de wcs van een restaurantje maar toen werden we betrapt en de hele dierentuin uitgezet! maar daarna niet meer hoor. nou we zonnen wel eens naakt maar onze tuin is goed beschut.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 17:54
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
M@niac schreef op 20-05-2003 @ 18:24:
Huh ? Heb jij een meisje met handboeien om gevingerd opt schoolplein ????
En wat alleen voor het raam ?
Idd, hij heeft mij gevingerd terwijl ik geboeid aan een speeltoestel op een schoolplein vastzat, en we hebben HET gedaan voor t raam. Neuken dus
Oud 20-05-2003, 18:31
Thomas
Thomas is offline
Ik ben - als ik eerlijk moet zijn - ontzettend ouderwets met dat soort dingen.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 18:49
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 20-05-2003 @ 16:29:
hmm verschillende keren exhibitionisten zich zien aftrekken in het exhibitionistenpartkje (hé laïs? ),
Ow. Maar dat heb ik niet gezien,hoor ,ik loop niet in van die vuile parkskes.

Volgens mij ook.
Oud 20-05-2003, 19:37
Verwijderd
Exhibitionisme is inderdaad als je graag wil dan anderen je zien, en 't is hier sexualiteit, dus het gaat er in dit geval waarschijnlijk om dat je graag wil dat anderen je sex zien hebben. Nee, dat wil ik niet
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 21:02
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:

vage shit lol
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 21:09
Verwijderd
Éh ik vind hjet maar niks
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 21:12
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
hou ik nie van.. voel me eg niet okee als ik denk dat iemand het ziet.
Oud 20-05-2003, 21:44
KiMZz
KiMZz is offline
Mjah niet alleen over willen dat anderen zien dat je sex hebt Sarah. Een vriendin van me heeft ook exhibitionistische trekjes, maar dan meer in de vorm van geen ondergoed aan doen enzo, en niemand die t merkt, behalve zij. Nog meer van dat soort dingen maar goed, kan ik nie allemaal opnoemen
Oud 20-05-2003, 22:27
Lievelotje
Lievelotje is offline
Snap ik iets niet, of denken de meeste mensen hier dat exhibitionisme meteen sex in het openbaar is? Volgens mijn (niet altijd even) bescheiden mening heeft het meer te maken met het tonen van je lichaam aan derden, met als doel jezelf op te winden. Klinkt dat niet mooi officieel? Sex in het openbaar is volgens mij weer iets anders, overigens ook best opwindend, maar niet te vatten onder de noemer exhibitionisme (maar ik zou er natuurlijk het verklarend woordenboek eens op na moeten slaan om dat zeker te weten). Oh en overigens (surprise surprise) ik mag me nog wel eens amuseren met het vergeten aantrekken van de juiste hoeveelheid kledij...
Oud 20-05-2003, 23:00
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Lievelotje schreef op 20-05-2003 @ 23:27:
Oh en overigens (surprise surprise) ik mag me nog wel eens amuseren met het vergeten aantrekken van de juiste hoeveelheid kledij...
Zie je, DAT bedoel ik dus!!
Meer mensen van dit soort dingen?
Oud 20-05-2003, 23:13
Somebody Special
Somebody Special is offline
Neej
Oud 20-05-2003, 23:17
Lievelotje
Lievelotje is offline
doe niet zo negatief joh
Oud 20-05-2003, 23:43
jeffo
jeffo is offline
Citaat:
Lievelotje schreef op 20-05-2003 @ 23:27:
Snap ik iets niet, of denken de meeste mensen hier dat exhibitionisme meteen sex in het openbaar is? Volgens mijn (niet altijd even) bescheiden mening heeft het meer te maken met het tonen van je lichaam aan derden, met als doel jezelf op te winden. Klinkt dat niet mooi officieel? Sex in het openbaar is volgens mij weer iets anders, overigens ook best opwindend, maar niet te vatten onder de noemer exhibitionisme (maar ik zou er natuurlijk het verklarend woordenboek eens op na moeten slaan om dat zeker te weten). Oh en overigens (surprise surprise) ik mag me nog wel eens amuseren met het vergeten aantrekken van de juiste hoeveelheid kledij...
exhibithionisme is een stoornis die ervoor zorgt dat je er opgewonden van raakt als "vreemden" je geslachtdeel zien, dus ook sex in het openbaar hoort daarbij.
Oud 22-05-2003, 09:01
Verwijderd
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 20-05-2003 @ 22:44:
Mjah niet alleen over willen dat anderen zien dat je sex hebt Sarah. Een vriendin van me heeft ook exhibitionistische trekjes, maar dan meer in de vorm van geen ondergoed aan doen enzo, en niemand die t merkt, behalve zij. Nog meer van dat soort dingen maar goed, kan ik nie allemaal opnoemen
Exhibiotonisme = willen dat anderen je zien. In wat voor vorm dan ook, maar dit is een sexualiteitsforum, dus het zal hier om sex gaan, niet?
Geen ondergoed aandoen zonder dat iemand je ziet, is geen exhibiotonisme. (denk aan het engelse woord 'to exhibit')
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 10:26
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 22-05-2003 @ 10:01:
Exhibiotonisme = willen dat anderen je zien. In wat voor vorm dan ook, maar dit is een sexualiteitsforum, dus het zal hier om sex gaan, niet?
Geen ondergoed aandoen zonder dat iemand je ziet, is geen exhibiotonisme. (denk aan het engelse woord 'to exhibit')
Mjah voor meer info vraag Lievelotje
Oud 22-05-2003, 11:11
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
wtf. zo'n moeilijk woord is exhibitionisme toch niet?
honderd keer fout gezien in deze thread ongeveer O_o
ontopic - exhibitionisten zijn gay
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 11:20
jos-fan
jos-fan is offline
Citaat:
ontopic - exhibitionisten zijn gay
Right...
Oud 22-05-2003, 11:29
)Vampje(
)Vampje( is offline
Oooh, voor het raam... Dat moet ik echt eens een keer doen. Wel op de eerste verdieping of zo, zodat het niet meteen in het oog springt, maar toch spannend is..

En ik vind het geil om 's avonds laat op de motorkap van zijn auto te neuken met het idee dat er mensen zijn die me kunnen horen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 11:56
hajo
hajo is offline
ex·hi·bi·ti·o·nis·me (het ~)
1 psychische stoornis gekenmerkt door het ontlenen van seksuele opwinding aan het vertonen van de geslachtsdelen aan onbekenden
2 het te koop lopen met iets persoonlijks, oneervols of afstotends.
Oud 22-05-2003, 14:36
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 20-05-2003 @ 17:19:

1 en 3 denkik...

maar het is serieus waar en was erg spannend om eerlijk te zijn ik had verwacht dat toch wel meer mensen zulk soort dingen hadden meegemaakt... maarja kennelijk ben ik een toonbeeld van 1 en 3....

in ieder geval zeker een aanrader
Oud 22-05-2003, 17:14
Lievelotje
Lievelotje is offline
Ho even, niet meteen naar mij verwijzen als het om exhibitionisme gaat. Ik zal de laatste zijn om te ontkennen dat ik graag in mijn blootje loop of al dan niet graag op het randje gekleed ga, maar ook ik moet mij gewonnen geven aan de betekenis van het woord exhibitionisme. Ws heb ik het zelf verkeerd gebruikt, maar ik word er niet warm of koud van door mijn 'geslachtsdelen' te tonen in een sexuele context. Wat me wel opwindt is schaars gekleed zijn, of net iets meer laten zien dan de bedoeling is...
Oud 22-05-2003, 18:06
Optima
Optima is offline
mwa, ik ben niet erg trots op mijn lichaam, maar ik heb wel een instelling: ik heb schijt aan de hele wereld, en de hele wereld heeft schijt ana mij: en met die instelling heb ik een paar keer seks gehad in het centrum van een stad, of gewoon op bankjes in een park

nou en?!
Oud 22-05-2003, 19:51
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Optima schreef op 22-05-2003 @ 19:06:
mwa, ik ben niet erg trots op mijn lichaam, maar ik heb wel een instelling: ik heb schijt aan de hele wereld, en de hele wereld heeft schijt ana mij: en met die instelling heb ik een paar keer seks gehad in het centrum van een stad, of gewoon op bankjes in een park

nou en?!
Optima!!!

Wat ben jij?
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten