Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik versta onder ee hit iets als het d hele tijd op radio en tv was en in je hoofd, dat liedje was echt irritant en deed zn naam eer aan ![]() maar reageer ns op waarom nirvana wel simpel zou zijn en U2 niet |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
als je naar bijv beautiful day luistert, ojo hoe simpel wil je muziek maken ![]() neemt nog steeds niet weg dat het erg mooi is *zet nirvana op ![]() en wat is er opeens mis met oasis ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is wel knap wat ze allemaal hebben bereikt na OK Computer, zonder interviews en reclamecampagnes. :> |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind het gewoon geweldige muziek, het is eens wat anders maar die thom yorke is wel een fuckin suicidal nutcase zeg... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar bedankt voor je grappige poging om een subjectieve onordenbare materie onder te brengen in een objectieve ranglijst met een populatie als deze. Het resultaat is natuurlijk als verwacht. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind zelf dat er slechts een paar bands aan deze kwalificatie voldoen: U2, Coldplay en Radiohead. Oh ja, betere titel voor dit topic was volgens mij geweest "Grootste band van de wereld op dit moment". |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
the Beatles.
De meeste bands en singer/songwriters die ik ken hebben toch erg veel inspiratie opgedaan van The Beatles. (Foo Fighters, Elliott Smith, Supergrass, Cave In) Dus je kan het zien als de moeder aller bands ![]() Maarja je bent voor The Beatles of voor The Stones heb ik me laten vertellen. En ik vind de melodieuze kant toch wat leuker.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dit kun je niet, heel simpel.
||
Verwijderd
|
Voor jnieuwelaar:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() qua invloed op andere bands zijn the beatles gwoon heer en meester
|
![]() |
ook al onzin. Je bent dus beter met commercieel succes?
Ik vind opeth de beste band op dit moment en die zijn niet commercieel, maar o zo begaafd op muzikaal niveau.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal]schrijftstijl T_ID | 10 | 28-10-2005 21:52 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Muziek |
Coldplay? Martijn | 68 | 19-02-2003 11:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Voor of tegen een aanval op Irak Rafael | 5 | 12-02-2003 11:21 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] In de ruimte kan niemand je horen nadenken... Verwijderd | 20 | 30-01-2003 11:22 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |