Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar oke gelukkig vergeef je me hehe! want ik wil geen breezah sletje zijn ofzo.. Bedankt!xxx
||
Citaat:
Mjah flirt tips.. pffhhh als het je verder niks uit maakt en je wilt alleen maar wat jongens scoren dan zou ik gewoon zo weinig mogelijk kleren aan doen.. ![]()
||
Citaat:
maar ik hoop dat hetn iet sletterig over komt... ![]()
|
En de jongens vallen er ook best wel erg tegen, ben 10 dagen in Rome geweest, en de meesten waren ronduit lelijk en opdringerig. Dan zei ik dat ze weg moesten gaan, maar dan bleven ze gewoon aan me zitten enz...
![]() Heb er echt maar 1 leuke jongen gezien, en ik kijk goed om me heen hoor! Maar toch, Italie is wel heel tof, dus veel plezier en met de boys: ![]()
||
Citaat:
![]() maar goed, ontopic: haar blonderen wanneer het nog niet blond is. ![]()
|
![]() |
Ik flash wel eens voor jongens en dat vinden ze meestal wel leuk. Als ik niet in een flash-bui ben, wil ik ook wel moonen. Maar ja, eens per maand ben je dan weer ongesteld, dus dan prop ik mijn tong-met-piercing in zijn mond en vertel ik dat ik nog een heeele spannende piercing beneden de gordel heb. Als hij die wil zien ga ik met hem naar een steegje en dan laat ik hem eens wat lekkers beleven.
En dan noemen ze mij een slet, ik snap dat gewoon niet! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar het werkt fantastisch!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
aangezien je maar 14 bent zou ik echt geen italiaan nemen,ik ben naar italië geweest,en het is zo al heel moeilijk om er vanaf te raken,maar denk dat jij het er dan nog moeilijker mee zal hebben... ze zijn echt wel maar op 1 ding uit,en geven echt niet op..
||
Citaat:
![]() doe eens voor mij ![]()
||
Citaat:
![]() En jongens zijn indd heel handtastelijk, maar het schijnt dus dat het in Rome nog wel mee valt, in Florence is het nog veeeeeel erger, hoorde ik...Dus ligt er ook wel aan waar je heen gaat
||
Citaat:
|
Ach ja, Italianen. Mijn oom is Italiaan. Hij is echt ontzettend leuk, maar onverstaanbaar. Moeite doen om Nederlands te leren, ho maar.
En tijdens voetbalwedstrijden van het Italiaans elftal moet je hem echt niet in de buurt hebben... óf hij schreeuwt de oren van je kop dat het zo goed gaat in het Italiaans, óf hij schreeuwt je de oren van je kop dat het zo slecht gaat in het Italiaans. Dat laatste gaat ook vaak gepaard met een worp van één of meerdere voorwerpen richting de televisie. Ik raad je dus aan: begin niets met een Italiaan.
||
![]() |
Citaat:
Maar er komen zulke mooie kindjes van!
|
Jij hebt helemaal geen flirt tips nodig... Je bent een meisje, het is tegenwoordig zo dat je als meisjes kunt neuken met wie en wanneer je maar wil, jongens lopen toch alleen hun pik achterna, mezelf kenende.
Gewoon een beetje kijken naar een jongen en als hij een beetje stoer is komt hij vanzelf wel. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het TipTopic (Alles over cadeaus en dates) Elin3 | 40 | 02-03-2022 09:05 | |
Liefde & Relatie |
Beste vrienden of wilt ze meer? SpeedyMartinos | 2 | 19-02-2015 20:30 | |
Liefde & Relatie |
Altijd de beste vriend crazycamel070 | 18 | 14-07-2012 11:15 | |
Liefde & Relatie |
Meisje dat ik leuk vind gaat om met vriend Verwijderd | 55 | 16-11-2011 15:40 | |
Liefde & Relatie |
Sms flirt tip's van DCLove! DCLove | 21 | 30-01-2010 22:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 |