![]() |
|
Verwijderd
|
Heeft mijn moeder ook regelmatig last van, hoewel ze een prima conditie heeft. Haar hartslag schiet echt omhoog naar 160 (!!!!!!!) wanneer ze op een loopband, op de sportschool, staat. Is onderzoek naar geweest. NIets kunnen vinden, ze heeft zelfs geen hoge bloeddruk ofzo. Maargoed, daarmee help ik je natuurlijk niet. Ik zou een onderzoek laten doen, *dat kan dus, wat ze precies doen weet ik niet* maar ik zou me niet teveel zorgen maken eigenlijk. HEt komt bij sommige mensen gewoon voor dat ze een hoge hartslag hebben.
|
![]() |
|
![]() |
de normale rustpols is rond de 70. Bij een echt sporthart ligt deze idd lager, maar voordat iemand een sporthart heeft dat gaat echt niet zo snel. 100 is de grens voor een tachycardie (snelle pols).
101 is dus nog niet heel erg alarmerend. Zeker omdat je bloeddruk wel normaal is zou ik me nog niet heel erg veel zorgen gaan maken. Misschien dat bij jou in de familie ook meer mensen een hoge rustpols hebben. Als je je er toch onzeker over voelt en de boel niet vertrouwt zou ik even door je huisarts ernaar laten luisteren met de stethoscoop (of evt. een ECG laten aanvragen)om een mogelijke lekkende hartklep (komt regelmatig voor en hoeft niet ernstig te zijn) of een andere mogelijke verhoogde belasting voor je hart te ontdekken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Nee ik vraag 't mij ook serieus af ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Polsslag Jem | 8 | 13-05-2003 22:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
Een paar trauma's Rabbi Daniel | 45 | 08-03-2003 20:03 | |
Drugs & Alcohol |
Verslag van mijn Ephedra tripje op dit moment Verwijderd | 12 | 14-10-2002 17:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
polsslag Verwijderd | 6 | 26-08-2002 18:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hartkloppingen ^AmArU^ | 37 | 10-04-2002 17:35 | |
ARTistiek |
Verhaal: Een duur uitstapje (hypochondrie) MAS187 | 6 | 20-07-2001 07:56 |