![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Mijn oma kon ook niet ruiken, maar die proefde ook niks.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dat je verslaafd aan neusdruppels kunt raken weet ik maar al te goed. Nu gebruik ik het niet omdat ik het niet meer omdat ik in de herfst/winter praktisch geen last van heb. Maar als het hooikoortsseizoen weer begint ben ik een regelrechte verslaafde. Ook al begint het pijn te doen, vooral blijven doorsnuiven. ![]()
||
Citaat:
![]() En ja, ik ruik ook maar heel weinig, ik ondervind er geen last van ofzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ja das het enige voordeel ![]() k denk dat k dan idd toch maar es naar de dokter ga, alleen lijkt het me zo'n stomme klacht om mee aan te komen zetten ... wat voor medicijnen zijn dat dan trouwes, wat jij gebruikt ? want ik heb ook vaak last van un loopneus en ben ook allergisch voor katten ed, bepaalde bomen en pollen. Dan kan ik daar misschien eens naar vragen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
@ blalb: en ben jij daar al eens mee naar de dokter geweest ? en zo ja, wat zei die dan ? want k denk dus dat k utzelfde heb als jij ... |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
StorING: Internetsaaikieren bij ISaaiG #1807 Chick Rock | 500 | 04-04-2013 19:41 | |
Liefde & Relatie |
een erg vervelend probleem .. problemenenzo | 16 | 10-04-2010 20:10 | |
Software & Hardware |
gesprongen kabeltje WU-rulezzz | 26 | 08-05-2006 14:36 | |
Lifestyle |
Hoe kwam jij tot... Eaglewing | 50 | 21-04-2002 00:17 | |
Seksualiteit |
De stank van een piemel... Deniece | 25 | 23-01-2002 13:10 |