Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik meende te zeggen, zonder ruzie te gaan maken over iemands Engels, dat het in nogal kinderlijke bewoording is opgesteld. Popliedjes mogen dat dan over het algemeen zijn, ik blijf het vinden. Is ook een van de redenen waarom ik niet van pop hou.
Mijn opa is dood, nog spreek ik de taal der doden niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik sta alleen ( a cynical response to 'mening graag' by Cywu)
Ik sta alleen. Je kijkt naar hem, je bent blind, zodat je niet kan zien dat hij nep is. Ik kijk naar jou, maar jij kan me niet zien. Hij is fout, wat ik ook wel wenste te zijn, Ik wenste dat ik ook weleens fout was, soms etc. Ik wenste dat ik ook weleens fout zat etc. etc. soms etc. etc. soms. Oh, etc. Ik weet dat hij naar je kijkt, maar ik kijk ook! Ik ben op mijn eentje, ik sta in de hoek. Ik sta in de schaduw, waar is je licht? Waarom schijnt het niet op mij, waarom schijnt het op hem? Het is koud, en donker ook. Ik wenste dat ik je licht had. Ik wenste dat je me soms eens op zou merken. Ik wenste dat ik ook weleens fout was, soms, ik wenste dat ik ook weleens fout was etc. etc. etc. Nu ben ik hier nog steeds alleen, en hij is nog steeds fout, zeker weten, en je kijkt nog steeds en je kijkt en lacht naar hem Etc. etc. etc. soms
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Humoristisch fantasy verhaal: meningen graag IlbertRood | 0 | 04-11-2005 16:01 | |
Verhalen & Gedichten |
jullie meningen graag Nadine. | 3 | 08-07-2004 09:21 | |
Verhalen & Gedichten |
jullie mening zarf | 1 | 06-07-2004 15:33 | |
Verhalen & Gedichten |
"Le paysan revolutionair" <- mening graag Boef | 3 | 19-08-2003 19:24 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil jullie mening hierover weten graag Verwijderd | 34 | 24-02-2002 22:46 | |
Verhalen & Gedichten |
vogelvrij...menigen graag babybitch | 4 | 03-01-2002 16:10 |