Oud 11-10-2003, 13:21
Maguire
Maguire is offline
Hey ik zit met een dilemma waar ik zelf niet echt helemaal uit kom.

Ik heb 4 maanden lang een vriendin gehad wat uit gegaan is maar waar we toch gewoon als vrienden met elkaar om bleven gaan. 3 weken daarna zijn we dan ook weer bij elkaar gekomen maar dat was heel erg kort.

Ze wist toen niet echt meer hoe ze met me om moest gaan maar wilde zo graag vrienden blijven. Ik heb toen om dat mogelijk gemaakt gestuurd dat vrienden voor mij voldoende is en dat die tweede keer nooit had mogen gebeuren.

Nu gaan we dus al weer een paar weken vaak gezellige dingen met elkaar doen maar ik heb zo'n onder bewust gevoel wat steeds erger word. Want in principe heeft ze nu alle voordelen van mij maar niet de verplichtingen die daar eigenlijk tegen over staan. Vind het allemaal wel heel gezellig maar gek gezegd als ze een slechte bui heb ben ik degene die het alsnog moet aanhoren en straks heeft ze een andere gast waar ze weet ik veel wat mee doet en houd ze mij voor de gezelligheid.

Ergens voel ik het alsof ik misbruikt word, zit er dan ook echt over te denken om het gewoon te laten dood bloeden. Wat vinden jullie hier nou van ??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2003, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Vind het allemaal wel heel gezellig maar gek gezegd als ze een slechte bui heb ben ik degene die het alsnog moet aanhoren en straks heeft ze een andere gast waar ze weet ik veel wat mee doet en houd ze mij voor de gezelligheid.
Tja, dat is een nadeel van het exvriendje zijn.
Je staat nou eenmaal wat dichterbij dan normale vrienden en ze weet dat ze tegen je kan zeuren als ze boos of verdrietig is.

Als je er niet tegen kan moet je het contact verbreken. Dat is beter voor jou en je gevoelens.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 14:32
pyres74
pyres74 is offline
nou als je het gevoel heeft dat ze misbruik van je maakt dan moet je dat zeggen tegen haar (ik denk echter niet dat hier daar sprake van is)

jullie zijn vrienden en hebben geen seksueel contact meer toch?als dat wel zo het geval was, dan was het nogal een duidelijk geval van misbruik.

als het je erg dwars zit dat ze veel met je praat (en misschien ook over andere jongens begint) dan moet je dat zeggen. nadeel is wel dat ze dit als een aanval gaat zien en dat je der vriendschap kwijt bent.

maar het is wel zo dat je koos zelf voor vriendschap en dit is dan zoiets wat er aan vast zit. kortom; als je dit niet wilt, dan had je geen 'gewone' vriend van der moeten worden.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 15:07
Punkygirl
Punkygirl is offline
Gezellig dingen doen kan geen kwaad maar als ze gaat zoenen met je en dan ineens wat met een ander neemt dan maakt ze wel degelijk misbruik van je..
Ik heb ook vriendne waar ik gewoon leuke dingen mee doe terwijl ik een vriend heb..
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten