Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het lijkt mij dus echt he-le-maal niks als mijn vriend met iemand anders zou zoenen of naar bed zou gaan. Ik heb nu een jaar met hem en ik kan niet eens aan een andere jongen denken, laat staan zoenen en vrijen! Nee, een open relatie is voor mij helemaal niks!!
Maar ja, er zijn mensen die wel een open relatie hebben, en als je het er allebei mee eens bent, dan is het hun keus. Dan hebben wij er niks over te zeggen. Maar het betekent wel dat je niet vreemd moet gaan, dus je andere liefdes moeten wel weten dat je een "relatie" hebt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, ik heb geen open relatie, zo zou ik het althans niet willen noemen - als hij een keertje uit nieuwsgierigheid met een jongen wil zoenen dan vind ik dat niet zo erg, maar dat is nog geen open relatie.
Veel mensen gaan er trouwens van uit dat een open relatie hetzelfde is als een seksrelatie, en dat is het niet, bij een open relatie hou je bijvoorbeeld wel van elkaar en alles. Ik denk dat 't misschien een oplossing is voor mensen die met elkaar geen bevredigend seksleven hebben, maar wel van elkaar houden, en totaal niet jaloers zijn, en voor mensen die al erg lang samen zijn en alleen maar met elkaar hebben gezoend/seks gehad en nu eigenlijk ook wel eens met anderen willen experimenteren en totaal niet jaloers zijn. Niets voor mij dus ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
tja mijn vriendin en ik wonen in utrecht en amsterdam, en hebben daardoor ook een wat andere vrienden kring, en zo kan het dus gebeuren dat zij met andere jongens daat eten en uitgaat, en ik met andere meisjes, zonder dat er wat gebeurt, omdat we van elkaar houden, en elkaar vertrouwen, in deze zin is onze relatie open....
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik mag toch hópen dat je elkaar toe staat om te eten en uit te gaan met andere mensen, anders zit er echt iets goed fout... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Seks, nee, dat deel je dan niet alleen met z'n 2en...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nee heb ik niet en zou ik ook niet willen hebben. Ik ben zon kortzichtig iemand die een "open" relatie niet kan begrijpen.
Je bent toch niet voor niks verliefd? Voor mij is sex iets wat ik alleen met diegene doe die ik 100% vertrouw en waar ik ook helemaal voor wil gaan. Kan me niet voorstellen dat ik t ook nog met iemand anders zou willen. Ook ben ik redelijk snel jaloers. Een jongen moet helemaal voor MIJ gaan en als ie dat niet wil kan ie vertrekken. |
![]() |
|
Ik zou het niet kunnen, zo'n open relatie. Ik ben veels te jaloers en wil mijn vriendje lekker voor mezelf houden. En als hij meer seks wilt dan zegt hij het maar tegen mij en moet hij het niet bij een ander zoeken.
|
Ik heb het ooit een tijdje gehad met mijn ex. Zeg maar een uit de hand gelopen partnerwissel en hij bleef er een beetje in hangen. Maar ik trok dat gewoon niet meer na een week. Toen stond ie voor een keuze, mij of anderen, was in eerste instantie mij, maar kwam er later achter dat het mijn lichaam was ipv mij. Ja, toen was't snel over
![]() Maar dit is meer iets voor L&R
||
Citaat:
![]() Als je toch zo vrij bent, en je partner dat goedkeurt, en jij ook van hem/haar dan snap ik niet waarom je het een relatie zou noemen. Ik moet er niet aan denken als mijn vriend met andere meisjes ging liggen "rotzooien" of als ik dat met andere jongens zou doen. Ik zou het dan geen relatie meer willen noemen. Maarja het ligt er ook aan hoe open het is. ![]()
|
Ja idd...
Ik ben van mening dat seks in verband staat met liefde. En ik kan me niet zo heel goed voorstellen dat je van twee mensen kan houden. Ik denk dat als het wat minder gaat tussen jou en een van je partners, dat je automatisch naar de ander toetrekt. Maarja, ik zie wel dat mensen om me heen succesvolle open relaties hebben, dus mij best. Ik zou omkomen in jalousie, maargoed...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op het moment dat een ander jaloers is op iemand waar jij mee praat, of onzeker wordt omtrent het feit dat hij of zij misschien niet mooi/lief/goed genoeg is, dan blijkt daar tenminste uit dat die ander prijs stelt op bevestiging van de relatie. Dat lijkt mij persoonlijk leuker dan iemand te hebben die zegt 'ah joh, ga toch lekker in je eentje weg, ik zie wel wanneer je een keertje thuiskomt, boeit mij dat nou'. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar je bedoelt neem ik aan niet dat mensen die geen open relatie willen elkaar dan ook niet vertrouwen? Het is waar dat ik geen open relatie zou kunnen hebben, niet omdat ik hem niet vertrouw. Ik ben ervan overtuigd dat hij van me houdt en mij wil, maar wel omdat ik jaloers zou zijn op de intimiteit die hij zou hebben met een ander dan ikzelf. Het is denk ik meer een egoistische jaloezie. De sex en die intimiteit wil dan tenminste voor mijzelf alleen hebben, voor ons samen en niemand anders. Bovendien kan ik seks gewoon niet los zien van liefde en zou ik dus alleen iets met een ander doen als er gevoelens bij zouden komen kijken en wanneer die gevoelens sterker zouden zijn dan voor mn vriend, en daar heb ik natuurlijk sowieso al alle vrijheid in. Je bent nergens aan gebonden in principe. Je bent geen verplichting voor elkaar, je bent elkaars keuze. Je hebt dus nog steeds alle vrijheid om alles te doen met anderen, dus eigenlijk vind ik open relaties maar onzinnig. (al helemaal als men het open noemt en eigenlijk nooit iets met een ander doet, dan is het meer het gevoel hebben dat het kan wat kennelijk al voldoende is. Tegen de bindingsangst.) Maar niet veroordelend, ik zou het zelf niet doen. Maar als het voor anderen werkt is het alleen maar goed. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
open relatie Mikado | 57 | 14-01-2008 17:38 | |
Liefde & Relatie |
Een open relatie. Verwijderd | 46 | 04-06-2007 15:47 | |
Liefde & Relatie |
open relatie Woudschim | 106 | 24-06-2005 21:10 | |
Liefde & Relatie |
Open relaties. Verwijderd | 35 | 03-05-2005 21:51 | |
Liefde & Relatie |
Wat voor relatie heb jij? suzieQ | 62 | 20-12-2004 19:19 | |
Liefde & Relatie |
pleaseeeeeeee ik heb hulp nodig mensen die een open relatie hebben lees please blue_angel | 4 | 04-02-2002 10:15 |