Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Edit: Woudschim, PM maar als je iets wilt weten, ik heb geen zin om in deze topic iets te bespreken met alle vooroordelen etc. |
![]() |
||
Citaat:
elk mens heeft sexuele lusten, en ik weet dat Sara zich aangetrokken voelt tot sommige andere mannen, en terecht. want ik heb hetzelfde met andere vrouwen. niet dat wij niet goed genoeg voor elkaar zijn, of dat we niet van elkaar houden. integendeel. mensen die zeggen dat mensen die dat doen niet echt van elkaar houden mogen van mij best eens even dieper nadenken, want dat is onzin. het punt is, hou je genoeg van elkaar, en vertrouw je elkaar genoeg om daaraan te beginnen. dat vereist een hele sterke relatie. overigens, mocht ik zo'n relatie ooit hebben, zou ik het nog altijd net zo erg vinden als mijn vriendin zou vreemdgaan,. oftewel, sex hebben met iemand zonder mijn consent en kennis daarvan.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
dat is dan geen open relatie vind ik...je moet eerlijk zijn tegen elkaar..
||
Citaat:
||
Citaat:
ik mis niets in mijn relatie met mijn vriendin.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Seks is in eerste instante voortplanting, daarna pas uiting van liefde. Uiteindelijk (als puntje bij paaltje komt) is lust sterker dan liefde. Dit betekent niet dat ik geen respect heb voor de mensen die het uit elkaar weten te houden en er voor kiezen, sterk genoeg zijn, het alleen in liefde te doen en dat ik er zelf ook 'zoeen' ben, maar zulk soort uitspraken doen me denken aan de middeleeuwen waarin ze nog dachten dat de aarde plat was ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Dat moet jij weten als je d'r lekker op los wil rampetampen alleen voor de lust. Om dan meteen mensen die dat niet willen, of daar absoluut geen behoefte aan hebben meteen dom te noemen is een beetje kinderachtig. Citaat:
||
Citaat:
Het valt me trouwens op dat je eerst vraagt wat wij vinden van open relaties, en als onze reacties je dan niet bevallen, zijn ze opeens 'dom'. Vraag dan niks. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
open relatie Mikado | 57 | 14-01-2008 17:38 | |
Liefde & Relatie |
Een open relatie. Verwijderd | 46 | 04-06-2007 15:47 | |