Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
me muziekhelden
hmm heel dream theater + kevin moore leeft nog spock's beard + neal morse leeft nog jeff wayne, leeft die nog? neh vast niet want hij heb een j in zn naam maarja john petrucci en john myung en james labrie beginne ook met een j en stevie ray vaughan is ook een muziekheld van mij en ook best wel dood, maar er zit geen j in en hij was ook al geen 27 toen hij doodging ik vind het maar verdacht hoor! moet vast een teken van boven zijn ofzo! ![]() stelletje zweefteven hiero ![]() ![]()
||
Citaat:
Tom Barman (dEUS), Thom Yorke (Radiohead), Frank Black (The Pixies) en Morissey (The Smiths) leven nog ![]()
|
![]() |
|
Een aantal leeft nog; maynard james keanan, matthew bellamy, thom yorke, brian molko, dave grohl
en een aantal is al dood; kurt cobain, john lennon, george harrison, frank zappa
|
Jimmy Hendrix en John Lennon zijn dood.
maar de rest leven allemaal nog: Richie Blackmore (Gitarist van Deep purple ) Karl logan (gitarist van manowar) David Murray (gitarist van iron maiden) Angus Young (gitarist van Ac/dc) Zangeres van Nightwish: Tarja turunen Zangeres van After forever: Floor jansen Zanger van Moonspell te veel om op te noemen ![]()
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
selluf saai ;x #304 TopDrop | 502 | 06-08-2008 20:28 | |
Muziek |
heb jij je muziek "held" wel een ontmoet freakieflower | 161 | 21-01-2004 08:39 |