| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() shit, nouws m'n tussenuur ook nog voorbij
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
nu komt het geheel onverwachts. |
|
|
|
||
|
Citaat:
maar ik heb ook wel is 3 weken in the middle of nowhere gezeten met ook geen mens te bekennen om me heen en k*tweer dan heb je best behoefte aan internet
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en ik kijk altijd op het internet of er een goede wind staat of niet. en meestal heb ik ook internet nodig om de nieuwste DVDtjes te bekijken maar afgezien van dat heb ik me heus wel vermaakt, maar je mist het wel op zo'n moment. |
|
|
|
||
|
Citaat:
maar dat zal wel aan mij liggen
|
|
|
Verwijderd
|
http://www.windguru.cz/int/ maar waarschijnlijk zijn deze ook aangesloten op @home :"Windguru is down because of heavy server overload. "
dan is er altijd nog een windline waar je de stem van een geldwolf aan kunt horen voor €0,50 p/m (0900-9727) Als de surfspot 40km verderop en de windkracht verschilt 1 met je eigen woonplaats. Dan wil je dat wel graag van te voren weten
|
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Het was die week gelukkig mooi weer, dus ik ben lekker de hele tijd buiten geweest
|
|
||
|
Citaat:
|
||
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
dit of dat Verwijderd | 500 | 10-11-2010 19:29 | |
| Werk, Geld & Recht |
is geen internet reden om huur contract van een jaar af te breken? Psycholord | 12 | 03-10-2006 14:29 | |
| Software & Hardware |
[WinXP] Netwerkkaart niet herkend Onlyme | 4 | 08-04-2004 09:36 | |
| Software & Hardware |
wireless netwerk geen internet? JJzD | 0 | 26-11-2003 21:29 | |
| De Kantine |
Hoe erg zijn jullie afhankelijk van internet? marlies | 26 | 21-03-2003 21:48 | |