Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Hoe moet ik ze geven?
Niet geven, blinddoek om 20 41.67%
Wel geven, thuis 18 37.50%
Wel geven, op werk 10 20.83%
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2004, 19:42
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Ok, mijn vriendin en ik hebben binnenkort (als het goed is nog steeds ) 6 maanden. Ik heb dus al een kadootje, namelijk twee kaartjes voor de musical Lion King (ze is musical gek, vandaar)
Nou vraag ik me een beetje af hoe ik ze het beste kan geven. Ik heb dus ook de CD van deze musical alvast gekocht, omdat ik eerste de kaartjes hierin wilde doen, maar ik heb nu nog een alternatief.
1. De kaartjes niet geven. Ouders lief aan kijken of ze ons kunnen brengen naar Scheveningen. Haar een blinddoek omdoen en pas weer afdoen bij het theater.
2. De kaartjes in de CD doen en gewoon thuis geven.
Er is ook nog een kans dat ik weg ben op de dag dat we 6 maanden wat hebben. Dus, alternatief 3:
3. Ze zal waarschijnlijk aan het werk zijn als ik dan thuis kom. Dus dan naar haar werk gaan, en het daar geven.

Stem alsjeblieft, zeg hoe jij het het liefste zou krijgen!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2004, 19:50
little nemo
little nemo is offline
k weet niet, maar ik denk dat ik van zolang geblindoekt in de auto zitten we misselijk zou worden...
Oud 17-06-2004, 20:01
Verwijderd
Lief van je dat je je er zo druk om maakt. Maar waarschijnlijk vindt ze het sowieso geweldig, of je nou een blinddoek gebruikt of niet.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Ernst schreef op 17-06-2004 @ 20:42 :
Ok, mijn vriendin en ik hebben binnenkort (als het goed is nog steeds ) 6 maanden. Ik heb dus al een kadootje, namelijk twee kaartjes voor de musical Lion King (ze is musical gek, vandaar)
Nou vraag ik me een beetje af hoe ik ze het beste kan geven. Ik heb dus ook de CD van deze musical alvast gekocht, omdat ik eerste de kaartjes hierin wilde doen, maar ik heb nu nog een alternatief.
1. De kaartjes niet geven. Ouders lief aan kijken of ze ons kunnen brengen naar Scheveningen. Haar een blinddoek omdoen en pas weer afdoen bij het theater.
2. De kaartjes in de CD doen en gewoon thuis geven.
Er is ook nog een kans dat ik weg ben op de dag dat we 6 maanden wat hebben. Dus, alternatief 3:
3. Ze zal waarschijnlijk aan het werk zijn als ik dan thuis kom. Dus dan naar haar werk gaan, en het daar geven.

Stem alsjeblieft, zeg hoe jij het het liefste zou krijgen!!
nou... ik zou het niet echt kunnen waarderen als ik de hele rit met een blinddoek om moest zitten.. en ik zou ook best wel misselijk worden... ik zou haar oppikken bij haar werk! Dat is wel erg romantisch en lief!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 20:07
Hagel
Hagel is offline
niet blindoeken maar gewoon mee in de auto nemen en je mond dichthouden over waar jullie heengaan totdat ze het zelf doorheeft.
Oud 17-06-2004, 20:08
Verwijderd
Maakt eigenlijk weinig uit.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 20:12
Sweetsurrender
Citaat:
bertbart schreef op 17-06-2004 @ 21:07 :
nou... ik zou het niet echt kunnen waarderen als ik de hele rit met een blinddoek om moest zitten.. en ik zou ook best wel misselijk worden... ik zou haar oppikken bij haar werk! Dat is wel erg romantisch en lief!

Uhm, stem daar dan ook ff op plz
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 20:13
kayce
kayce is offline
33333333
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 20:14
cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Hagel schreef op 17-06-2004 @ 21:07 :
niet blindoeken maar gewoon mee in de auto nemen en je mond dichthouden over waar jullie heengaan totdat ze het zelf doorheeft.
Inderdaad. Ik zou helemaal gek worden als ik zolang geblindoekt in een auto moet zitten.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 20:16
annetjuh
annetjuh is offline
een blindoek!!?
please. How sick!!?
gewoon er heen gaan zonder dat ze weet waarheen, daar is toch geen blindoek voor nodig.
en geef je als laatste de cd.
Oud 17-06-2004, 20:42
Jules
Jules is offline
Combi van 1 en 3
Oud 17-06-2004, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Ernst schreef op 17-06-2004 @ 21:12 :
Uhm, stem daar dan ook ff op plz
done
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 21:24
*sieske*
*sieske* is offline
Gewoon meenemen in de auto, zonder blinddoek en zonder van tevoren te zeggen wat je van plan bent. Ik zou nl ook misselijk worden van zo lang in de auto zitten met een blinddoek. Succes ermee, ik vind het iig een super idee van je om haar zo te verassen
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 21:27
zus en zo
zus en zo is offline
als je haar met een blinddoek om in de auto zet heb je altijd wel een langsrijdende idioot die de politie gaat bellen om een ontvoering te melden

gewoon die kaartjes geven
Oud 17-06-2004, 21:27
Sweetsurrender
Hmm, okee, misschien is die blinddoek iets TE

Iig bedankt voor alle reacties al!!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 21:39
Verwijderd
Haar als verassing gewoon meenemen daar naartoe, en haar misschien op de dag zelf (wanneer jullie dus 6 maanden samen zijn) die cd geven. Niet blinddoek dus he, dat is misschien iets te. Het is ook wel spannend wanneer zij zich afvraagt waar jullie naar toe gaan en naar buiten kijkt voor hints enzo
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 21:51
Sweetsurrender
Ik ben alleen wel bang dat zij de weg naar Scheveningen wel kent, ze is er volgens mij wel eens geweest. Trouwens, ze weet ook dat TLK in Scheveningen draait en als je dan gigantisch SCHEVENINGEN op zo'n bord ziet staan...

Aan de andere kant kijk ik daar eigenlijk nu al uit, als ze dat ziet
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 22:19
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Ernst schreef op 17-06-2004 @ 22:51 :
Ik ben alleen wel bang dat zij de weg naar Scheveningen wel kent, ze is er volgens mij wel eens geweest. Trouwens, ze weet ook dat TLK in Scheveningen draait en als je dan gigantisch SCHEVENINGEN op zo'n bord ziet staan...

Dat is dan toch juist leuk, dat ze opeens een idee heeft van wat het kan zijn, dat is een veel leukere verrassing dan haar heel droog die kaartjes geven
Oud 18-06-2004, 11:53
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ligt er aan hoe origineel je wil doen.
Oud 18-06-2004, 12:08
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
die blinddoek klinkt wel vet maar ik denk dat het als je het uit gaat voeren toch niet zo'n succes wordt

ik heb gestemd voor op het werk, maar het kan zijn dat ze het liever niet op haar werk krijgt maar dat kan jij beter inschatten, anders thuis
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 12:18
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
goeie antwoord staat er niet tussen....
gewoon haar meenemen ernaartoe, niet verklappen waarheen natuurlijk, das veel leuker. -= geen blinddoek, das niet leuk, das vervelend =- en de cd geef je haar naderhand of in de pauze of zo.
Oud 18-06-2004, 13:57
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
*sieske* schreef op 17-06-2004 @ 22:24 :
Gewoon meenemen in de auto, zonder blinddoek en zonder van tevoren te zeggen wat je van plan bent. Ik zou nl ook misselijk worden van zo lang in de auto zitten met een blinddoek. Succes ermee, ik vind het iig een super idee van je om haar zo te verassen
juist
Oud 18-06-2004, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Ernst schreef op 17-06-2004 @ 22:51 :

Dat is toch juist leuk
'Scheveningen... Scheveningen? Maar.. maar... The Lion King?!' Dat is écht leuk
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 15:54
fractuur
fractuur is offline
Blinddoeken is geen optie. Zometeen ordt je van de weggehaald door de politie op verdenking van ontvoering.
Oppikken bij haar werk, de sleur doorbreken is altijd leuk!
Oud 18-06-2004, 16:10
Sweetsurrender
Hmm, ik denk dat ik toch maar haar gewoon mee ga nemen daar naar toe. En idd, die reactie van: ''Scheveningen....WAUW!!!'', daar kijk ik stiekem nu al een beetje naar uit Ik heb haar al verteld dat we misschien ooit wel eens naar TLK zouden gaan (ik heb hem als eens gezien in de UK)
Nogmaals, bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2004, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 18-06-2004 @ 15:26 :
Dat is toch juist leuk
'Scheveningen... Scheveningen? Maar.. maar... The Lion King?!' Dat is écht leuk
ja, gewoon meenemen zonder blinddoek

(heb wel op één gestemd, maar bedoelde dus zonder de blinddoek )
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 16:28
Iduna
Iduna is offline
[SIZE=0.5]verrassen, verassen is niet lief. [/SIZE]

Citaat:
perseus schreef op 17-06-2004 @ 21:01 :
Lief van je dat je je er zo druk om maakt. Maar waarschijnlijk vindt ze het sowieso geweldig, of je nou een blinddoek gebruikt of niet.
Liever geen blinddoek. Gewoon meenemen naar Scheveningen. Aangezien je dat al besloten hebt, wens ik jullie veel plezier.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten