Citaat:
Sarah schreef op 12-07-2004 @ 22:54 :
Het zou niet gezond zijn als je, zodra je een relatie zou hebben, volkomen onverschillig tegenover de rest van de wereld zou staan. Dus.
|
Hoezo onverschillig? Is iemand dan onverschillig tov de rest van de wereld omdat diegene slechts op 1 persoon verliefd is en slechts voor die ene 100% gaat?
De topicstarter heeft het over verliefdheid, niet over vriendschap voor een ander. Ofwel, de TS moet duidelijker zijn.
Maargoed, mijn mening is, je moet geen vaste relatie aangaan als je vantevoren weet dat je je nog tot anderen zult aangetrokken voelen.
Voor mij is er dus een duidelijke grens.
Het zou enorm naief en dom zijn om mij bijvoorbeeld door mijn gevoel te laten meeslepen waardoor ik mijn huidige vriend laat zitten voor een aantrekkelijke jongen waar ik op vakantie op verliefd wordt en waarbij ik mijn verstand uitschakel omdat mijn gevoelens sterker zijn dan mijn verstand voor die vakantieliefde. Gevolg, ik bega een grote blunder, ik ga vreemd.
Dat is tegenwoordig de grote fout bij zeer velen, als je van je lief houdt (en je bent serieus) dan volg je niet je gevoel maar wel je verstand!!