Oud 21-07-2004, 21:08
freedomandlove
freedomandlove is offline
ik heb de laatstse tijd nogal last van afscheiding , die af en toe ook een beetje brokkelig en soms gelig is, ook heb ik soms last van erge jeuk en het ruikt soms ook niet al te fris, ik denk dat ik een schimmelinfetie heb, maar hoe wordt dat onderzocht bij de dokter en hoelang duurt het voor je medicijnen hebt??
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 21:15
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben er vandaag nog voor naar de huisarts geweest. Bij mij vroeg hij eerst waar ik last van had, of ik jeuk had enzo, hoe mijn afscheiding eruitzag, of ik koorts had enzo. Daarna heeft ie heel even gekeken en daarna kreeg ik zalf voor geschreven en vaginale zetpillen. Dat recept heeft ie doorgefaxt naar de apotheek en ik kon het gelijk ophalen.

Ik ben dan wel een meisje maar denk niet dat het voor een jongen veel anders is.
Oud 21-07-2004, 21:35
freedomandlove
oe sorry dat heb ik denk ik verkeerd ingevuld bij het aanmelden, ik ben nameluk ook een meidje,maar in ieder geval bedankt voor je reactie..
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 21:43
Dzjes
Dzjes is offline
Een speciaal zalfje ofzo, die dingen zal de dokter wel voorschrijven..

maar ehm.. ik meende me te herinneren vanuit een ander topic dat jij het over chlamydia hebt.. daar zal dan wel een ander middeltje voor zijn.. of heb je nu opeens een andere ziekte?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 21:53
freedomandlove
nou nee, alleen ik was dus vanaales aant zoeken over soas enzo, en ik heb altijd best veel en witte afscheidng gehad(niet helder) en soms ook veel jeuk en af en toe een onfrisse geur dus ik vraag me af of dat altijd zo is of dat ik gewoon al de tijd met un schimmelinfectie heb rondgelopen....
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 22:07
Hagel
Hagel is offline
Kan heel goed, gewoon even naar de dokter gaan en zeggen waar je last van hebt. Meestal hoeft hij dan niet eens te kijken, en dan krijg je een vaginale zetpil met zalf en ben je er zo vanaf
Oud 22-07-2004, 07:49
suusch
suusch is offline
Je krijgt niet altijd een zalfje, tenminste ik kreeg dat nooit. Maar iig, je krijgt ws een vaginale zetpil. Maar omdat ik daar behoorlijk overgevoelig voor was (het ging letterlijk kapot daar beneden) kreeg ik een pil die je gewoon in moet slikken.
Oud 22-07-2004, 10:19
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik kreeg twee soorten zalf mee die ik over elkaar moest smeren en van die vaginale zetpillen.
Oud 22-07-2004, 13:26
Verwijderd
Ik had het pas geleden ook. Ben gewoon zelf naar de apotheek gegaan (dus niet eerst naar de dokter) en gevraagd naar Miconazol-creme. Twee maal daags smeren, en de schimmelinfectie is zo weg. (daarna nog wel een tijdje door blijven smeren, om te voorkomen dat het terugkomt)
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 13:31
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
freedomandlove schreef op 21-07-2004 @ 22:35 :
oe sorry dat heb ik denk ik verkeerd ingevuld bij het aanmelden, ik ben nameluk ook een meidje,maar in ieder geval bedankt voor je reactie..
Dat kun je nog heel makkelijk veranderen hoor, bij 'mijn profiel'.
Oud 22-07-2004, 15:25
Verwijderd
je kan maar pech hebben, chlamydia én een schimmelinfectie...
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 16:01
Dzjes
Dzjes is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 22-07-2004 @ 16:25 :
je kan maar pech hebben, chlamydia én een schimmelinfectie...
U read my mind..(zie bovenstaande post) .. we hebben hier met een grote pechvogel te maken dames en heren..
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten