Oud 14-03-2002, 09:17
Babygirl_nr1
Babygirl_nr1 is offline
Ging je met je vriend of vriendin naar bed?? ik zou het graag willen weten? ze noemen een vriendin van mij een hoer omdat ze snel met jongens naar bed gaat (na 2 afspraakjes soms al) wat is jullie mening???? xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Oud 14-03-2002, 09:18
Crazyhorse20
Crazyhorse20 is offline
Je moet zelf weten wanneer je het doet, je moet het doen als je denkt dat je er klaar voor bent...Als ze veel wisselende partners heeft en daarmee snel het bed in duikt is dat op jonge leeftijd wel een b-tje abnormaal... Zoiets moet toch ontstaan uit liefde in een wat langduriger verband, en met veel wisselende contacten kan daar toch niet echt sprake van zijn
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 10:34
Verwijderd
Mwah, dat moet iedereen voor zichzelf bepalen. Ik zou er iig wel langer mee wachten dan twee afspraakjes...maar het is heus niet zo dat als je dat doet, je meteen een hoer bent...dan moet je er wel een gewoonte van maken
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 11:30
Babygirl_nr1
Babygirl_nr1 is offline
En wanneer was jullie 1e keer?????
leeftijd en waar en hoelang ging je dan met die persoon?
xxxxxxxxxxxxxxx
Oud 14-03-2002, 15:10
sunnevot
sunnevot is offline
Heb met nu toe met één jongen seks gehad, hij is nu mijn ex. We hebben in totaal ongeveer een half jaar iets gehad, en gingen na een maand of 3 met elkaar naar bed.
Nu heb ik al weer een poos een nieuwe vriend. Tussen ons gaat het waarschijnlijk ook snel gebeuren. Het zit iig helemaal goed tussen ons.
Je moet zelf bepalen na hoeveel tijd je met elkaar naar bed gaat. Zoiets voel je zelf als je er klaar voor bent, dat kan een ander niet beslissen. De één doet het na een paar maanden, een ander, zoals bv die vriendin van jou al na een paar afspraakjes. Dat vind ik persoonlijk veel te vroeg, maar als zij zich er lekker bij voelt, waarom dan ook niet.

owja, leeftijd eerste keer was 15.

[Dit bericht is aangepast door sunnevot (14-03-2002).]
Oud 14-03-2002, 15:17
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
wij hadden drie weken.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 21:12
Verwijderd
Twee maand, ongeveer.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 21:34
D1984
D1984 is offline
Uhm 3 maanden en 7 dagen om precies te zijn (wil je de exacte datum en tijd ook nog )
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 22:32
angel_undercover
angel_undercover is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Twee maand, ongeveer.
Oud 15-03-2002, 15:02
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Ik heb 14 maanden verkering gehad ( is nu 2 maanden uit) en ik ben nog steeds maagd want ik wilde het pas als ik 16 was dus...

Heb er geen spijt van dat ik dat gedaan heb. Het had op zich wel gekund maar m'n ex vond dat ik geen dingen moest doen als ik er niet helemaal achter stond. En wanneer het nu gebeurd? weet ik niet, ben nu 16 (een maand) en het komt vanzelf wel!

Ik ben iig niet iemand die binnen een maand met een jongen in bed ligt.

Liefs, LIa
Oud 15-03-2002, 15:07
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
ik ging na 3 maanden met hem naar bed.. ik vind gwoon belachelijk dat mensen een meisje meteen uitschelden als ze snel met jongens naar bed gaat, tss dat moet ze toch zelf weten, aan zo'n mensen besteed ik echt geen aandacht
Oud 15-03-2002, 15:24
Janicha
Janicha is offline
negen maanden
Oud 15-03-2002, 15:41
Masked Mage
Masked Mage is offline
niet
Oud 15-03-2002, 19:01
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
1e vriendje: 1,5 maand
2e vriendje: na 1 week
3e vriendje (huidige) : we hebben nu 6 weken een relatie en we hebben het nog niet gedaan
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 19:23
Verwijderd
Ligt toch aan je gevoel...

ik vraag me toch af: waarom zitten mensen altijd te zeuren dat ze anders willen zijn, en waarom zeikt de halve maatschappij over het feit dat iedereen uniek is, en blijven mensen toch zichzelf vergelijken met anderen? Das toch hypocriet?

Nahja, anyway, als het voor jou goed voelt, waarom zou je het dan niet doen? En als je het na een maand nog niet wil, is dat ook niet raar! ga uit van je eigen gevoel..
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 20:40
luckyleo
luckyleo is offline
Op de leeftijd van 16 en verder duurt het ongeveer zo'n 2 maanden denk gemiddeld voordat mensen met elkaar naar bed gaan. Dat is wat ik tenminste hoor uit mijn omgeving.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 21:26
kizzy
kizzy is offline
iedeeen moet hetzelf weten, me beste vriendin deed het na 3 keer die jongen gezien te hebben.. ze was nog nooit verder geweest als zoenen en toen heeft ze ALLES gedaan.. tjaa ze heeft er nu spijt van

ik was 15 jaar toen ik een vriend had, heb alles opgebouwd (na 1 maand vingeren enzo) en na 3 of 4 maand ben ik met hem naar bed geegaaan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten