Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zeg lekker ook wanneer ze eraan toe is... Wat wil je dan horen ? als ik nu zeg na 3 maanden, geef jij dat dan door aan je vriendin.. zij gaat vervolgens uitrekenen wnr ze precies 3 maanden iets hebben. En precies DIE avond gaan die twee sexen ongeacht of er gelegenheid/zin of wat dan ook voor is ?
Wanneer ze er allebei aan toe zijn dus! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Je merkt toch gewoon als het gebeurt? Zoiets hoef je niet af te spreken. Er gaat een proces vooraf en steeds komt er een stapje bij en dan gebeurt het.
Bij twijfel is er geen twijfel... zolang ze twijfelt moet ze het niet doen, het gebeurt vanzelf wel... Maar als ze maagd is, lijkt me dat je dan iets langer wacht dan als het niet nieuw meer is... voor mijn 1e keer had ik 8 maanden...
||
Citaat:
zo van: "schat, ik heb slecht nieuws voor je....zie je, uuhm, papa, jouw vader....heeft de sleutel van je kuisheidsgordel door de WC gespoeld....sorry. Maar he, als je de sint nu eens heeeeeel lief aan kijkt stuurt ie Piet misschien met een metaaldetector het riool in."
|
bestaat gewoon niet 1 moment voor
maar tijdens het 'knuffelen' kan je toch wel een beetje merken hoe ver je/ze gaat? en anders verleg je je grens maar een keertje, kijk maar hoe ze daar op reageert
|
normaal gesproken niet zo snel maarre kmeot zeggen dat ik en mijn vriend er snel bij waren (we kenden elkaar al langer en we hadde t jaar ervoor ook al bijna iets.. toen waren we al knettergek op elkaar) maar we konden ons echt neit langer inhouden deze keer
![]() maar als je elkaar net kent en nog niet zoveel van elkaar weet zou ik toch zeker wel een paar maanden wachten maar dat is voor iedereen verschillend! |
![]() |
|
Dit klinkt echt alsof er een draaiboek voor is, begrijp me niet verkeerd, ik heb zelf nog nooit een relatie gehad
![]() Er ligt nergens een boek met data waarin je vooruit kunt plannen wanneer je de eerste keer moet zoenen en voor het eerst met elkaar naar bed gaat. Dat moet automatisch gaan.......... hmmm, ik kap er mee, ik ben volgens mij toch nie echt overtuigend ![]()
||
Citaat:
![]() Ik weet alleen dat ik me erg verbaasde toen een vrienden laatst zei dat ze in principe nog steeds in een witte jurk mocht trouwen na 7 maanden een relatie te hebben gehad. Dat vond ik dus erg verbasend. Maar zo blijkt wel weer: iedereen denkt daar anders over.
|
![]() |
ja goed...
Wanneer het moment daar is. Er is niet een bepaald tijdstip daar voor. Bij mij was er geen relatie, hoe wel we elkaar erg leuk vonden. Een one night stand ( waar ik echt geen voorstander van ben ) werd een realtie.. Moeilijke vraag, met eigelijk geen echt goed antwoord. Groetjes Meiske
|
Verwijderd
|
NALV alpha's post:
heel erg offtopic maar is er eigenlijk nog wel een meisjej wat zich daaraan houdt? Als je maagd bent: in het wit trouwen en anders niet..? Ik wil ook in't wit, betekend niet dat ik maagd ben.. maar gewoon omdat ik wit wil... ![]() Laatst gewijzigd op 24-11-2003 om 21:20. |
![]() |
||
Citaat:
En als je dr op wacht gaat het je dan nie alleen om de sex? ![]()
||
Citaat:
iedere keer aan die rare meningen
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Donner wil onderzoek naar groepsverkrachtingen juno | 37 | 05-12-2005 11:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 10:39 |