Oud 09-05-2002, 21:42
love_my_dushi
love_my_dushi is offline
ik heb nu al best lang een vriend en ik ben er vorige week achtergekomen dat mn vriend drugsverkoopt.. hij weet dat ik de grootste hekel aan die shit heb en hij heeft bellofd om ermee te gaan stoppe maar ik wil dat hij het nu al niet meer doet, dalijk begont hij er zelf aan.. ik weet echt niet meer wat ik moet doen ik hoop dat jullie me kunnen helpen en ik weet dat dit eigelijk bij die drugsforum moest maar ik zette hem liever hier bij.....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2002, 21:58
DEChengst
DEChengst is offline
Aangeven bij de politie dat figuur.

-Desecrator
Oud 09-05-2002, 21:59
D'tje
D'tje is offline
Het hangt ervan af wat ie dealt.
Zware drugs zijn ze zelf vaak niet aan, ze zien hoe het anderen kapot maken. De meesten doen het alleen om geld te krijgen om daarna iets leuks te kunnen kopen, of gewoon omdat ze het spannend vinden ofzo. Het kan zijn dat hij het ook doet om z'n eigen drugs te kopen, maar je merkt echt wel aan een persoon of ie drugs gebruikt of niet, ook als het een simpel stickie is. Ik zou het er met hem over hebben, maar je moet hem niet gaan controleren enzo, daar gaat jullie relatie helemaal van kapot! Laat hem weten dat je het niet vertrouwt, dat je hem wil vertrouwen maar dat je dat zo niet kan. Ik zou ook als ik jou was veel inlichtingen vragen eerst over drugs en over drugs dealen (de straffen enzo) zodat je met solide argumenten kunt komen om hem ermee op te laten houden. Maar uiteindelijk is het zijn leven meisje, en als hij er niet mee stopt ondanks dat jij het wil, dan kan je beter verder zonder hem. Je kunt hem niet dwingen en als hij het niet voor jou deot (wat ie niet verplicht is) dan zullen jullie later nog veel meer problemen krijgen, aangezien je hem niet meer zal vertrouwen.
Veel sterkte!!
ps: ga ook niet boos worden enzo, ookal zou je dat willen. Stel dat ie stopt voor jou, en hij valt weer terug, en als hij dan van te voren weet dat je alleen maar boos zal worden, zal ie het je niet willen vertellen en je voor liegen. Win z'n vertrouwen erover, probeer de situatie van zijn kant te begrijpen en praat vooral veel met hem.
Oud 09-05-2002, 22:04
love_my_dushi
love_my_dushi is offline
ja kijk hij doet alleen maar pilletjes en een beetje wiet en hij verkoopt het alleen aan vrienden. Maar ik zit er gewoon heel erg mee en hij heeft gezegt dat hij het niet gebruikt maar volgens mij doet hij dat ook niet, maar hij word wel snel agressief heeft dat er ook iets mee te maken?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 22:34
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
love_my_dushi schreef:
maar hij word wel snel agressief heeft dat er ook iets mee te maken?
In pillen zitten natuurlijk opwekkende stoffen als XTC en speed, daar kun je inderdaad agressief van worden. Maar voor het zelfde geld zit dat gewoon in zijn karakter.

-Desecrator
Oud 09-05-2002, 23:06
Choke
Choke is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Aangeven bij de politie dat figuur.

-Desecrator
zieliggggg..
Oud 09-05-2002, 23:41
Verwijderd
Niks. Drugsdealers zijn criminelen. Aanpakken die hap.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 01:34
Verwijderd
hij moet gewoon NU stoppen met de die troep ( alles weggooien, door het toilet spoelen of whatever) . Anders uitmaken en de politie bellen..
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 07:46
ESCO
ESCO is offline
speed wordt je agressief van XTC kan als ze er speed door heen hebben gegooid of heroine of zware efedrine.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 09:42
love is life
love is life is offline
Citaat:
nare man schreef:
Niks. Drugsdealers zijn criminelen. Aanpakken die hap.
sorry maar het is niet omdat je drugs dealt dat je een crimineel zijt!Mijn beste vriend en andere vrienden dealen allemaal drugs en gebruiken het allemaal zelf dus maak da meisje nu niet depressief ik ken heel wat gasten dat stoppen met drugs voor een meisje dus waarom zou hij het nu niet doen?Dus stop me je onbennulige commentaar aub
Oud 10-05-2002, 11:42
aeris318
aeris318 is offline
Citaat:
love is life schreef:

sorry maar het is niet omdat je drugs dealt dat je een crimineel zijt!Mijn beste vriend en andere vrienden dealen allemaal drugs en gebruiken het allemaal zelf dus maak da meisje nu niet depressief ik ken heel wat gasten dat stoppen met drugs voor een meisje dus waarom zou hij het nu niet doen?Dus stop me je onbennulige commentaar aub
Sorry maar drugs dealen is strafbaar en dan zou je geen crimineel zijn? Dat het je vrienden zijn wil niet meteen zeggen dat het daarom geen criminelen zijn hoor. Je hebt misschien een ander beeld van een crimineel dan jouw vrienden maar drugs dealen is gewoon een crimineel iets, niet dan?

Anyways, ik zou het uitmaken, je vriend heeft je voorgelogen en dan ook nog over zoiets! Ik zou dat niet pikken. Niets vragen dat hij stopt, dat kan hij wel zeggen maar waarschijnlijk gaat hij toch wel door, zoiets verdient veel te makkelijk.
Oud 10-05-2002, 13:30
Verwijderd
Citaat:
love is life schreef:

Natuurlijk ben je een crimineel als je dealt, het is immers strafbaar? Sinds wanneer ben je, als je strafbare dingen doet, geen crimineel meer? Dat jij je vrienden er zo uit wil lullen, prima, maar dit meisje mag toch weten waar ze aan toe is.

Ontopic: Ik zou het uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 17:23
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
love_my_dushi schreef:
maar hij word wel snel agressief heeft dat er ook iets mee te maken?
Dit kan ook een teken zijn dat hij dingen verbergt en dat hij er niet durft/wil over praten!!
Oud 10-05-2002, 17:24
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Is gemakkelijk gezegd...
Oud 10-05-2002, 18:18
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
lady_x schreef:

Is gemakkelijk gezegd...

Pfff,

een SMSje is zo verstuurd

-Desecrator
Oud 10-05-2002, 18:46
love is life
love is life is offline
Citaat:
aeris318 schreef:

Sorry maar drugs dealen is strafbaar en dan zou je geen crimineel zijn? Dat het je vrienden zijn wil niet meteen zeggen dat het daarom geen criminelen zijn hoor. Je hebt misschien een ander beeld van een crimineel dan jouw vrienden maar drugs dealen is gewoon een crimineel iets, niet dan?

Anyways, ik zou het uitmaken, je vriend heeft je voorgelogen en dan ook nog over zoiets! Ik zou dat niet pikken. Niets vragen dat hij stopt, dat kan hij wel zeggen maar waarschijnlijk gaat hij toch wel door, zoiets verdient veel te makkelijk.
neen i¨k vind dat dat niet starfbaar is voor mij moet dat zelf volledig toegelaten worden door de wet ik vind dat je daar niet onder lijdt zolang je er niet in overdrijft dat is dan mijn mening waarcshijnlijk ik zal jouw mening ook niet afbreken ofzow...
Oud 10-05-2002, 18:48
love is life
love is life is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Natuurlijk ben je een crimineel als je dealt, het is immers strafbaar? Sinds wanneer ben je, als je strafbare dingen doet, geen crimineel meer? Dat jij je vrienden er zo uit wil lullen, prima, maar dit meisje mag toch weten waar ze aan toe is.

maar ik vind drugs dealen al niet strafbaar dus waarom zou ik mijn vrienden dan zien als criminelen???
Oud 10-05-2002, 19:15
EviL69
EviL69 is offline
moet je een keer in Amsterdam uitgaan, iedereen gebruikt daar coke en pillen endat soort shit, dealen er in of allebei.
Dus als je vriendje alleen maar een paar pilletjes verkoopt kan hij daar zo mee stoppen als hij wilt, maar je moet ook kijken in wat voor 'n wereld hij leeft. Kijk als al zijn frienden zicht met drugs bezig houden dan is het moeilijk om er mee te stoppen.
dus als ik jou was zou ik gewoon tegen hem zeggen dat hij moet stoppen of dat jij stopt!!
succes!!
Oud 10-05-2002, 19:28
Verwijderd
Citaat:
love is life schreef:

maar ik vind drugs dealen al niet strafbaar dus waarom zou ik mijn vrienden dan zien als criminelen???
Jij kan heel veel niet strafbaar vinden maar in Nederland is het wel strafbaar en je kunt er zelfs voor in de gevangenis komen.
Als ik jou was zou ik mijn vrienden zien zoals ze zijn (ik heb ook een alcoholist onder mijn vrienden en een vechtersbaas... maar geen dealers)
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 21:13
Jamie
Jamie is offline
Ben bang dat als zij hem bij de plietsjie aangeeft, ze nog meer problemen krijgt... Of hij stopt en jullie leven nog lang en gelukkig of je maakt het uit en moet hem nooit meer zien.
Oud 11-05-2002, 08:00
Winner
Winner is offline
Ik zie het probleem niet zo eigenlijk, ligt dat aan mij?
Oud 11-05-2002, 09:01
love is life
love is life is offline
Citaat:
Winner schreef:
Ik zie het probleem niet zo eigenlijk, ligt dat aan mij?
ik ize het probleem ook niet meer...
Oud 11-05-2002, 10:29
S
S is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

Pfff,

een SMSje is zo verstuurd

-Desecrator
E-Mail is persoonlijker .
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 13:06
aeris318
aeris318 is offline
Citaat:
love is life schreef:

Je hoeft ze niet te ZIEN als criminelen, maar ze zijn het wel aangezien drugs dealen strafbaar IS. Je gaat toch ook niet zeggen: Ik vind moord niet strafbaar? Je zult je toch uiteindelijk aan moeten passen aan de maatschappij...
Oud 19-05-2002, 14:21
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Citaat:
love_my_dushi schreef:
ik heb nu al best lang een vriend en ik ben er vorige week achtergekomen dat mn vriend drugsverkoopt.. hij weet dat ik de grootste hekel aan die shit heb en hij heeft bellofd om ermee te gaan stoppe maar ik wil dat hij het nu al niet meer doet, dalijk begont hij er zelf aan.. ik weet echt niet meer wat ik moet doen ik hoop dat jullie me kunnen helpen en ik weet dat dit eigelijk bij die drugsforum moest maar ik zette hem liever hier bij.....
Dumpen die hap!
Je moet toch geen drugsdealer (als ik het zo even mag noemen in dit geval) als vriend ????

En trouwens meisje...je bent pas 13...ga snel bij die jongen weg voordat hij jou er nog in betrekt....ik had vroeger ook vrienden die bij zulke situaties werden betrokken en die zijn er nu allemaal verslaafd aan, hebben in de gevangenis gezeten enzo....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2002, 14:29
Mindfields
Mindfields is offline
Hangt ervanaf watvoor drugs. Als die pipo wiet verkoopt, zou ik er niet zo'n punt van maken..
Oud 23-05-2002, 17:40
K
K is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

In pillen zitten natuurlijk opwekkende stoffen als XTC en speed, daar kun je inderdaad agressief van worden. Maar voor het zelfde geld zit dat gewoon in zijn karakter.

-Desecrator
Xtc bestaat uit MDMA en evt. Speed, XTC is geen stof maar een verzamelnaam van stoffen, je kunt er opgefokt van worden maar niet agressief, de MDMA die in XTC zit laat je goed voelen, je gaat meer praten en je voelt je goed, waarom zou je dan agressief worden?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 17:53
*pimperkeuh*
*pimperkeuh* is offline
hij is niet eerlijk tegen je geweest en jullie zitten duidelijk niet op de zelfde lijn .. trek je hieruit zelf geen conclusies??
Denk er zelf eerst goed over na, of je nog verder wilt of niet..
wij kunnen en mogen daar niet over beslissen he..

succes

*dA PiMp*
Oud 23-05-2002, 18:09
lennuzz
lennuzz is offline
Citaat:
love_my_dushi schreef:
ja kijk hij doet alleen maar pilletjes en een beetje wiet en hij verkoopt het alleen aan vrienden. Maar ik zit er gewoon heel erg mee en hij heeft gezegt dat hij het niet gebruikt maar volgens mij doet hij dat ook niet, maar hij word wel snel agressief heeft dat er ook iets mee te maken?
jij bent 13 en je hebt iets met iemand die aan de pillen zit? damn
Oud 23-05-2002, 18:18
visserfree
visserfree is offline
Hey,

Hij moet echt stoppen met die troep.
Ik heb ook een vriend gehad die xtc gebruikte.
Hij zei dat hij was gestopt en na 2,5 maand vertelde hij dat hij nog steeds gebruikt ik heb hem toen gedumpt.
Alleen toen hij mij het had verteld ben ik vreemd geweest dom van mij. Okee ik was dronken maar dat vind ik geen excuus.
Nu denkt iedereen dat het uit is omdat ik vreemd ben geweest wat moet ik daar nu mee???
In ieder geval begrijp ik hoe je je voelt.
Ik zou zeggen dump hem het is moeilijk maar je komt er wel overheen. groetjes Frederique
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 18:37
lady_x
lady_x is offline
En meid, hoe is het afgelopen??
Oud 23-05-2002, 21:26
visserfree
visserfree is offline
Hey,

Nou het is nu uit ik heb het uitgemaakt ik had zoiets van:
Als hij nog gewoon gebruikt en ik ga vreemd dan klopt er iets niet maar ik voel me nu best wel alleen want ik heb mijn vrienden en vriendinnen een beetje laten zitten voor hem.
ik vind het nu wel lullig om elke dag weer bij hun op de stoep te staan hoe is het nu met jou????

Liefs Frederique
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 23:56
moenbase
moenbase is offline
de 1 der vriendje beroofd mensen...
deze is drugdealer...

Plukken ze de vriendjes dan écht van de straat....
Oud 24-05-2002, 00:17
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
visserfree schreef:
Hey,

Okee ik was dronken maar dat vind ik geen excuus.
zozo..dus jij mag zoveel drinken van jezelf totdat je dronken bent & geen controle meer hebt over wat je doet...maar je vriend mag nix gebruiken?? lekker ego-centrisch kindje ben jij zeg...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 00:20
pinhead
pinhead is offline
enne love_my_dushi; je hebt er toch geen last van dat hij verkoopt? deel van het geld komt toch indirect bij jou terecht en als hij wordt gepakt is dat zijn probleem...niet de jouwe --> je hebt m immers gewaarschuwd...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 17:29
visserfree
visserfree is offline
Nee dat zeg ik niet hij mag van mij best drinken zoveel hij wil zolang het maar niet elke week is ik had die Zaterdag een feest mijn beste vriendin was 18 geworden anders drink ik niet zoveel maar drank en drugs is wel ff totaal iets anders en ik drink niet zoveel en niet vaak hij gebruikt sowieso 2 keer in de week soms 3 en ik heb het hem meteen verteld hij mij niet hij heeft er elke keer over gelogen Greetz Frederique
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten