Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Anyways, ik zou het uitmaken, je vriend heeft je voorgelogen en dan ook nog over zoiets! Ik zou dat niet pikken. Niets vragen dat hij stopt, dat kan hij wel zeggen maar waarschijnlijk gaat hij toch wel door, zoiets verdient veel te makkelijk. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: Ik zou het uitmaken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
moet je een keer in Amsterdam uitgaan, iedereen gebruikt daar coke en pillen endat soort shit, dealen er in of allebei.
Dus als je vriendje alleen maar een paar pilletjes verkoopt kan hij daar zo mee stoppen als hij wilt, maar je moet ook kijken in wat voor 'n wereld hij leeft. Kijk als al zijn frienden zicht met drugs bezig houden dan is het moeilijk om er mee te stoppen. dus als ik jou was zou ik gewoon tegen hem zeggen dat hij moet stoppen of dat jij stopt!! succes!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik jou was zou ik mijn vrienden zien zoals ze zijn (ik heb ook een alcoholist onder mijn vrienden en een vechtersbaas... maar geen dealers) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Je moet toch geen drugsdealer (als ik het zo even mag noemen in dit geval) als vriend ???? En trouwens meisje...je bent pas 13...ga snel bij die jongen weg voordat hij jou er nog in betrekt....ik had vroeger ook vrienden die bij zulke situaties werden betrokken en die zijn er nu allemaal verslaafd aan, hebben in de gevangenis gezeten enzo.... |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
hij is niet eerlijk tegen je geweest en jullie zitten duidelijk niet op de zelfde lijn .. trek je hieruit zelf geen conclusies??
Denk er zelf eerst goed over na, of je nog verder wilt of niet.. wij kunnen en mogen daar niet over beslissen he.. succes *dA PiMp*
||
Citaat:
|
![]() |
Hey,
Hij moet echt stoppen met die troep. Ik heb ook een vriend gehad die xtc gebruikte. Hij zei dat hij was gestopt en na 2,5 maand vertelde hij dat hij nog steeds gebruikt ik heb hem toen gedumpt. Alleen toen hij mij het had verteld ben ik vreemd geweest dom van mij. Okee ik was dronken maar dat vind ik geen excuus. Nu denkt iedereen dat het uit is omdat ik vreemd ben geweest wat moet ik daar nu mee??? In ieder geval begrijp ik hoe je je voelt. Ik zou zeggen dump hem het is moeilijk maar je komt er wel overheen. groetjes Frederique |
![]() |
|
![]() |
Hey,
Nou het is nu uit ik heb het uitgemaakt ik had zoiets van: Als hij nog gewoon gebruikt en ik ga vreemd dan klopt er iets niet maar ik voel me nu best wel alleen want ik heb mijn vrienden en vriendinnen een beetje laten zitten voor hem. ik vind het nu wel lullig om elke dag weer bij hun op de stoep te staan hoe is het nu met jou???? Liefs Frederique |
![]() |
|
![]() |
Nee dat zeg ik niet hij mag van mij best drinken zoveel hij wil zolang het maar niet elke week is ik had die Zaterdag een feest mijn beste vriendin was 18 geworden anders drink ik niet zoveel maar drank en drugs is wel ff totaal iets anders en ik drink niet zoveel en niet vaak hij gebruikt sowieso 2 keer in de week soms 3 en ik heb het hem meteen verteld hij mij niet hij heeft er elke keer over gelogen Greetz Frederique
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #159 kroot | 480 | 08-12-2010 15:37 | |
Liefde & Relatie |