Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2005, 18:57
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
Drink je veel alcoholische dranken door de weeks en/of weekend.
als jij uitgaat ben jij dan vaak dronken?
En denk je dat jou drankgebruik invloed heeft op jou gezondheid?
oftwel vertel alles over jou drankgebruik, gerelateerd met je gezondheid.

en wat vind je van het gevoel dronken zijn?
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-

Laatst gewijzigd op 24-03-2005 om 10:33.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 19:04
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
TS begint.

ik vind dat ik aardig wat drink, ik drink meestal 1 avond doorde weeks meestal dinsdag of donderdag.
en vaak de zaterdag en de zondag avond nog. Ik kan ook aardig wat hebben en drink vaak ook stevig door.
Ik denk wel dat het iets schadelijk is voor mijn gezondheid, niet overdreven, maar ik moet niet nog meer gaan drinken.
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 19:05
Verwijderd
Voordat ik aan het lijnen ging was ik echt masterzuiper

Ik dronk iedere avond minimaal 2-3 flesjes bier en was ongeveer 3 keer in de week aangeschoten tot dronken
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 19:07
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Ik dronk vroeger heel veel, ik ging 1 a 2 keer per week uit en dronk dan 10 biertjes op een avond ofzo. soms iets minder. soms iets meer (dronkenheid )
later ben ik gaan minderen omdat ik me slap ging voelen (ziek), en ik drink sinds een paar maanden helemaal niet meer omdat ik nog steeds 'ziek' ben en medicijnen slik waarbij je moet oppassen met alcohol. Ben ook een soort van aan de lijn en vind het superfijn dat ik sochtends na het uitgaan niet zo megabrak meer ben.
__________________
I'm in the forest
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 19:08
Verwijderd
ik drink 2-3 avonden in de week. dinsdags en vrijdag en/of zaterdag. meestal zo'n 3-5 biertjes per avond
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 19:09
Verwijderd
Nee, ik drink doordeweeks vrijwel nooit alcohol en in het weekend vrijwel nooit. Áls ik uitga ben ik wel aangeschoten (ben ik al na 1 glas) en nooit dronken (ben ik na zo'n 3 à 4 glazen), maar ik ga niet vaak uit.

Misschien heeft het wel wat invloed op mijn gezondheid; mensen die minder dan 1 alcohomconsumptie per week drinken, hebben meer kans op hart- en vaatziekten.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 19:09
Verwijderd
Citaat:
cerys schreef op 23-03-2005 @ 20:07 :
Ik dronk vroeger heel veel, ik ging 1 a 2 keer per week uit en dronk dan 10 biertjes op een avond ofzo. soms iets minder. soms iets meer (dronkenheid )
later ben ik gaan minderen omdat ik me slap ging voelen (ziek), en ik drink sinds een paar maanden helemaal niet meer omdat ik nog steeds 'ziek' ben en medicijnen slik waarbij je moet oppassen met alcohol. Ben ook een soort van aan de lijn en vind het superfijn dat ik sochtends na het uitgaan niet zo megabrak meer ben.
Zo, 10 biertjes voor een chick. Jij bent echt zo master!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 19:09
bench140
Avatar van bench140
bench140 is offline
Doordeweeks drinkt ik geen druppel alcohol.
Als ik uitga kan ik wel dronken worden, maar ik wordt niet helemaal lam(soms met uitgaan kan ik het ook tot 3 drankjes beperken).
Als ik mega veel gezopen heb ben ik meestal de hele avond kwijt, ik weet niks meer. Als ik dan nog de volgende ochtend er vroeg uit moet om te werken ben ik helemaal naar de klote. M'n maag voelt raar aan als ik veel gedronken heb.
Het is maar eens in het half jaar dat ik alles van die avond kwijt ben, dus ik maak me geen zorgen
De andere kant is dat ik steeds meer wiet ben gaan roken, als ik normaal een biertje deed steek ik nu een stick op, maar toch denk ik dat ik wel gezond bezig ben.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 19:10
jinx
Avatar van jinx
jinx is offline
Doordeweeks meestal 1 biertje, en in het weekend tussen de 0 en de 5 biertjes, gemiddeld 2 per weekend.
__________________
He who goes to bed with itchy but, wakes up with smelly finger.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 19:15
Mandarijntje
Avatar van Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Ik drink normaal gesproken één keer in de week, en dan ook echt goed (of eigenlijk slecht). Minstens 8 à 9 bier op een zaterdag, daarna raak ik de tel kwijt. Doordeweeks alleen met een verjaardag ofzo, 3 bier.
's Zomers vaak doordeweeks op de skatebaan, met een paar vrienden dan een fles vodka en een sixpack ofzo.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:09
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ik drink alleen in t weekend, op zaterdag. en dan drink ik 6 biertjes en dan ben ik best wel aangeschoten dus ik drink eigenlijk helemaal niet veel, en denk niet dat t veel invloed heeft op mn gezondheid
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Eigenlijk drink ik vrijwel nooit, misschien een paar keer per jaar. Ik doe dit niet om mijn gezondheid of uit principiele redenen ofzo maar gewoon omdat ik het niet lekker vind en ik niet het idee heb dat ik iets mis.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:16
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Ja ik drink opzich wel veel, en sinds de grote vakantie 2 jaar geleden is het eigenlijk wel een beetje te veel.

Meestal 1 avond door de week en 2 in het weekend.
Woensdags eigenlijk nooit dronken in het weekend vaak wel.
Gezondheid, euhm ja na het weekend voel ik me vaak wel slapper wat goed te merken is bij sporten en ik heb laatste tijd ''vaak'' last van een orgaan links onder in me buik weet nog niet precies wat het is.
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:16
11568
11568 is offline
Als ik uitga kan ik het niet laten en dan drink ik meestal bier omdat ik dat lekker vind en omdat ik arm ben. Thuis drink ik eigenlijk altijd whisky-cola, zoals nu. Daarvan niet meer zoveel, ik word daar niet echt prettig dronken van.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:19
11568
11568 is offline
Oh en mijn lichaam doet niet aan katers dus dat vind ik erg fijn
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:28
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik drink bijna nooit alcohol. Zelfs bij het uitgaan drink ik bijna alleen maar frisdrank. Niet dat ik veel uitga. Heb er eigenlijk ook niet zo'n behoefte aan.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:32
Mara
Mara is offline
Ik drink doordeweek niet, thuis ook niet. Alleen als ik uitga.

Als ik naar SP ga (6km fieten) hoogstens 2-3 drankjes, ga ik naar de pub in de stad maximaal 5 drankjes. Meestal drink ik veel minder.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 11:16
beestje
beestje is offline
hmm ok studeren is ongezond geloof ik
drink eigenlijk bijna alleen maar doordeweeks 2 of 3 avonden (kan ook meer zijn..) en dan toch wel zeker 10 drankjes op een avond..
Heel soms in het weekend op zaterdag een zelfde hoeveelheid maar meestal ga ik in het weekend lekker niksdoen

En brak zijn... het hoort erbij colleges moeten helaas toch gevolgd worden.
__________________
*front anti-slaap* *lid van AntiBreezerFront**bieeeeeeeeer*
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 11:57
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
beestje schreef op 24-03-2005 @ 12:16 :
hmm ok studeren is ongezond geloof ik
drink eigenlijk bijna alleen maar doordeweeks 2 of 3 avonden (kan ook meer zijn..) en dan toch wel zeker 10 drankjes op een avond..
Heel soms in het weekend op zaterdag een zelfde hoeveelheid maar meestal ga ik in het weekend lekker niksdoen

En brak zijn... het hoort erbij colleges moeten helaas toch gevolgd worden.
inderdaad, bij mij in mijn drankgebruik doorde weeks daardoor ook toegenomen. weg onder moeders vleugels.

ik vind het gevoel van dronken zijn, erg vervelend. zit telkens in mijn hoofd tegen mezelf te zeggen, "wat doe je nu", "wat doe je toch harstikke belachelijk"
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 11:58
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik drink elke avond 1 liter wijn (Blydskap). Op dinsdag en donderdag zijn dat er standaard twee. Reden; gezamenlijke huiskamer, hele avond + nacht het kaartspel 'toepen', gezelligheid. Als ik een avond alleen ben, is het meestal uit verveeldheid. Het is eveneens mijn 'slaapmedicatie', anders val ik ontzettend laat in slaap.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 12:20
waves
Avatar van waves
waves is offline
drinkt niet veel (hooguit 4 biertjes oid) en alleen in t weekend. Ik ben nog nooit dronken geweest en mijn drankgebruik is niet schadelijk voor mijn gezondheid.
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 14:07
Verwijderd
Nee, door mijn medicijnen mag ik dat niet meer, maar daarvoor dronk ik meestal maar 2 of 3 glazen op een avond. Sowieso niet doordeweeks. Voor de medicijnen dronk ik eigenlijk alleen als ik uitging, maar nooit zoveel dat ik op de grond viel. Er zijn maar een paar avonden geweest dat ik voor mijn gevoel toch te veel op had om 'gezellig' te zijn. Ik weet zeker dat het slecht is voor je, zeker als je teveel gebruikt. Nu met die medicijnen helemaal, die werken al op mijn maag en als ik toch een wijntje neem dan wordt het er niet fijner op. Ik heb slechts 1 keer een kater gehad, en die had vooral met mijn hoofd te maken...

Dronken zijn kan ik me maar vaag herinneren. Iedereen is altijd aardig en alles is grappig. Er zit zo'n lekkere roes in je hoofd, die het leven een beetje verdoofd.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 14:14
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik drink als ik uitga iig en soms ook op een doordeweekse dag, maar niet elke week. Ik ga ook niet elke week uit trouwens.
Doordeweeks (thuis) drink ik dan 1 biertje of wijntje.
Als ik uit ga vind ik het altijd wel fijn om aangeschoten te zijn, wat losser te zijn en me gewoon chill te voelen. Dronken ben ik niet altijd, maar eigenlijk vind ik dat ook wel leuk op z'n tijd, als ik maar niet compleet lam ben.
Hoeveel ik op kan weet ik eigenlijk niet, mijn tolerantie is wel omhoog gegaan het afgelopen jaar.
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 14:18
Saarah
Saarah is offline
Bwaah, soms veel en soms niet.
In de week (als het school is tenminste, dus dit geldt niet voor de vakanties) ben ik nooit dronken, drink ik meestal ook geen alcohol of misschien één glaasje.

In het weekend hangt het van vanalles af: m'n humeur, waar ik zin in heb, ...
Soms drink ik het hele weekend weinig, soms drink ik heel veel. En tja, vrijdags drink ik dan meestal witte wijn of porto, zaterdag's meestal wodka orange. Soms drink ik ook nog andere dingen hoor (gewoon bier, Kriek, Bailey's, Campari Orange, Safari Orange, ...)

Nu vrijdag ga ik veeel drinken, gewoon alles onder elkaar! De examens zijn namelijk gedaan en de vakantie begint, dat moeten we vieren!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 14:28
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
Ik drink doordeweeks misschien 1/2 biertjes. In het weekend kan ik makkelijk 3 kwart fles pure wodka leegzuipen, alleen het gevoel van de volgende morgen

Het gevoel dronken zijn vind ik niet echt geweldig, meestal krijg ik dan een blackout en weet ik niet meer wat ik de vorige avond heb gedaan.

Aangeschoten zijn is zoveel leuker
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 14:32
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik drink niet. Ook niet als ik uitga met mijn vriend en hij drinkt bier o.i.d drink ik niet mee. Ik vind het niet lekker en heb nog niet iets gevonden dat ik echt lekker vind. Vind het een beetje loos om iets te drinken dat ik niet lust.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 14:37
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik hoor zo af en toe wel eens dat ik bezopen ben, maar dat doe ik af als onzinnig gelul van bezopen mensen.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 14:49
Co
Avatar van Co
Co is offline
Ik drink stevig, denk ik

maandag is meestal de enige alcoholvrije dag, dinsdag na het trainen altijd een aantal pilskes, net als donderdag. Woensdag moet ik tot een uurtje of 11 werken in de kroeg, en blijf ik ook wel even plakken. Vrijdagavond ga ik uit, zaterdag ook bijna altijd en zondag hetzelfde als woensdag...

Soms heb ik er last van als ik wakker wordt, maar als ik voldoende slaap heb ik er zowel lichamelijk als geestelijk geen problemen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 15:03
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
------> d&a???
__________________
up the downstair
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 15:04
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik drink alleen als ik uit ga: anders nooit.

Ik ben bijna altijd wel aangeschoten als ik uit ben, maar dat is bij mij ook niet moeilijk: bij 1 glaasje bereik je dat al wel.

Af en toe ook wel méér dan aangeschoten, maar dronken kan je het niet echt noemen (als ik zou willen zou ik me dan best in kunnen houden en ik weet ook de volgende dag wel wat ik gedaan heb). Dat heb ik na zo'n 3 of 4 glaasjes bereikt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 15:45
elledc
elledc is offline
Ik drink dagelijks 1 à 2 glaasjes wijn en gemiddeld per week 1 à 3 biertjes. Dagelijks wijn drinken (met mate) schijnt zeer goed te zijn voor de bloedsomloop. Maar ik drink rode wijn omdat het lekker smaakt bij het avondeten samen met m'n vriend
Verder ben ik niet zo aan alcohol zoals sterke drank, cocktails enzo, daar hou ik niet van. Behalve dan gemiddeld eens in de maand een baileys of een jenever of een amaretto.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 16:10
Verwijderd
Als ik drink is dat alleen in het weekend en dan weinig (1 biertje), als ik meer drink voel ik dat vrij snel.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 16:13
rode_wodka
Avatar van rode_wodka
rode_wodka is offline
Hoort dit niet onder Drugs & Alcohol..? Niet dat het mij boeit ofzo
__________________
Sometimes, when I'm alone, I google myself.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 16:19
AILLILA
Avatar van AILLILA
AILLILA is offline
Drink niet zo heel veel meer... rood wijntje vind ik wel erg lekker op z'n tijd..
Maar merk het wel snel als ik wat op heb, vroegah...( wow, ik ben al zo oud), nou zeg maar een jaar geleden ofzo, dronk ik wel meer, en ik merk dat ik er nu minder goed tegen kan.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 17:14
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
Miekie schreef op 24-03-2005 @ 17:13 :
Hoort dit niet onder Drugs & Alcohol..? Niet dat het mij boeit ofzo
het gaat om drankgebruik met betrekking op gezondheid, dat past hier ook, netzoals de rooktopics.
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 18:27
-(L)-
Ik drink bijna nooit (meer).
Wat ik vind van dronken zijn? Pff, na dat 1x echt goed te hebben meegemaakt ben ik helemaal afgekickt van m'n alcoholverslaving
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 00:43
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Drink elke dag bacardi cola, 4 glazen en 3 blikjes bier
en weekend te veel
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 07:34
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Ik kan ivm met medicatie niet veel alcohol nemen. Of nou ja, het kan wel maar ik word er heel moe van. Ik neem dus ook niet vaak alcohol, wel zeker 1 keer per week maar dat is gewoon omdat ik het wel lekker vind.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 08:18
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik drink helemaal niet, ik vind de smaak van alcohol smerig
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 08:50
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
ik drink maar een keer in de week en dat is op zaterdag. Maar dan drink ik toch wel vrij veel. Als ik met vriendinnen indrink gaan er gauw een paar flessen leeg.

Dronken zijn vind ik geen leuk gevoel, aangeschoten wel. Maar gelukkig kan ik er goed tegen.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 09:07
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Ik drink vrij weinig tot weinig denk ik zelf.
Op donderdagavond drink ik meestal 1 pilsje, soms wat meer maar ook vaak helemaal geen. En dan meestal op zaterdagavond na het sporten soms nog een paar.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 09:31
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 23-03-2005 @ 20:05 :
Voordat ik aan het lijnen ging was ik echt masterzuiper

Ik dronk iedere avond minimaal 2-3 flesjes bier en was ongeveer 3 keer in de week aangeschoten tot dronken
Is dat 'master' zuipen? Ik drink elke avond drie of vier flesjes bier, op een gewone doordeweekse avond begin ik rond half elf en dan een flesje per halfuur, ik ga om half één slapen meestal. Dan slaap je net wat lekkerder. Maar ik las laatst ergens dat je volgens bepaalde normen van één of andere stichting een 'alcoholist' bent als je gemiddeld 20 glazen of meer per week drinkt.

Echt dronken zijn is trouwens mega-irritant, katers ook. Alleen lichtelijk aangeschoten zijn is leuk.

Citaat:
Somebody Special schreef op 25-03-2005 @ 09:18 :
Ik drink helemaal niet, ik vind de smaak van alcohol smerig
Grappig dat alcohol nou juist een stof is die reuk-, kleur- en smaakloos is.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 23:03
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Inderdaad Gek genoeg zijn er altijd mensen die alcohol vies vinden, terwijl dat helemaal niet kán. Goed, je kan de drank waar het in zit niet lekker vinden, maar "ik lust dat niet want er zit alcohol in" slaat feitelijk nergens op. Of mensen die aan een glas gaan ruiken of er alcohol in zit...

Ontopic:

Ik drink niet echt veel. Doordeweeks bijna nooit, misschien af en toe 1 of 2 biertjes maar daar blijft het bij (meestal gewoon water oid). Ik probeer er geen gewoonte van te maken, ik zie elke avond mijn vader in zijn stoel met een flesje bier voor de buis hangen, met zijn enorme bierbuik, en dat is iets wat ik zelf wil proberen te vermijden.

Tijdens het uitgaan en op verjaardagen ofzo drink ik wel meer dan dat, maar ook weer niet zo enorm veel; ik drink eigenlijk alleen maar bier en dan stop ik wel bij een glas of 6, 7. Mooi aantal, je bent niet dronken en je voelt je de volgende dag ook niet kut. Snap sowieso niet waarom mensen het leuk vinden om zich compleet lam te drinken, ik bedoel, dat doe je misschien een keer als je 16 bent ofzo, dan kots je een paar keer en voel je je enorm beroerd, en dan is de lol er toch wel af?

Maar goed, ze zeggen dat matig alcoholgebruik goed is voor je gezondheid, dus ehm... dat neem ik dan maar aan.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.

Laatst gewijzigd op 25-03-2005 om 23:05.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 00:03
Verwijderd
Wat een stoere mensen allemaal hier.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 00:11
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 26-03-2005 @ 01:03 :
Wat een stoere mensen allemaal hier.
Jij en ik weten dat wat jij en ik doen niet 'stoer' is.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 00:15
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 26-03-2005 @ 01:11 :
Jij en ik weten dat wat jij en ik doen niet 'stoer' is.
Dat klopt.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 00:17
Verwijderd
Dus.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 00:18
Verwijderd
Bijna allemaal dan.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 00:19
Verwijderd
Op een gewone doordeweekse avond aangeschoten zijn is echt niet zo heel tof.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 00:22
Verwijderd
Voor jou en mij niet.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Enquete drank gebruik
thom100
4 09-04-2012 20:01
Psychologie Het Grote Lucht Je Hart Topic #124
Missy1234567890
491 24-03-2008 19:46
Psychologie Antidepressiva en andere psychische medicatie #3
coopergirl
500 28-07-2007 06:52
Lifestyle straight edge
Gadje
233 31-08-2003 13:29
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20
Psychologie Ik voel me nergens bij horen
In Eternity
45 12-03-2002 00:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58.