Advertentie | |
|
![]() |
|
Plaatje staat op Sacha en dan bij Collection, women en dan middelste rondje van de bovenste rij. Ik bedoel de 2e van links (€89,00!!!)
||
![]() |
Citaat:
eu·fe·´mis·me (het ~) 1 verzachtende omschrijving van iets onaangenaams of aanstotelijks + het feit dat je je infantiel gedraagt, zet je je ook nog publiekelijk voor schut |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kan niet zo goed tegen dat quasi-intelligente, begrijp je
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dit is die schoen:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Tuurlijk, zodra je er iemand mee ziet lopen, kan je tot de conclusie komen dat het toch best leuk staat. Of je durft het pas te dragen als iedereen ze al heeft ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() *gaat zichzelf in dat geval maar verhangen ![]()
||
![]() |
Citaat:
- ik vind het nogal afzichtelijk ogen - ik vind de combinatie gymp/hak nogal 'kijk-converse-komt-in-dus-laten-we-iets-hips-voor-de-upperclass-doen' - ik vind het een nogal stompzinnige vinding om zoveel geld voor neer te leggen Klaaaaaar! *plop*
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
gymkleding jamesdevries | 23 | 18-09-2011 14:27 | |
Liefde & Relatie |
Wat is er nou zo aantrekkelijk aan een jongen ? sneeuw | 124 | 12-07-2004 19:42 | |
Lifestyle |
De meest vreselijke dingen die ooit IN zijn geweest Verwijderd | 294 | 07-07-2004 18:21 | |
Lifestyle |
Beroep en kleding: Wat is mooi en wat is lelijk... Kadaver | 52 | 17-11-2003 15:41 | |
Lifestyle |
Heren: Waar knappen jullie op af bij meiden? akumabito | 174 | 28-05-2003 21:17 | |
Lifestyle |
Meiden: Waar knappen jullie op af bij jongens? Verwijderd | 152 | 23-05-2003 21:49 |