Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
probeer dit eens : http://www.gamemaker.nl
|
![]() |
www.openfrag.org, bekijk die anders eens.
Een ex-klasgenoot van me was destijds op het idee gekomen om een game te gaan ontwikkelen, en dit is het (tot nu toe) resultaat. Het is een opensource spel, waar dus iedereen aan mee kan doen, dus kijk eens rond ![]() Wel zou ik eerst mezelf bekend maken in design/programmeren, anders denk ik niet dat je er bij komt ![]() Wel hebben ze geloof ik een forum, waar je vast en zeker wat rond kan vragen ![]() Maar dit is dus niet iets simpels wat je ff in mekaar flanst ![]() Voor flash: Gebruik Swish, werken best veel mensen mee, en het schijnt niet zo heel moeilijk te zijn |
![]() |
||
Citaat:
Om zo een dartspel te maken lijkt het mij het best om het in Flash te doen. Daarvoor moet je natuurlijk eerst met flash leren werken maar vooral Actionscripting (Een ingebouwde Flash scripting taal, familie van Javascript). Om Flash & Actionscripting te leren moet je maar eens googlen, je krijgt onmiddelijk een enorme keuze aan sites waar je het kan leren. Diegene die ik mij nog herinner gebruikt te hebben zijn Kirupa en Flashkit Veel succes
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Al scheen ook nergens meer de zon, toch speelde hij saaiccordeon #1587 Verwijderd | 501 | 25-07-2011 21:12 | |
Games |
game maken Verwijderd | 1 | 14-02-2010 17:01 | |
Games |
Mijn eigen gemaakte Game janhuigen | 11 | 15-07-2008 18:03 | |
Games |
Kent iemand meer van dit soort games?? pilske | 2 | 02-11-2005 17:19 | |
Games |
Wie maakt er zelf games? Geomancer | 21 | 26-08-2002 00:51 | |
Games |
wie kent het spel bid for power giresun27 | 30 | 19-02-2002 21:40 |